quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!
En verder:Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!
En verder:...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*slik*
voor Anna.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gewoon weer bij de Appie voortaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Lol Co, nu weer een andere kaasboer zoeken?.
Ja maar bij jou weet je iig wat op de vloer gelegen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon weer bij de Appie voortaan.
Ik eet die kaas gewoon op hoor. Ik laat zelf ook weleens wat vallen.
Van kaas kun je best iets afsnijden, dan is hij weer als nieuw! Tenminste, dat doe ik ook met beschimmelde kaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
Jawel, echt wel! Ik heb al gekeken en je ziet er niks aan. Die hele kaas is rotte melk, dus een bacterie meer of minder kijk ik niet naar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
srsly ik kijk hier niet meer tot ik gegeten heb.
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!quote:
Inderdaad ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef anna82 het volgende:
Oh, jullie zijn lief!
Laten we het nu maar weer snel over leukere dingen hebben. Zoals ondergekotste moeders, dito treinen, tenenkaas en andersoortige eetlustbederfende onderwerpen, opdat we allemaal ons streefgewicht behalen!
Laat ik zo zeggen dat er een onwelriekende odeur uit het afvalbakje opstijgtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Anna![]()
Ondergekotste treinen laat ik aan XM over. Foto's in spoiler, pleaze.
Villa? WE? AA? Monki?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Hahaha aww.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
Ik heb dat een keer gehad met cola. Niet fijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |