Ja, de shakes en er zit ook geen vet bij zo te zien dus behalve dat het geen KH heeft zit het ook nog eens laag calorietechnisch gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!
Wat is trouwens het verschil met andere low-carb diëeten? De shakes ofzo?
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.quote:
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Chicolate het volgende:
Mijn schouders vervellen opeens. Stom zweten tijdens sport. Dag bruin kleurtje...
En ik heb wel bijgelezen en leef heel erg mee met veel mensen, maar ga dat hier niet samenvatten.
Ik heb nog dezelfde stomme rommel als in mijn vorige huisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
Was dus zo'n deur
http://www.novospeedsolutions.com/mod_video/3/34205
[..]
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.
M.a.w.: bij mij werkt dat niet.
Heb ik gedaan. 2-3 keer per dag zelfs. Want ik had geen aftersun en bodylotion zorgt iig voor wat hydratatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. een crashdieet kan ketogeen zijn en vice versa. Wmb is de enige goede reden voor het volgen van een ketogeen dieet het hebben van een moeilijk behandelbare vorm van epilepsie waarbij het de enige optie van behandeling is, maar whatever floats your boat. Ik hoop voor je dat je een kundige dietiste hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Blurred86 het volgende:
toch kan het wel verschil maken hoor, verhuizen. frisse nieuwe start and all. voor mij wel iig
oh nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?
misschien wel ja, nog even zien. nu ga ik echt slapen hoor, welterusten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik dacht al. Jullie gaan toch op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |