Septemberquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..].
Wanneer gaan jullie? Ik heb ook zin in vakantie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Ik denk dat dat heel verstandig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Audreyoot het volgende:
Ben nu met Keto dieetje bezig, werkt superBen al 6 kilo kwijt in een week
O: 3 eieren, visolie, multivit
T: whey shake (eiwitten)
L: 75g kip of vis met groene salade
T: whey shake en een handje noten (geen pinda's)
D: 75 g zalm met broccoli
Avondsnack: 75g kip met groene salade
En geen hongergevoel![]()
(het is de bedoeling dat je dus veel eiwit en geen koolhydraten eet voor ongeveer 2 weken, daarna langzaam opbouwen)
Gefeliciteerd met je aanstaandequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokdieet:
Heeeeeeeeeel veeeeeeel groente, lekker vlees, veel garnalen, slagroom met aardbeien en ijs en soep en eigengemaakte chocolade en sushi en... en...
vol
Dat was de verjaardag van mijn meneer..
Gelukkig kreeg ie ook nog een plant, de twee die we hadden waren dood kwam ik vandaag achter
lomp? Dom bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
For Christ sake, zit nu voor de 3e maand op rij iets te corrigeren dat alleen overtikwerk is![]()
Hoe lomp kan iemand zijn, echt
Oh ik kan er zo nog wel 100 verzinnenquote:
ja, getverdemme. Ik heb van 'smorgens 10 tot na de avond de zon vol op m'n kantoor staan, en geen zonnescherm ofzo. In dat kleine hokje van me word het dan wel 35 graden.quote:
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind 6 kg in een week wel erg veel. Twee kilo lijkt me wel tof (ben ik meteen op gewicht), 4 ook nog wel (buffertje), maar 6 kg lijkt me niet echt geweldig voor je lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |