Dit is een precieze kopie van gister, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje lijkt op die van gister!
O: kom franse kwark met wat halfvolle vanillekwark
T: appel
L: 3 bth: 2x kaas/appelstroop (2 bth, enkel beleg), 1x pindakaas
T: grapefruit
S: RPM
D: tomaat/spinazie-risotto
S en D kunnen nog omgedraaid worden, afhankelijk van hoeveel trek ik heb als ik thuiskom. Maar meestal eet ik na S, want sport toch minder fijn met een volle buik.
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
*knuf* voor Mini, maar dat is juist een reden om goed voor jezelf te zorgen eigenlijk he?
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit is een precieze kopie van gister, toch?
sorry, maar, gātverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! hahaquote:
Gezonder? Srsly?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dat eet M elke vrijdag met de collega'squote:
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja iets gezonder dat kapsalon. Ik zeg ook iets, niet mega gezonder ofzo.
Zoals? Ik sport toch ook wel deels om niet aan te komen. Meer eten haalt dat effect dan weer weg. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.
Misschien als je er een slablaadje bij legt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificeren.
Nee, sorry, daar wil ik niet aan. Bah! En gezond(er)?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien als je er een slablaadje bij legt?
Sla is niet gezond. Heb je de EHEC-bacterie gemist ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |