waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan.
Ik zet het er alleen op als daar vaardigheden bij horen die voor datgene waar ik voor solliciteer ook belangrijk kunnen zijn, maar dat kan ook al zijn dat je dingen naast je studie gedaan hebt die ook veel tijd kosten dus dat je goed je tijd kunt verdelen en dan toch nog goede resultaten kunt halen (bij mij bijvoorbeeld een tournee organiseren voor koor/orkest).
Ik herken dat wel hoor. Maar mijn ervaring is (nu ook als begeleider van een student) dat men de stukken gewoon als begin ziet. Natuurlijk moet het ergens op slaan, maar als je daar vervolgens commentaar op krijgt en daar op een zinvolle manier iets mee doet, dan vind ik dat veel beter dan wanneer je er nog veel langer mee bezig blijft. Perfect is zoiets de eerste keer toch niet, dus ik probeer tegenwoordig ook om veel eerder mijn teksten naar begeleiders te sturen (nog wel voorzien van veel disclaimers, dat kan ik nog niet laten) om feedback te krijgen. Veel efficienter en ook beter voor je gemoedsrustquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan.
Dat is natuurlijk ook zo. Ik heb nu al een paar weken niks gestuurd omdat ik veel te hoge eisen stel aan wat er op papier moet komen (juist omdat ik ook bij haar ga werken) en ik gewoon niet meer genoeg overzicht in mijn hoofd krijg om iets te produceren dat aan mijn eigen eisen voldoet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?
Ik heb op m'n CV bijvoorbeeld bestuursdingen staan, maar ook aanvoerder van een volleybalteam, etc. etc.
Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb![]()
Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb![]()
Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoor. Zal je wel op de hoogte houden
.
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.
Zoek je eigenlijk naar een promotieplek, of ook andere dingen?
Ik ben bijna halverwege mijn promotie (als ik het in 4 jaar af maak, that is, en halverwege alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind het ook raar, maar aan de andere kant geeft het toch wel een beetje een beeld over iemand (of althans, dat kan het). Volgens mij heb ik zelfs 'gamen' als hobby op mijn CV gezet bij mijn sollicitatie voor de functie als docentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's een goeie, thanks!
Ik vind hobbies vermelden sowieso altijd een beetje awkwardMaar daar denk ik nog over na.
Blije dansjes zullen voor de meeste functies waar ik op wil solliciteren niet erg relevant zijn denk ik![]()
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!
[..]
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik![]()
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, hahaEn verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig
Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
Wie weet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!
[..]
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik![]()
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, hahaEn verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig
Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
Eet jij Spaanse pepers zo op? Damn!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
Ontbijt
Volkoren tarweroggebrood 1 snee (35gr)
Jam 1 voor 1 snee (15gr)
Actimel 1 flesje (100ml)
Lunch
Champignons, gebakken 1 opscheplepel (50gr)
Broccoli, gekookt... 1 opscheplepel (50gr)
Aardappelpuree, bereid... 1 opscheplepel (50gr)
Tussendoor
Spaanse peper, rauw 4 stuks (10gr)
IJs met chocolade Magnum 33 gram/milliliter
Banaan 1 middel (130gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Grapefruit 1 heel (150gr)
Thee zonder melk en... 6 beker (250ml)
Roomkaas zachte 4 voor 1 toastje (10gr)
Totaal
775
Geen idee wat ik de rest van de dag ga eten. Moet naar een bijeenkomst. Veel bitterballen denk ik.
En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wil. Ik ben er inmiddels achter dat ik niet in het academische onderzoek wil blijven, maar heb eigenlijk geen idee wat ik dan na mijn promotie wil gaan doen.
Ik weet niet, ik hoorde van een studiegenootje al van posities waar ruim 3000 mensen op hadden gereageerd enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
In combinatie met de TTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
D: schouderkarbonade en snijboontjes
T: 2 plakjes droge, harde worst
[/i]
spoiler want offtopic:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?
Nouja, je hebt in elk geval nog 2 jaar om rond te kijken wat je nog meer kunt gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything which is not impossible, will eventually happen
Inderdaad ja...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
spoiler want offtopic:Ah okee, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook niet direct weten waar je dat kunt doen, maar je weet in elk geval goed wat je wel en niet wilt, dat is al heel wat.
Know that while you sleep
Everything has changed
Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet.quote:
Vandaag of áls je überhaupt terugkomt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet.
Okee, nu ga ik echt iets nuttigs doen en als ik nog terugkom mogen jullie me schoppen.
jullie spreke in geheimtaal voor mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohzo! Ja internationaal en lokaal he. Ik dácht dat het 3000 was iig
Ging over een vacature bij een uni waar kennelijk een BOEL reacties op waren gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jullie spreke in geheimtaal voor mij!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaag of áls je überhaupt terugkomt?
Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
2 berichten onder elkaar op nu.nl:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
http://www.nu.nl/gezondheid/2533984/toegeven-verleiding-goed.html
Daar gaan we met onze goede bedoelingen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef Mini. het volgende:
Zo, en nu ga ik mijn energie weer besteden aan nuttigere dingen. Ook een geruststellend mailtje gehad van scriptiebegeleidster intussen, dus ik zie het alweer wat meer zitten.
Tip: geen vrouwen afzeiken in een vrouwentopicquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht...
Je kunt ook niet op alle gebieden altijd de teugels strak houden toch, als het niet eten is dan moet je wel ergens anders aan toegeven. Misschien dat het daarom zo vaak over schoenen gaat hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 mini een knetterharde schop onder dr kont geeft.
En mezelf ook, want ik ga even naar de AH! Eindelijk kan het.
*boks*!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, da's het betere nieuws!
Ik heb mn CV al wat bijgewerkt en ben op zoek geweest naar vacatures, nu wie ein idiöt aan de skripzi*skripziboks met mini*
Alsof wij onszelf nooit iets toestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vakerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Door die nieuwe poster mijn beinvloedbaarheid zit er nu ovenfriet in mijn oven!
mm..drop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vaker
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorrycrap in = crap out
Daar ben ik een beetje bang voor welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.
Omdat een half stokbrood niet genoeg was?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de term "Laurelientje" bestaat?
He bahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks.
En dan noem je mijn post bah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Op het werk van M hadden ze laatst een pepper contest. Begonnen deelnemers te zweten en rood uit te slaan enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!
En verder:Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En verder:Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
[..]
En verder:...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*slik*
voor Anna.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gewoon weer bij de Appie voortaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Lol Co, nu weer een andere kaasboer zoeken?.
Ja maar bij jou weet je iig wat op de vloer gelegen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon weer bij de Appie voortaan.
Ik eet die kaas gewoon op hoor. Ik laat zelf ook weleens wat vallen.
Van kaas kun je best iets afsnijden, dan is hij weer als nieuw! Tenminste, dat doe ik ook met beschimmelde kaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
Jawel, echt wel! Ik heb al gekeken en je ziet er niks aan. Die hele kaas is rotte melk, dus een bacterie meer of minder kijk ik niet naar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
srsly ik kijk hier niet meer tot ik gegeten heb.
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!quote:
Inderdaad ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef anna82 het volgende:
Oh, jullie zijn lief!
Laten we het nu maar weer snel over leukere dingen hebben. Zoals ondergekotste moeders, dito treinen, tenenkaas en andersoortige eetlustbederfende onderwerpen, opdat we allemaal ons streefgewicht behalen!
Laat ik zo zeggen dat er een onwelriekende odeur uit het afvalbakje opstijgtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Anna![]()
Ondergekotste treinen laat ik aan XM over. Foto's in spoiler, pleaze.
Villa? WE? AA? Monki?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Hahaha aww.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
Ik heb dat een keer gehad met cola. Niet fijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |