En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Dat ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Morgen maak ik zelf kipshoarmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga eten.
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoliquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen maak ik zelf kipshoarmamet veel broccoli erbij
Jaaa, Mass Effect!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
2 euroDa's goedkoop!
![]()
Als mn scriptie af is mag ik weer WoWen van mezelfEn ik wil Mass Effect een keer gaan spelen!
En nee, uiteraard moet je wel mee naar binnen, keuren enzo! Thumbs up / thumbs down geven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Sla doen we nu ook maar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef Mini. het volgende:
Oja, en champignons.Ga ik vanavond maken!
Ok, misschien eerst eens ontbijten.
Yep... Stress.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?
Ui ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Mini. het volgende:
Paprika smaakt toch prima bij shoarma?
Broccoli, not so much. Sorry Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |