Nog een lekkere dressing nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef progje het volgende:
zo maar eens ff naar de supermarkt zodat ik vanmiddag weer een salade voor mezelf kan maken
Peter?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Vizor: jouw naam is ook echt te moeilijk om te onthouden hoor met al die cijfers/hoofd en kleine letters
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
En dit is de eerste keer dat ik een nieuw topic open, sinds het veranderd is, wat heb ik four gedaan? Heb wel het nr aangepast
Vik had last van vieze gedachtes...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Mini. het volgende:
Wil ik weten waar die TT over gaat? *gaat bijlezen*
V1z wil een sausje proberen,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Mini. het volgende:
Wil ik weten waar die TT over gaat? *gaat bijlezen*
Correctie: sommige dames.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
V1z wil een sausje proberen,
de dames willen zijn sausje proberen geloof ik
Ow.. het nummer dat er stond was 1418, dus ik heb er gewoon een bij op geteldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. We zitten in 1502 ofzo, niet 1419.
Ik sla even over!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
V1z wil een sausje proberen,
de dames willen zijn sausje proberen geloof ik
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Dat ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Morgen maak ik zelf kipshoarmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga eten.
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoliquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen maak ik zelf kipshoarmamet veel broccoli erbij
Jaaa, Mass Effect!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
2 euroDa's goedkoop!
![]()
Als mn scriptie af is mag ik weer WoWen van mezelfEn ik wil Mass Effect een keer gaan spelen!
En nee, uiteraard moet je wel mee naar binnen, keuren enzo! Thumbs up / thumbs down geven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Sla doen we nu ook maar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef Mini. het volgende:
Oja, en champignons.Ga ik vanavond maken!
Ok, misschien eerst eens ontbijten.
Yep... Stress.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?
Ui ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Mini. het volgende:
Paprika smaakt toch prima bij shoarma?
Broccoli, not so much. Sorry Mo.
Dit is een precieze kopie van gister, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje lijkt op die van gister!
O: kom franse kwark met wat halfvolle vanillekwark
T: appel
L: 3 bth: 2x kaas/appelstroop (2 bth, enkel beleg), 1x pindakaas
T: grapefruit
S: RPM
D: tomaat/spinazie-risotto
S en D kunnen nog omgedraaid worden, afhankelijk van hoeveel trek ik heb als ik thuiskom. Maar meestal eet ik na S, want sport toch minder fijn met een volle buik.
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
*knuf* voor Mini, maar dat is juist een reden om goed voor jezelf te zorgen eigenlijk he?
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit is een precieze kopie van gister, toch?
sorry, maar, gàtverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! hahaquote:
Gezonder? Srsly?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dat eet M elke vrijdag met de collega'squote:
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja iets gezonder dat kapsalon. Ik zeg ook iets, niet mega gezonder ofzo.
Zoals? Ik sport toch ook wel deels om niet aan te komen. Meer eten haalt dat effect dan weer weg. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.
Misschien als je er een slablaadje bij legt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificeren.
Nee, sorry, daar wil ik niet aan. Bah! En gezond(er)?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien als je er een slablaadje bij legt?
Sla is niet gezond. Heb je de EHEC-bacterie gemist ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotel.
Jij probeert een hoop ongezond te compenseren met zo nu en dan wat gezonder. Als je het nou omdraait en probeert de basis gezond te krijgen, dan doe je eens in de zoveel tijd een kapsalonnetje. Valt niemand over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
zooo haha moet maar weer eens bijlezen
Nu jullie het over shoarma hebben, heb van 't weekend mega gezondigd. haha
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
zondag bij buurties gegeten, turkse pizza met doner.
Gisteren pannekoekenhaha.
Vanavond maar even wat gezonder. Ik denk een oven schotel met magere gehakt, groente, aardappelen en kaas erover.
Enn... vandaag zelfs gesport! heb hard gelopen okee.. maar 15 minuten toen was ik al bekaf...maar toch![]()
Probeer het er in te houden, en als ik het een paar weken volhoud om iedere week 1 of 2 keer te rennen, beloon ik mezelf met hardloop schoenenhaha
en dat dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij probeert een hoop ongezond te compenseren met zo nu en dan wat gezonder. Als je het nou omdraait en probeert de basis gezond te krijgen, dan doe je eens in de zoveel tijd een kapsalonnetje. Valt niemand over.
Die hou je tegoed! Mijn vader maakt dat dus hij moet het een keer dicteren, en ik moet zo naar revalidatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel, receptje van die schotel?![]()
MiniIk ken het
Maar 'bijna' klaar, toch?
Daarna lekker even luieren!
Ik mik meestal trouwens 1 of twee rode paprika's door de shoarma
Als de scriptie klaar is mag ik eerst nog tienduizend andere kleine dingen regelen om af te kunnen studeren (zoals mijn eerste stagebegeleider maar wéér eens mailen of hij misschien eindelijk de hoofdstukken kan nakijken die hij bijna een jaar geleden heeft gekregen) en een kamer zoeken en verhuizen en meh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel, receptje van die schotel?![]()
MiniIk ken het
Maar 'bijna' klaar, toch?
Daarna lekker even luieren!
Ik mik meestal trouwens 1 of twee rode paprika's door de shoarma
Okidoki, grazie bellaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die hou je tegoed! Mijn vader maakt dat dus hij moet het een keer dicteren, en ik moet zo naar revalidatie.
Awwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als de scriptie klaar is mag ik eerst nog tienduizend andere kleine dingen regelen om af te kunnen studeren (zoals mijn eerste stagebegeleider maar wéér eens mailen of hij misschien eindelijk de hoofdstukken kan nakijken die hij bijna een jaar geleden heeft gekregen) en een kamer zoeken en verhuizen en meh.
Er komt een einde aan, dat weet ik ook wel, maar op dit moment zie ik echt niet hoe ik daar ga komen.
Nouja, genoeg gezeurd... Ik ga maar eens wat damage control doen bij mijn begeleidster.
Ik heb het één keer geprobeerd, uit de categorie 'je moet alles een keer geprobeerd hebben', gètverdemme wat vond ik dat triestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
Sla is water, en ik vind kapsalon eigenlijk best lekker.
Inderdaadquote:Wat goed van je artikel Quinazoline!
Komt goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.
Hoe schat je het zelf in?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Gister:
O: 2 crackers met kaas
L: 2 volkoren boterhammen met komijnkaas
D: Uit eten bij de griek -> schotel met vlees, rijst en salade
T: niets
D: Thee, Water, 1 kopje koffie, ijsthee
S: Half uur fietsen en veel gelopen
Vandaag:
O: 1 cracker met smeerkaas, liga evergreen
L: Bruin pistolet gezond met kaas, ham, sla en ei
D: Ik denk dat het een maaltijdsalade wordt met sla, kip, appel etc.
T: (nog) niets
D: Thee, water, melk
S: (waarschijnlijk) niet
bijvoorbeeld wat muesli door de yoghurt, nog een extra boterham of twee, of zoiets. Ik weet dat je sport om niet aan te komen, maar ik schat dat je met RPM makkelijk 600-700 kcal verbrand, en zo ga je heel erg laag in de kcal zitten en gaat je lijf op spaarstand..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoals? Ik sport toch ook wel deels om niet aan te komen. Meer eten haalt dat effect dan weer weg. Denk ik dan.
Morgen worden het denk ik sperzieboontjes etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Sharana, mag nog wel wat meer bij. Het liefst 'echte' groenten.
Anders misschien nog wat nootjes of vis voor de goede vetjes.
Ik krijg niet meer weg, heb mijn hele leven al gehad dat ik niet zoveel eet, ik eet nu al veel meer dan ik vroeger deed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk "mens ga eens wat eten".
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Mini. het volgende:
Thanks dames.
Aan de ene kant weet ik gewoon dat ik al een hele tijd veel hooi op mijn vork aan het nemen ben, maar toch voel ik me zo stom dat ik dit niet aankan.
Vrijwilligerswerk laat iets zien over je inzet/motivatie. Als blije dansjes relevant zijn zou ik het erbij zetten, anders mag je die weglaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!
Weet iemand trouwens in hoeverre je vrijetijdsdingen op je CV moet vermelden? Alleen indien enigszins relevant? Ik weet niet of ik wat ik doe bij fok erop moet zetten, of mijn deel zijn van een blije dansjes demoteam wat al een tijdje niks gedaan heeft
Het schrijven voor fok, ja. 'recensies schrijven voor een van de grootste nederlandse online-communities', oid. Fok zou ik wellicht niet vermelden, kun je altijd vertellen in een gesprek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!
Weet iemand trouwens in hoeverre je vrijetijdsdingen op je CV moet vermelden? Alleen indien enigszins relevant? Ik weet niet of ik wat ik doe bij fok erop moet zetten, of mijn deel zijn van een blije dansjes demoteam wat al een tijdje niks gedaan heeft
Da's een goeie, thanks!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het schrijven voor fok, ja. 'recensies schrijven voor een van de grootste nederlandse online-communities', oid. Fok zou ik wellicht niet vermelden, kun je altijd vertellen in een gesprek.
Dansen zou ik wellicht bij hobbies vermelden, maar misschien ook wel niet.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan kun je toch zorgen dat wát je eet ook rijk is aan gezonde dingen? Dus geen crackers en sla waar verder niks nuttigs in zit, maar volle yoghurt, noten, andere groente...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen worden het denk ik sperzieboontjes etenIk moet ook wat meer fruit gaan halen, want dat ontbreekt nog teveel! Vis vind ik meestal niet zo lekker
Thanks voor je comment
[..]
Ik krijg niet meer weg, heb mijn hele leven al gehad dat ik niet zoveel eet, ik eet nu al veel meer dan ik vroeger deed.
waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan.
Ik zet het er alleen op als daar vaardigheden bij horen die voor datgene waar ik voor solliciteer ook belangrijk kunnen zijn, maar dat kan ook al zijn dat je dingen naast je studie gedaan hebt die ook veel tijd kosten dus dat je goed je tijd kunt verdelen en dan toch nog goede resultaten kunt halen (bij mij bijvoorbeeld een tournee organiseren voor koor/orkest).
Ik herken dat wel hoor. Maar mijn ervaring is (nu ook als begeleider van een student) dat men de stukken gewoon als begin ziet. Natuurlijk moet het ergens op slaan, maar als je daar vervolgens commentaar op krijgt en daar op een zinvolle manier iets mee doet, dan vind ik dat veel beter dan wanneer je er nog veel langer mee bezig blijft. Perfect is zoiets de eerste keer toch niet, dus ik probeer tegenwoordig ook om veel eerder mijn teksten naar begeleiders te sturen (nog wel voorzien van veel disclaimers, dat kan ik nog niet laten) om feedback te krijgen. Veel efficienter en ook beter voor je gemoedsrustquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Wil mijn scriptiebegeleidster alleen niet teleurstellen aangezien ik daar dus bij ga promoveren, maar het is natuurlijk ook onzin om al te denken dat zij teleurgesteld gaat zijn voor ik haar überhaupt iets gestuurd heb. Ik wéét het allemaal wel, rationeel dan.
Dat is natuurlijk ook zo. Ik heb nu al een paar weken niks gestuurd omdat ik veel te hoge eisen stel aan wat er op papier moet komen (juist omdat ik ook bij haar ga werken) en ik gewoon niet meer genoeg overzicht in mijn hoofd krijg om iets te produceren dat aan mijn eigen eisen voldoet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zouden ze je dan aangenomen hebben, als ze verwacht teleurgesteld te zijn in je scriptie?
Ik heb op m'n CV bijvoorbeeld bestuursdingen staan, maar ook aanvoerder van een volleybalteam, etc. etc.
Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb![]()
Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had gisteren gesprek met mn begeleider en had hem ook voor tips gevraagd mbt solliciteren enzo. Best deprimerend dat ik zo weinig extra gedaan heb![]()
Ik heb 1 publicatie op dit moment (in een klein online academisch tijdschrift), en geen conferenties of bestuursactiviteiten oids. Maar goed!
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg vacatures tegen voor anglisten hoor. Zal je wel op de hoogte houden
.
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Een publicatie is toch niet weinig? De meeste masterstudenten die ik ken hebben er helemaal geen... Ik zelf trouwens ook niet.
Zoek je eigenlijk naar een promotieplek, of ook andere dingen?
Ik ben bijna halverwege mijn promotie (als ik het in 4 jaar af maak, that is, en halverwege alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind het ook raar, maar aan de andere kant geeft het toch wel een beetje een beeld over iemand (of althans, dat kan het). Volgens mij heb ik zelfs 'gamen' als hobby op mijn CV gezet bij mijn sollicitatie voor de functie als docentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's een goeie, thanks!
Ik vind hobbies vermelden sowieso altijd een beetje awkwardMaar daar denk ik nog over na.
Blije dansjes zullen voor de meeste functies waar ik op wil solliciteren niet erg relevant zijn denk ik![]()
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!
[..]
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik![]()
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, hahaEn verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig
Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
Wie weet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt anglist ben in kader van wat gezocht wordt, maar als je iets hoort zou ik het idd graag willen horen!
[..]
Oh kweenie! Veel van mijn medestudenten hebben veel in lokale blaadjes van de UU gedaan enzo. Geloof ik. Sommige ook niet, geloof ik![]()
Ik zoek ehh, ja. Ik denk inderdaad promotieplekken of literair onderzoek, maar ik weet niet of ik al m'n hoop daarop moet vestigen, hahaEn verder gewoon interessante functies, iets wat ik mezelf wel zie doen de komende jaren. Ik weet, erg cryptisch, maar ik vind het wel lastig
Misschien wel iets tofs in de non-profit sector ofzo.
Eet jij Spaanse pepers zo op? Damn!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
Ontbijt
Volkoren tarweroggebrood 1 snee (35gr)
Jam 1 voor 1 snee (15gr)
Actimel 1 flesje (100ml)
Lunch
Champignons, gebakken 1 opscheplepel (50gr)
Broccoli, gekookt... 1 opscheplepel (50gr)
Aardappelpuree, bereid... 1 opscheplepel (50gr)
Tussendoor
Spaanse peper, rauw 4 stuks (10gr)
IJs met chocolade Magnum 33 gram/milliliter
Banaan 1 middel (130gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Grapefruit 1 heel (150gr)
Thee zonder melk en... 6 beker (250ml)
Roomkaas zachte 4 voor 1 toastje (10gr)
Totaal
775
Geen idee wat ik de rest van de dag ga eten. Moet naar een bijeenkomst. Veel bitterballen denk ik.
En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En dan heb je weer vier jaar om na te denken over wat je daarna wil. Ik ben er inmiddels achter dat ik niet in het academische onderzoek wil blijven, maar heb eigenlijk geen idee wat ik dan na mijn promotie wil gaan doen.
Ik weet niet, ik hoorde van een studiegenootje al van posities waar ruim 3000 mensen op hadden gereageerd enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is ook lastig... Maar je ziet vanzelf wel een keer iets waarvan je denkt "dát zou ik leuk vinden" en dan kun je ook gerichter gaan zoeken naar dingen in dezelfde hoek.
En als je echt graag wilt promoveren heb je volgens mij best een goede kans om ertussen te komen. Wat je nog niet kunt kun je leren, als je maar wilt. Volgens mij is motivatie/enthousiasme uiteindelijk nog altijd het belangrijkste, en dat kun jij volgens mij wel overbrengen!
In combinatie met de TTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
D: schouderkarbonade en snijboontjes
T: 2 plakjes droge, harde worst
[/i]
spoiler want offtopic:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag? En is dat iets waar je pas tijdens je promotie achter bent gekomen?
Nouja, je hebt in elk geval nog 2 jaar om rond te kijken wat je nog meer kunt gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything which is not impossible, will eventually happen
Inderdaad ja...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
spoiler want offtopic:Ah okee, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook niet direct weten waar je dat kunt doen, maar je weet in elk geval goed wat je wel en niet wilt, dat is al heel wat.
Know that while you sleep
Everything has changed
Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet.quote:
Vandaag of áls je überhaupt terugkomt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey niet zo hè, jij snapt ook weleens iets niet.
Okee, nu ga ik echt iets nuttigs doen en als ik nog terugkom mogen jullie me schoppen.
jullie spreke in geheimtaal voor mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohzo! Ja internationaal en lokaal he. Ik dácht dat het 3000 was iig
Ging over een vacature bij een uni waar kennelijk een BOEL reacties op waren gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jullie spreke in geheimtaal voor mij!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaag of áls je überhaupt terugkomt?
Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
2 berichten onder elkaar op nu.nl:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
http://www.nu.nl/gezondheid/2533984/toegeven-verleiding-goed.html
Daar gaan we met onze goede bedoelingen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef Mini. het volgende:
Zo, en nu ga ik mijn energie weer besteden aan nuttigere dingen. Ook een geruststellend mailtje gehad van scriptiebegeleidster intussen, dus ik zie het alweer wat meer zitten.
Tip: geen vrouwen afzeiken in een vrouwentopicquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Joh, vrouwen worden chagrijnig wanneer ze iets wordt onthouden? Nooit verwacht...
Je kunt ook niet op alle gebieden altijd de teugels strak houden toch, als het niet eten is dan moet je wel ergens anders aan toegeven. Misschien dat het daarom zo vaak over schoenen gaat hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 mini een knetterharde schop onder dr kont geeft.
En mezelf ook, want ik ga even naar de AH! Eindelijk kan het.
*boks*!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, da's het betere nieuws!
Ik heb mn CV al wat bijgewerkt en ben op zoek geweest naar vacatures, nu wie ein idiöt aan de skripzi*skripziboks met mini*
Alsof wij onszelf nooit iets toestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vakerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Door die nieuwe poster mijn beinvloedbaarheid zit er nu ovenfriet in mijn oven!
mm..drop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vaker
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorrycrap in = crap out
Daar ben ik een beetje bang voor welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.
Omdat een half stokbrood niet genoeg was?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de term "Laurelientje" bestaat?
He bahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks.
En dan noem je mijn post bah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Op het werk van M hadden ze laatst een pepper contest. Begonnen deelnemers te zweten en rood uit te slaan enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!
En verder:Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En verder:Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
[..]
En verder:...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*slik*
voor Anna.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gewoon weer bij de Appie voortaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Lol Co, nu weer een andere kaasboer zoeken?.
Ja maar bij jou weet je iig wat op de vloer gelegen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon weer bij de Appie voortaan.
Ik eet die kaas gewoon op hoor. Ik laat zelf ook weleens wat vallen.
Van kaas kun je best iets afsnijden, dan is hij weer als nieuw! Tenminste, dat doe ik ook met beschimmelde kaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
Jawel, echt wel! Ik heb al gekeken en je ziet er niks aan. Die hele kaas is rotte melk, dus een bacterie meer of minder kijk ik niet naar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wedden dat ze die kaas nu niet meer opeet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
srsly ik kijk hier niet meer tot ik gegeten heb.
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!quote:
Inderdaad ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef anna82 het volgende:
Oh, jullie zijn lief!
Laten we het nu maar weer snel over leukere dingen hebben. Zoals ondergekotste moeders, dito treinen, tenenkaas en andersoortige eetlustbederfende onderwerpen, opdat we allemaal ons streefgewicht behalen!
Laat ik zo zeggen dat er een onwelriekende odeur uit het afvalbakje opstijgtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Anna![]()
Ondergekotste treinen laat ik aan XM over. Foto's in spoiler, pleaze.
Villa? WE? AA? Monki?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Zo'n soort shirtje wil ik in het effen wit. Waar te koop? Overal zit stretch in en dat wil ik niet. Ik wil gewoon katoen en niet strak, maar ook niet heel slobberig, dus zoals dat schimmelshirtje! Maar dan zonder schimmel! En wit!
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Hahaha aww.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
Ik heb dat een keer gehad met cola. Niet fijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest bij m'n eerste vriendje, voor het mn vriendje was eens zo hard lachen om een (meest waarschijnlijk heel stom) grapje dat hij maakte, terwijl ik net een hap yoghurt met muesli genomen had. Het kwam nog net niet uit m'n oren, maar wel uit m'n neus en mond...
Boh, daar heb ik me zo lang voor geschaamd!
Wel hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha aww.
Ik vind het verhelderend om te lezen dat iedereen van die verhalen heeft waar hij zich kapot voor schaamt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha aww.
Ik vind het verhelderend om te lezen dat iedereen van die verhalen heeft waar hij zich kapot voor schaamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik had dus gekookt![]()
stokrozen bloeien pas in het tweede jaar. als je die nu zaait en laat opkomen zijn t alleen groene bladeren, dan sterven ze af, en volgende zomer heb je dan planten met bloemen. daarna komen ze elk jaar op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Zijn er bloemen die als ik ze nu zaai in de tuin de hele zomer bloeien? Heb er niet echt verstand van
Is niet een hele zonnige plek trouwens, eerder schaduwrijk. O en het liefst mooi en goedkoop
Eigenlijk wil ik rozen/stokrozen/klaprozen maar die groeien zeker niet zo snel?
toch je diploma? wat tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Syrena het volgende:
Succes Mini!
Mijn diploma is binnenZe kwamen gewoon vandaag weer langs, ondanks dat ik morgen had afgesproken. Maar ik was thuis
![]()
![]()
![]()
M'n puntenlijst van alle jaren zat er ook bijzesjes FTW. Maar ik heb Ellis en het verbreinen gelezen inmiddels, dus ik zeg gewoon dat mijn brein nog lang niet klaar was voor de uni toen
![]()
En daarna ben ik met een rosebiertje in de tuin gaan zitten en halverwege het flesje kreeg ik ineens zin om mijn sollicitatie voor te bereiden, dus daar ben ik mee bezig.
Morgen weer wachten op een pakketje, dan komt m'n externe harde schijf eindelijk. Een blauwehad eerst een groene, maar die was ineens uitverkocht
ja, dat er dan s avonds ineens nog een stuk wortel achteruit je neus komt. met van die gnorkgeluiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Bedankt voor de tips!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
stokrozen bloeien pas in het tweede jaar. als je die nu zaait en laat opkomen zijn t alleen groene bladeren, dan sterven ze af, en volgende zomer heb je dan planten met bloemen. daarna komen ze elk jaar op.
bij Hema en t tuincentrum hebben ze wel van die zakkies met "bloemengazon" en "japanse bloementuin" of "witte zomerbloeiers" enzo. kost 1,50. niet moeilijk doen met uitplanten, gewoon zaaien en water geven tot ze opkomen. kan best snel gaan met dit weer
oke goede tip, thanksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan kun je toch zorgen dat wát je eet ook rijk is aan gezonde dingen? Dus geen crackers en sla waar verder niks nuttigs in zit, maar volle yoghurt, noten, andere groente...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het gebouw niet zo mooi, maar de omgeving en de inrichting..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.csmadeiraatlanticresort.com/nl/welcome.html
Geboekt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw niet zo mooi, maar de omgeving en de inrichting..! Nais heur!!
Topless mediteren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.csmadeiraatlanticresort.com/nl/welcome.html
Geboekt
Ehhh ik heb een foto gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
SconesHoe gaat alles in Verweggistan, Blurred-mademoiselle? Al leuke mensen leren kennen en goed bezig met de studie?
En woei, MI! *jaloers*![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wat zouden jullie doen?MP reacties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Haha brings back memoriesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanstage gaat goed, ze zijn best tevreden over mijn werk geloof ik
en ik kan het goed vinden met mijn collega's hier. en de stad is nog steeds tof
![]()
Hij zou hier tussen 7 en half 8 zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: als die ander een afspraak niet is nagekomen ben je niks verplicht denk ik. Heb je een telefoonnummer ofzo? Misschien even laten weten dat je, nu hij zijn afspraak niet is nagekomen, andere reageerders ook een kans gaat geven oids.
[..]
Haha brings back memoriesKlinkt goed gelukkig
Ook al is Thuis Best, je kunt de tijd tot je naar huis mag iig comfortabel overbruggen!
oh nou dan kies ik toch echt wel zelf.quote:
Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Perruche het volgende:
Hey Rituals, hoe gaat het nou met je eten enzo?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kwijl kwijl!
Kan er alleen geen prijzen van vinden van die spa.
Nog een TV-meubel, fauteuil.. een tv..quote:
Hadden wij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
waterschademeneer gemaild. Wacht nog even de avond af, Mr.Mo had blijkbaar gezegd dat we er de hele avond zouden zijn, en dan laat ik 't 'm morgen weten.
Jemig, een run op ons laminaat!![]()
Oh, en Vork (je weet wel, van FOK!) koopt ons gasfornuis over!
Septemberquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..].
Wanneer gaan jullie? Ik heb ook zin in vakantie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Ik denk dat dat heel verstandig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Audreyoot het volgende:
Ben nu met Keto dieetje bezig, werkt superBen al 6 kilo kwijt in een week
O: 3 eieren, visolie, multivit
T: whey shake (eiwitten)
L: 75g kip of vis met groene salade
T: whey shake en een handje noten (geen pinda's)
D: 75 g zalm met broccoli
Avondsnack: 75g kip met groene salade
En geen hongergevoel![]()
(het is de bedoeling dat je dus veel eiwit en geen koolhydraten eet voor ongeveer 2 weken, daarna langzaam opbouwen)
Gefeliciteerd met je aanstaandequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokdieet:
Heeeeeeeeeel veeeeeeel groente, lekker vlees, veel garnalen, slagroom met aardbeien en ijs en soep en eigengemaakte chocolade en sushi en... en...
vol
Dat was de verjaardag van mijn meneer..
Gelukkig kreeg ie ook nog een plant, de twee die we hadden waren dood kwam ik vandaag achter
lomp? Dom bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
For Christ sake, zit nu voor de 3e maand op rij iets te corrigeren dat alleen overtikwerk is![]()
Hoe lomp kan iemand zijn, echt
Oh ik kan er zo nog wel 100 verzinnenquote:
ja, getverdemme. Ik heb van 'smorgens 10 tot na de avond de zon vol op m'n kantoor staan, en geen zonnescherm ofzo. In dat kleine hokje van me word het dan wel 35 graden.quote:
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind 6 kg in een week wel erg veel. Twee kilo lijkt me wel tof (ben ik meteen op gewicht), 4 ook nog wel (buffertje), maar 6 kg lijkt me niet echt geweldig voor je lichaam.
Ja, de shakes en er zit ook geen vet bij zo te zien dus behalve dat het geen KH heeft zit het ook nog eens laag calorietechnisch gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel zo ja. Misschien toch een teken dat je wat meer moet eten, Audrey!
Wat is trouwens het verschil met andere low-carb diëeten? De shakes ofzo?
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.quote:
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Chicolate het volgende:
Mijn schouders vervellen opeens. Stom zweten tijdens sport. Dag bruin kleurtje...
En ik heb wel bijgelezen en leef heel erg mee met veel mensen, maar ga dat hier niet samenvatten.
Ik heb nog dezelfde stomme rommel als in mijn vorige huisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
Was dus zo'n deur
http://www.novospeedsolutions.com/mod_video/3/34205
[..]
Ik ken het idee. Er is 1 ding waarmee je trekening moet houden, je verhuist jezelf mee.
M.a.w.: bij mij werkt dat niet.
Heb ik gedaan. 2-3 keer per dag zelfs. Want ik had geen aftersun en bodylotion zorgt iig voor wat hydratatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je voorkomen door je iedere dag in te smeren met bodylotion..
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg 6 kilo in een week. Naja, vertel je het hier over een tijdje ook even als je weer flink bent aangekomen?.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. een crashdieet kan ketogeen zijn en vice versa. Wmb is de enige goede reden voor het volgen van een ketogeen dieet het hebben van een moeilijk behandelbare vorm van epilepsie waarbij het de enige optie van behandeling is, maar whatever floats your boat. Ik hoop voor je dat je een kundige dietiste hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is geen crashdieet maar ketose dieet, deze volg ik onder begeleiding van een dieetist. Als ik niet meer binnen krijg dan ik verbrand is er niks aan de hand. He moet natuurlijk niet na die twee weken weer gewoon gaan bunkeren want dan vraag je erom ja.
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Blurred86 het volgende:
toch kan het wel verschil maken hoor, verhuizen. frisse nieuwe start and all. voor mij wel iig
oh nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je nu dan los van je ex? Of bedoelde je dat niet?
misschien wel ja, nog even zien. nu ga ik echt slapen hoor, welterusten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik dacht al. Jullie gaan toch op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |