abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:11:34 #101
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97837718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat is ook zo. :) Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan. :P

Ik zet het er alleen op als daar vaardigheden bij horen die voor datgene waar ik voor solliciteer ook belangrijk kunnen zijn, maar dat kan ook al zijn dat je dingen naast je studie gedaan hebt die ook veel tijd kosten dus dat je goed je tijd kunt verdelen en dan toch nog goede resultaten kunt halen (bij mij bijvoorbeeld een tournee organiseren voor koor/orkest).
waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?

Ik heb op m'n CV bijvoorbeeld bestuursdingen staan, maar ook aanvoerder van een volleybalteam, etc. etc.
pi_97837742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat is ook zo. :) Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan. :P
Ik herken dat wel hoor. Maar mijn ervaring is (nu ook als begeleider van een student) dat men de stukken gewoon als begin ziet. Natuurlijk moet het ergens op slaan, maar als je daar vervolgens commentaar op krijgt en daar op een zinvolle manier iets mee doet, dan vind ik dat veel beter dan wanneer je er nog veel langer mee bezig blijft. Perfect is zoiets de eerste keer toch niet, dus ik probeer tegenwoordig ook om veel eerder mijn teksten naar begeleiders te sturen (nog wel voorzien van veel disclaimers, dat kan ik nog niet laten) om feedback te krijgen. Veel efficienter en ook beter voor je gemoedsrust :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_97837901
Door die nieuwe poster zit er nu ovenfriet in mijn oven }:|!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:17:14 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97837929
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb :@ :') Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97838028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?

Ik heb op m'n CV bijvoorbeeld bestuursdingen staan, maar ook aanvoerder van een volleybalteam, etc. etc.
Dat is natuurlijk ook zo. Ik heb nu al een paar weken niks gestuurd omdat ik veel te hoge eisen stel aan wat er op papier moet komen (juist omdat ik ook bij haar ga werken) en ik gewoon niet meer genoeg overzicht in mijn hoofd krijg om iets te produceren dat aan mijn eigen eisen voldoet. :') Maar Quinazoline heeft natuurlijk gelijk, je kunt beter íets sturen. Heb ik nu ook gedaan.
Zo fijn om het even kwijt te kunnen, dankjewel allemaal. O+
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:19:45 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97838045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb :@ :') Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoor :Y. Zal je wel op de hoogte houden :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97838073
quote:
Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.
Zoek je eigenlijk naar een promotieplek, of ook andere dingen?
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:28:17 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97838415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoor :Y. Zal je wel op de hoogte houden :).
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.
Zoek je eigenlijk naar een promotieplek, of ook andere dingen?
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik :P
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, haha :+ En verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig :@ Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
pi_97838542
quote:
Ik ben bijna halverwege mijn promotie (als ik het in 4 jaar af maak, that is, en halverwege al :o :o er is nog zoveel te doen!) en ik heb nu mijn 1e artikel. Dus ik vind 1 publicatie ook niet weinig.
pi_97838629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's een goeie, thanks!

Ik vind hobbies vermelden sowieso altijd een beetje awkward _O- Maar daar denk ik nog over na.

Blije dansjes zullen voor de meeste functies waar ik op wil solliciteren niet erg relevant zijn denk ik :+
Ik vind het ook raar, maar aan de andere kant geeft het toch wel een beetje een beeld over iemand (of althans, dat kan het). Volgens mij heb ik zelfs 'gamen' als hobby op mijn CV gezet bij mijn sollicitatie voor de functie als docent :D :')

I
pi_97838698
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen! *O*

[..]

Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik :P
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, haha :+ En verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig :@ Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk O+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:37:25 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97838757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wie weet! :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:38:36 #113
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97838805
blegh, het is zo warm hier. Het zweet loopt me in straaltjes over de rug, en ik word er erg loom van.

Vanavond ook nog beachvolleyballen, niets aan met deze hitte!
pi_97838829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek. :)
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
Everything has changed
pi_97838897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
Ontbijt
Volkoren tarweroggebrood 1 snee (35gr)
Jam 1 voor 1 snee (15gr)
Actimel 1 flesje (100ml)

Lunch
Champignons, gebakken 1 opscheplepel (50gr)
Broccoli, gekookt... 1 opscheplepel (50gr)
Aardappelpuree, bereid... 1 opscheplepel (50gr)

Tussendoor
Spaanse peper, rauw 4 stuks (10gr)
IJs met chocolade Magnum 33 gram/milliliter
Banaan 1 middel (130gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Grapefruit 1 heel (150gr)
Thee zonder melk en... 6 beker (250ml)
Roomkaas zachte 4 voor 1 toastje (10gr)

Totaal
775

Geen idee wat ik de rest van de dag ga eten. Moet naar een bijeenkomst. Veel bitterballen denk ik.
Eet jij Spaanse pepers zo op? Damn!
pi_97838916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek. :)
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wil :'). Ik ben er inmiddels achter dat ik niet in het academische onderzoek wil blijven, maar heb eigenlijk geen idee wat ik dan na mijn promotie wil gaan doen. En ik zou toch wel graag iets van een idee hebben eigenlijk..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:41:56 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97838943
Sjonge, ik zit dus echt de hele dag aan huis gekluisterd. Wil even een stukje wandelen, maar dat gaat dus niet, want die postbode moet nog komen. Zucht.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:42:45 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97838977
Op het werk van M hadden ze laatst een pepper contest. Begonnen deelnemers te zweten en rood uit te slaan enzo :')
Niet meer actief op Fok!
pi_97839020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wil :'). Ik ben er inmiddels achter dat ik niet in het academische onderzoek wil blijven, maar heb eigenlijk geen idee wat ik dan na mijn promotie wil gaan doen.
Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?
Nouja, je hebt in elk geval nog 2 jaar om rond te kijken wat je nog meer kunt gaan doen. :)
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:47:22 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97839161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik hoorde van een studiegenootje al van posities waar ruim 3000 mensen op hadden gereageerd enzo :') En die kunnen vast ook wel enthousiast zijn :+
Maar danku voor de motiverende woorden :Y O+
pi_97839221
Gisteren:
O: gekookt eitje, plakje ham, 3 plakjes gerookte kipfilet
L: salade van: jonge bladsla, ui, tomaat, 30+ kaas, uitgebakken spekjes en een witte balsamico dressing.
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en frambozen
S: hardlopen
T: wodka, gemengde nootjes
D: schouderkarbonade en snijboontjes
T: 2 plakjes droge, harde worst

Vandaag:

O: gekookt eitje. 70 gram gerookte kipfilet
S: stepshape/interval
L: 150 gram snijboontjes met 40 gram verbrokkelde geitenkaas. Dat is dus lekker!
T: volle kwark, citroensap, zoetstof, frambozen
T: wodka, nootjes
D: gewokte wilde spinazie met gegrilde kipfilet, paprika, ui en champignons met een beetje dunne pindasaus en geroosterd sesamzaad.

pi_97839568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
D: schouderkarbonade en snijboontjes
T: 2 plakjes droge, harde worst

[/i]
In combinatie met de TT :D!
pi_97839574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?
Nouja, je hebt in elk geval nog 2 jaar om rond te kijken wat je nog meer kunt gaan doen. :)
spoiler want offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97839686
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Probability het volgende:

[..]

In combinatie met de TT :D!
:')

Bolletje!!!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:04:24 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97839893
3000 :o.

Meh, de bieb verdient lekker aan mij. Weer te laat met terugbrengen van een boek. En ik lees het niet eens :').

Droge harde worst met saus van Viz, nom!
Niet meer actief op Fok!
pi_97840024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:
3000 :o.
Inderdaad ja... :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

spoiler want offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okee, duidelijk. :) Ik zou ook niet direct weten waar je dat kunt doen, maar je weet in elk geval goed wat je wel en niet wilt, dat is al heel wat.
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:09:31 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97840073
Watte 3000?
pi_97840092
Ooh, als ik straks klaar ben ga ik ook weer naar de bieb. O+ Gewóne boeken lezen, als ontspanning. :o

Maria: @ jouw post!
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:10:31 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97840109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Watte 3000?
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_97840198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').
Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet. :P

Okee, nu ga ik echt iets nuttigs doen en als ik nog terugkom mogen jullie me schoppen.
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:16:27 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97840317
2 uur gewandeld, 2 1/2 uur in de tuin gewroet, 1 uur gedweild en gestoft.
Vind dat ik zo wel een biertje mag :9
Straks komen er nog menschen langs en dan gaan we lekker uit eten met zijn 12' en
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:24:04 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97840582
Ohzo! Ja internationaal en lokaal he. Ik dácht dat het 3000 was iig :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:25:37 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97840634
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet. :P

Okee, nu ga ik echt iets nuttigs doen en als ik nog terugkom mogen jullie me schoppen.
Vandaag of áls je überhaupt terugkomt? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_97840666
Weer een lamlendige dag vandaag, zin in mooiweer, zin in morgen.
pi_97840882
is het al bijna weekend? *O*

* MarMar heeft zin in komend weekend!
pi_97841034
Zijn er bloemen die als ik ze nu zaai in de tuin de hele zomer bloeien? Heb er niet echt verstand van :P

Is niet een hele zonnige plek trouwens, eerder schaduwrijk. O en het liefst mooi en goedkoop :')

Eigenlijk wil ik rozen/stokrozen/klaprozen maar die groeien zeker niet zo snel?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:39:49 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97841145
Zo, die nieuwe foon is er. Kan alleen de achterkant niet los krijgen en ga natuurlijk niet net zo lang trekken tot of mijn nagels aan gort zijn of die achterkant. Irritant, want nu kan ik hem niet opladen. Foon is van Mark dus, niet van mij ;).
Anyway. Zo maar even shoarma scoren bij de super :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:48:58 #138
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97841477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohzo! Ja internationaal en lokaal he. Ik dácht dat het 3000 was iig :+
jullie spreke in geheimtaal voor mij!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:54:24 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97841669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jullie spreke in geheimtaal voor mij!
Ging over een vacature bij een uni waar kennelijk een BOEL reacties op waren gekomen :P Ik begin me nu wel af te vragen of ik het niet verkeerd onthouden heb, overigens :+
pi_97841746
2 berichten onder elkaar op nu.nl:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
http://www.nu.nl/gezondheid/2533984/toegeven-verleiding-goed.html

Daar gaan we met onze goede bedoelingen ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97842193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vandaag of áls je überhaupt terugkomt? >:)
:6

Goh wat netjes, ik had een klacht gestuurd naar Blokker en ze bellen binnen een half uur al terug. :) Terwijl het niet eens iets ernstigs is, meer een suggestie voor duidelijkere communicatie.
Ik had dus tuinmeubels besteld, nog speciaal gevraagd of ze wel op tijd aan zouden komen omdat we ze binnenkort nodig hebben en het meisje in de winkel zei "waarschijnlijk wel hoor", krijg ik nu iemand van een extern transportbedrijf aan de lijn die zegt "nee hoor, wij werken standaard met een termijn van 10 werkdagen". Fijn dat ze dat in de winkel dan ook weten. :+

Zo, en nu ga ik mijn energie weer besteden aan nuttigere dingen. Ook een geruststellend mailtje gehad van scriptiebegeleidster intussen, dus ik zie het alweer wat meer zitten. :)
Everything has changed
pi_97842280
O ik heb hele leuke huisgenoten!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:08:41 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97842289
M is wb de katjes trouwens net als Tink d'r man met de kinderen:'). Hele verhalen over de katjes houden tegen mijn ouders, terwijl ik gewoon weet dat het ze geen donder interesseert _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:09:43 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97842337
* Viking84 mini een knetterharde schop onder dr kont geeft :9.

En mezelf ook, want ik ga even naar de AH! Eindelijk kan het :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97842360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:

Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:12:26 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97842452
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef Mini. het volgende:
Zo, en nu ga ik mijn energie weer besteden aan nuttigere dingen. Ook een geruststellend mailtje gehad van scriptiebegeleidster intussen, dus ik zie het alweer wat meer zitten. :)
O+ *O*

Kijk, da's het betere nieuws!

Ik heb mn CV al wat bijgewerkt en ben op zoek geweest naar vacatures, nu wie ein idiöt aan de skripzi :P *skripziboks met mini*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:13:04 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97842478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht... :')
Tip: geen vrouwen afzeiken in een vrouwentopic :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97842515
Succes Mini!

Mijn diploma is binnen 8-) Ze kwamen gewoon vandaag weer langs, ondanks dat ik morgen had afgesproken. Maar ik was thuis *O* *O* *O*
M'n puntenlijst van alle jaren zat er ook bij :') zesjes FTW. Maar ik heb Ellis en het verbreinen gelezen inmiddels, dus ik zeg gewoon dat mijn brein nog lang niet klaar was voor de uni toen :+

En daarna ben ik met een rosebiertje in de tuin gaan zitten en halverwege het flesje kreeg ik ineens zin om mijn sollicitatie voor te bereiden, dus daar ben ik mee bezig.

Morgen weer wachten op een pakketje, dan komt m'n externe harde schijf eindelijk. Een blauwe O+ had eerst een groene, maar die was ineens uitverkocht }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97842522
quote:

Je kunt ook niet op alle gebieden altijd de teugels strak houden toch, als het niet eten is dan moet je wel ergens anders aan toegeven. Misschien dat het daarom zo vaak over schoenen gaat hier. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 mini een knetterharde schop onder dr kont geeft :9.

En mezelf ook, want ik ga even naar de AH! Eindelijk kan het :').
:9 ~O>
Everything has changed
pi_97842560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ *O*

Kijk, da's het betere nieuws!

Ik heb mn CV al wat bijgewerkt en ben op zoek geweest naar vacatures, nu wie ein idiöt aan de skripzi :P *skripziboks met mini*
*boks*! O+

Ok, nu ga ik echt...
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:22:23 #151
70532 loveli
N
pi_97842854
quote:

Alsof wij onszelf nooit iets toestaan :')
*tweede magnum almond wegtikt*

Bij die jojo-muizen hebben ze vetrijk, vetarm en jojo met elkaar vergeleken. Welk type vet?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:23:33 #152
70532 loveli
N
pi_97842898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Door die nieuwe poster mijn beinvloedbaarheid zit er nu ovenfriet in mijn oven }:|!
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vaker :')
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:29:53 #153
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97843170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vaker :')
mm..drop!
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:33:10 #154
70532 loveli
N
pi_97843334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:34:26 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97843399
ff snel, kunnen deze laarzen?
Heb bijna niks anders, zwarte pumps maar die vink niet mooi :')

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97843482
ik vind van wel :)
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:37:34 #157
70532 loveli
N
pi_97843532
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:37:39 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97843538
Kan prima uniek! Wat een figuurtje O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97843739
En wat Ewelina zegt idd!! O+ beauty!
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:43:03 #160
70532 loveli
N
pi_97843828
SPOILER
sorry
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:43:33 #161
70532 loveli
N
pi_97843853
Uniek, blonde stoot!
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:47:43 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97844056
Uniek O+ En laarzen kunnen prima vinnik, zeker met dat jurkje!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.
Daar ben ik een beetje bang voor wel :+ :')
pi_97844288
Lijstje tnt:
O: grapefruitsap, 2 boterhammen mortadella
T: 3 cappuccino, indische saucijs
L: heel geroosterd stokbrood met darop een berg van stukjes tomaat met veel verse pesto
T: snoepjes en optimel appelkaneelkwark
pi_97844426
:o heel stokbrood Lau?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 16:58:05 #165
70532 loveli
N
pi_97844591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef V1z0R het volgende:
:o heel stokbrood Lau?
Waarom denk je dat de term "Laurelientje" bestaat?
crap in = crap out
pi_97844712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de term "Laurelientje" bestaat?
Omdat een half stokbrood niet genoeg was?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:02:39 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97844804
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:07:08 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97844958
Uitvergaderd. Pff en gelijk kneitergaar. Even bedenken waar ik ook alweer op wilde reageren..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:07:23 #169
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97844969
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks :').
He bah _O- mijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten :') kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:08:05 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845007
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

He bah _O- mijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten :') kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
En dan noem je mijn post bah.

* Viking84 heeft dadelijk geen trek meer in shoarma ;(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:08:25 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845019
Ik wist helemaal niet dat kauwgom ook kan rotten trouwens! :o. Weer wat geleerd :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:09:25 #172
148689 Muis006
pi_97845060
pi_97845099
Ik heb een Koekie-vervoer-rugzakje gekocht! Dan kan hij soms mee op trektocht in Frankrijk! *O*

Verder kocht ik een stuk oude kaas bij de kaasboer. Die begon een heel lang en onsamenhangend verhaal, wat maar niet opschoot en ik weet niet of het bij zijn geboorte al mis was, maar het klonk echt alsof hij niet helemaal goed was. Toen hij na 10 minuten het stuk kaas eindelijk had afgesneden en ik al wist dat zijn broer op vakantie was in Turkije, bij de KLM werkte, goed verdiende, ondanks dat hij maar 90% werkte en dat hij het jammer vond dat ze geen personeel meer aannamen, liet hij het stuk kaas vallen. Hij stond ermee op en deed het toch in een papiertje.

Ik was nogal stupéfait, maar was zijn verhalen zo zat en had zoo geen zin in nog 10 minuten fake glimlachen en oh ja, echt? zeggen, dat ik er niks van heb gezegd. :') Goed voor de weerstand!
pi_97845129
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Op het werk van M hadden ze laatst een pepper contest. Begonnen deelnemers te zweten en rood uit te slaan enzo :')
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!

En verder:

SPOILER
pi_97845174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

En verder:

SPOILER
Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst. :{
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:13:22 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845213
quote:

[..]

En verder:

SPOILER
Aww... -O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:13:46 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845230
Lol Co, nu weer een andere kaasboer zoeken? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:14:34 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97845263
quote:

[..]

En verder:

SPOILER
... ;( *slik*

:* voor Anna.
pi_97845292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Lol Co, nu weer een andere kaasboer zoeken? :P.
Gewoon weer bij de Appie voortaan. :+

Ik eet die kaas gewoon op hoor. Ik laat zelf ook weleens wat vallen. :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:15:57 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845315
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Gewoon weer bij de Appie voortaan. :+

Ik eet die kaas gewoon op hoor. Ik laat zelf ook weleens wat vallen. :')
Ja maar bij jou weet je iig wat op de vloer gelegen heeft :+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:16:13 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845327
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_97845368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Van kaas kun je best iets afsnijden, dan is hij weer als nieuw! Tenminste, dat doe ik ook met beschimmelde kaas.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:17:16 #183
148689 Muis006
pi_97845369
Viezer dan from-unda cheese :Y

Dat is pas een bedrijfsslogan.

:* voor Anna, hoewel niet echt gepast in deze ranzige post.
pi_97845395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Jawel, echt wel! Ik heb al gekeken en je ziet er niks aan. Die hele kaas is rotte melk, dus een bacterie meer of minder kijk ik niet naar. :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:18:18 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97845405
srsly ik kijk hier niet meer tot ik gegeten heb.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:20:34 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97845500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
srsly ik kijk hier niet meer tot ik gegeten heb.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:21:37 #187
148689 Muis006
pi_97845540
_O-!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:21:49 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97845554
Anna.. -O- ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97845604
Ahw Anna :* :{
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:24:27 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97845675
Is dit een goed moment om te melden dat het naar kots ruikt in de trein? *)
pi_97845691
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!
pi_97845825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst. :{
Inderdaad ja... ;(

En voor iemand me gaat schoppen, ik ben best goed bezig nu!
Even een lijstje nu ik toch post...
O/L: 2 sneetjes brood met avocado (om 2 uur, dus weet niet hoe ik het moet noemen)
T: koffie met melk
T: 1x brood met kipgrillworst
T: yoghurt met cruesli (niet gezond maar wel lekker)
D: pita's met gekruide kip, champignons en andere groente die ik nog heb liggen en zelfgemaakte knoflooksaus, biertje/wijntje
Everything has changed
pi_97845839
Oh, jullie zijn lief!

Laten we het nu maar weer snel over leukere dingen hebben. Zoals ondergekotste moeders, dito treinen, tenenkaas en andersoortige eetlustbederfende onderwerpen, opdat we allemaal ons streefgewicht behalen!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:29:56 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97845933
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef anna82 het volgende:
Oh, jullie zijn lief!

Laten we het nu maar weer snel over leukere dingen hebben. Zoals ondergekotste moeders, dito treinen, tenenkaas en andersoortige eetlustbederfende onderwerpen, opdat we allemaal ons streefgewicht behalen!
:D *;
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 17:33:26 #195
70532 loveli
N
pi_97846068
Anna :*

Ondergekotste treinen laat ik aan XM over. Foto's in spoiler, pleaze.
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:35:57 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97846165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Anna :*

Ondergekotste treinen laat ik aan XM over. Foto's in spoiler, pleaze.
Laat ik zo zeggen dat er een onwelriekende odeur uit het afvalbakje opstijgt ;(.
pi_97846256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!
Villa? WE? AA? Monki?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:50:42 #198
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97846701
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...

Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:56:10 #199
148689 Muis006
pi_97846907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...

Hahaha aww.

Ik vind het verhelderend om te lezen dat iedereen van die verhalen heeft waar hij zich kapot voor schaamt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:00:28 #200
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97847076
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gehad met cola. Niet fijn :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')