Wel hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha aww.
Ik vind het verhelderend om te lezen dat iedereen van die verhalen heeft waar hij zich kapot voor schaamt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha aww.
Ik vind het verhelderend om te lezen dat iedereen van die verhalen heeft waar hij zich kapot voor schaamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik had dus gekookt![]()
stokrozen bloeien pas in het tweede jaar. als je die nu zaait en laat opkomen zijn t alleen groene bladeren, dan sterven ze af, en volgende zomer heb je dan planten met bloemen. daarna komen ze elk jaar op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Zijn er bloemen die als ik ze nu zaai in de tuin de hele zomer bloeien? Heb er niet echt verstand van
Is niet een hele zonnige plek trouwens, eerder schaduwrijk. O en het liefst mooi en goedkoop
Eigenlijk wil ik rozen/stokrozen/klaprozen maar die groeien zeker niet zo snel?
toch je diploma? wat tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Syrena het volgende:
Succes Mini!
Mijn diploma is binnenZe kwamen gewoon vandaag weer langs, ondanks dat ik morgen had afgesproken. Maar ik was thuis
![]()
![]()
![]()
M'n puntenlijst van alle jaren zat er ook bijzesjes FTW. Maar ik heb Ellis en het verbreinen gelezen inmiddels, dus ik zeg gewoon dat mijn brein nog lang niet klaar was voor de uni toen
![]()
En daarna ben ik met een rosebiertje in de tuin gaan zitten en halverwege het flesje kreeg ik ineens zin om mijn sollicitatie voor te bereiden, dus daar ben ik mee bezig.
Morgen weer wachten op een pakketje, dan komt m'n externe harde schijf eindelijk. Een blauwehad eerst een groene, maar die was ineens uitverkocht
ja, dat er dan s avonds ineens nog een stuk wortel achteruit je neus komt. met van die gnorkgeluiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Bedankt voor de tips!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
stokrozen bloeien pas in het tweede jaar. als je die nu zaait en laat opkomen zijn t alleen groene bladeren, dan sterven ze af, en volgende zomer heb je dan planten met bloemen. daarna komen ze elk jaar op.
bij Hema en t tuincentrum hebben ze wel van die zakkies met "bloemengazon" en "japanse bloementuin" of "witte zomerbloeiers" enzo. kost 1,50. niet moeilijk doen met uitplanten, gewoon zaaien en water geven tot ze opkomen. kan best snel gaan met dit weer
oke goede tip, thanksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan kun je toch zorgen dat wát je eet ook rijk is aan gezonde dingen? Dus geen crackers en sla waar verder niks nuttigs in zit, maar volle yoghurt, noten, andere groente...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het gebouw niet zo mooi, maar de omgeving en de inrichting..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.csmadeiraatlanticresort.com/nl/welcome.html
Geboekt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw niet zo mooi, maar de omgeving en de inrichting..! Nais heur!!
Topless mediteren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.csmadeiraatlanticresort.com/nl/welcome.html
Geboekt
Ehhh ik heb een foto gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
SconesHoe gaat alles in Verweggistan, Blurred-mademoiselle? Al leuke mensen leren kennen en goed bezig met de studie?
En woei, MI! *jaloers*![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wat zouden jullie doen?MP reacties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Haha brings back memoriesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanstage gaat goed, ze zijn best tevreden over mijn werk geloof ik
en ik kan het goed vinden met mijn collega's hier. en de stad is nog steeds tof
![]()
Hij zou hier tussen 7 en half 8 zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: als die ander een afspraak niet is nagekomen ben je niks verplicht denk ik. Heb je een telefoonnummer ofzo? Misschien even laten weten dat je, nu hij zijn afspraak niet is nagekomen, andere reageerders ook een kans gaat geven oids.
[..]
Haha brings back memoriesKlinkt goed gelukkig
Ook al is Thuis Best, je kunt de tijd tot je naar huis mag iig comfortabel overbruggen!
oh nou dan kies ik toch echt wel zelf.quote:
Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Perruche het volgende:
Hey Rituals, hoe gaat het nou met je eten enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kwijl kwijl!
Kan er alleen geen prijzen van vinden van die spa.
Nog een TV-meubel, fauteuil.. een tv..quote:
Hadden wij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
waterschademeneer gemaild. Wacht nog even de avond af, Mr.Mo had blijkbaar gezegd dat we er de hele avond zouden zijn, en dan laat ik 't 'm morgen weten.
Jemig, een run op ons laminaat!![]()
Oh, en Vork (je weet wel, van FOK!) koopt ons gasfornuis over!
Septemberquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..].
Wanneer gaan jullie? Ik heb ook zin in vakantie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Ik denk dat dat heel verstandig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Audreyoot het volgende:
Ben nu met Keto dieetje bezig, werkt superBen al 6 kilo kwijt in een week
O: 3 eieren, visolie, multivit
T: whey shake (eiwitten)
L: 75g kip of vis met groene salade
T: whey shake en een handje noten (geen pinda's)
D: 75 g zalm met broccoli
Avondsnack: 75g kip met groene salade
En geen hongergevoel![]()
(het is de bedoeling dat je dus veel eiwit en geen koolhydraten eet voor ongeveer 2 weken, daarna langzaam opbouwen)
Gefeliciteerd met je aanstaandequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokdieet:
Heeeeeeeeeel veeeeeeel groente, lekker vlees, veel garnalen, slagroom met aardbeien en ijs en soep en eigengemaakte chocolade en sushi en... en...
vol
Dat was de verjaardag van mijn meneer..
Gelukkig kreeg ie ook nog een plant, de twee die we hadden waren dood kwam ik vandaag achter
lomp? Dom bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
For Christ sake, zit nu voor de 3e maand op rij iets te corrigeren dat alleen overtikwerk is![]()
Hoe lomp kan iemand zijn, echt
Oh ik kan er zo nog wel 100 verzinnenquote:
ja, getverdemme. Ik heb van 'smorgens 10 tot na de avond de zon vol op m'n kantoor staan, en geen zonnescherm ofzo. In dat kleine hokje van me word het dan wel 35 graden.quote:
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind 6 kg in een week wel erg veel. Twee kilo lijkt me wel tof (ben ik meteen op gewicht), 4 ook nog wel (buffertje), maar 6 kg lijkt me niet echt geweldig voor je lichaam.
Ja, de shakes en er zit ook geen vet bij zo te zien dus behalve dat het geen KH heeft zit het ook nog eens laag calorietechnisch gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!
Wat is trouwens het verschil met andere low-carb diëeten? De shakes ofzo?
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.quote:
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Chicolate het volgende:
Mijn schouders vervellen opeens. Stom zweten tijdens sport. Dag bruin kleurtje...
En ik heb wel bijgelezen en leef heel erg mee met veel mensen, maar ga dat hier niet samenvatten.
Ik heb nog dezelfde stomme rommel als in mijn vorige huisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
Was dus zo'n deur
http://www.novospeedsolutions.com/mod_video/3/34205
[..]
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.
M.a.w.: bij mij werkt dat niet.
Heb ik gedaan. 2-3 keer per dag zelfs. Want ik had geen aftersun en bodylotion zorgt iig voor wat hydratatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. een crashdieet kan ketogeen zijn en vice versa. Wmb is de enige goede reden voor het volgen van een ketogeen dieet het hebben van een moeilijk behandelbare vorm van epilepsie waarbij het de enige optie van behandeling is, maar whatever floats your boat. Ik hoop voor je dat je een kundige dietiste hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Blurred86 het volgende:
toch kan het wel verschil maken hoor, verhuizen. frisse nieuwe start and all. voor mij wel iig
oh nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?
misschien wel ja, nog even zien. nu ga ik echt slapen hoor, welterusten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik dacht al. Jullie gaan toch op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |