Nog een lekkere dressing nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef progje het volgende:
zo maar eens ff naar de supermarkt zodat ik vanmiddag weer een salade voor mezelf kan maken
Peter?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Vizor: jouw naam is ook echt te moeilijk om te onthouden hoor met al die cijfers/hoofd en kleine letters
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
En dit is de eerste keer dat ik een nieuw topic open, sinds het veranderd is, wat heb ik four gedaan? Heb wel het nr aangepast
Vik had last van vieze gedachtes...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Mini. het volgende:
Wil ik weten waar die TT over gaat? *gaat bijlezen*
V1z wil een sausje proberen,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Mini. het volgende:
Wil ik weten waar die TT over gaat? *gaat bijlezen*
Correctie: sommige dames.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
V1z wil een sausje proberen,
de dames willen zijn sausje proberen geloof ik
Ow.. het nummer dat er stond was 1418, dus ik heb er gewoon een bij op geteldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. We zitten in 1502 ofzo, niet 1419.
Ik sla even over!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
V1z wil een sausje proberen,
de dames willen zijn sausje proberen geloof ik
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Dat ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Morgen maak ik zelf kipshoarmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga eten.
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoliquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen maak ik zelf kipshoarmamet veel broccoli erbij
Jaaa, Mass Effect!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
2 euroDa's goedkoop!
![]()
Als mn scriptie af is mag ik weer WoWen van mezelfEn ik wil Mass Effect een keer gaan spelen!
En nee, uiteraard moet je wel mee naar binnen, keuren enzo! Thumbs up / thumbs down geven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Sla doen we nu ook maar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef Mini. het volgende:
Oja, en champignons.Ga ik vanavond maken!
Ok, misschien eerst eens ontbijten.
Yep... Stress.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?
Ui ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Mini. het volgende:
Paprika smaakt toch prima bij shoarma?
Broccoli, not so much. Sorry Mo.
Dit is een precieze kopie van gister, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje lijkt op die van gister!
O: kom franse kwark met wat halfvolle vanillekwark
T: appel
L: 3 bth: 2x kaas/appelstroop (2 bth, enkel beleg), 1x pindakaas
T: grapefruit
S: RPM
D: tomaat/spinazie-risotto
S en D kunnen nog omgedraaid worden, afhankelijk van hoeveel trek ik heb als ik thuiskom. Maar meestal eet ik na S, want sport toch minder fijn met een volle buik.
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
*knuf* voor Mini, maar dat is juist een reden om goed voor jezelf te zorgen eigenlijk he?
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit is een precieze kopie van gister, toch?
sorry, maar, gàtverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! hahaquote:
Gezonder? Srsly?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dat eet M elke vrijdag met de collega'squote:
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja iets gezonder dat kapsalon. Ik zeg ook iets, niet mega gezonder ofzo.
Zoals? Ik sport toch ook wel deels om niet aan te komen. Meer eten haalt dat effect dan weer weg. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.
Misschien als je er een slablaadje bij legt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een shoarmaschotel met friet ooit ook maar als enigszins 'gezond' zou kunnen kwalificeren.
Nee, sorry, daar wil ik niet aan. Bah! En gezond(er)?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist, alleen wat gezonder haha. Was echt lekker @ moterbloempje, echt lekker! haha
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien als je er een slablaadje bij legt?
Sla is niet gezond. Heb je de EHEC-bacterie gemist ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het slablaadje gezond, maar niet die schotel.
Jij probeert een hoop ongezond te compenseren met zo nu en dan wat gezonder. Als je het nou omdraait en probeert de basis gezond te krijgen, dan doe je eens in de zoveel tijd een kapsalonnetje. Valt niemand over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
zooo haha moet maar weer eens bijlezen
Nu jullie het over shoarma hebben, heb van 't weekend mega gezondigd. haha
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
zondag bij buurties gegeten, turkse pizza met doner.
Gisteren pannekoekenhaha.
Vanavond maar even wat gezonder. Ik denk een oven schotel met magere gehakt, groente, aardappelen en kaas erover.
Enn... vandaag zelfs gesport! heb hard gelopen okee.. maar 15 minuten toen was ik al bekaf...maar toch![]()
Probeer het er in te houden, en als ik het een paar weken volhoud om iedere week 1 of 2 keer te rennen, beloon ik mezelf met hardloop schoenenhaha
en dat dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij probeert een hoop ongezond te compenseren met zo nu en dan wat gezonder. Als je het nou omdraait en probeert de basis gezond te krijgen, dan doe je eens in de zoveel tijd een kapsalonnetje. Valt niemand over.
Die hou je tegoed! Mijn vader maakt dat dus hij moet het een keer dicteren, en ik moet zo naar revalidatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel, receptje van die schotel?![]()
MiniIk ken het
Maar 'bijna' klaar, toch?
Daarna lekker even luieren!
Ik mik meestal trouwens 1 of twee rode paprika's door de shoarma
Als de scriptie klaar is mag ik eerst nog tienduizend andere kleine dingen regelen om af te kunnen studeren (zoals mijn eerste stagebegeleider maar wéér eens mailen of hij misschien eindelijk de hoofdstukken kan nakijken die hij bijna een jaar geleden heeft gekregen) en een kamer zoeken en verhuizen en meh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel, receptje van die schotel?![]()
MiniIk ken het
Maar 'bijna' klaar, toch?
Daarna lekker even luieren!
Ik mik meestal trouwens 1 of twee rode paprika's door de shoarma
Okidoki, grazie bellaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die hou je tegoed! Mijn vader maakt dat dus hij moet het een keer dicteren, en ik moet zo naar revalidatie.
Awwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als de scriptie klaar is mag ik eerst nog tienduizend andere kleine dingen regelen om af te kunnen studeren (zoals mijn eerste stagebegeleider maar wéér eens mailen of hij misschien eindelijk de hoofdstukken kan nakijken die hij bijna een jaar geleden heeft gekregen) en een kamer zoeken en verhuizen en meh.
Er komt een einde aan, dat weet ik ook wel, maar op dit moment zie ik echt niet hoe ik daar ga komen.
Nouja, genoeg gezeurd... Ik ga maar eens wat damage control doen bij mijn begeleidster.
Ik heb het één keer geprobeerd, uit de categorie 'je moet alles een keer geprobeerd hebben', gètverdemme wat vond ik dat triestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
Sla is water, en ik vind kapsalon eigenlijk best lekker.
Inderdaadquote:Wat goed van je artikel Quinazoline!
Komt goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.
Hoe schat je het zelf in?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Gister:
O: 2 crackers met kaas
L: 2 volkoren boterhammen met komijnkaas
D: Uit eten bij de griek -> schotel met vlees, rijst en salade
T: niets
D: Thee, Water, 1 kopje koffie, ijsthee
S: Half uur fietsen en veel gelopen
Vandaag:
O: 1 cracker met smeerkaas, liga evergreen
L: Bruin pistolet gezond met kaas, ham, sla en ei
D: Ik denk dat het een maaltijdsalade wordt met sla, kip, appel etc.
T: (nog) niets
D: Thee, water, melk
S: (waarschijnlijk) niet
bijvoorbeeld wat muesli door de yoghurt, nog een extra boterham of twee, of zoiets. Ik weet dat je sport om niet aan te komen, maar ik schat dat je met RPM makkelijk 600-700 kcal verbrand, en zo ga je heel erg laag in de kcal zitten en gaat je lijf op spaarstand..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoals? Ik sport toch ook wel deels om niet aan te komen. Meer eten haalt dat effect dan weer weg. Denk ik dan.
Morgen worden het denk ik sperzieboontjes etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Sharana, mag nog wel wat meer bij. Het liefst 'echte' groenten.
Anders misschien nog wat nootjes of vis voor de goede vetjes.
Ik krijg niet meer weg, heb mijn hele leven al gehad dat ik niet zoveel eet, ik eet nu al veel meer dan ik vroeger deed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk "mens ga eens wat eten".
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Mini. het volgende:
Thanks dames.
Aan de ene kant weet ik gewoon dat ik al een hele tijd veel hooi op mijn vork aan het nemen ben, maar toch voel ik me zo stom dat ik dit niet aankan.
Vrijwilligerswerk laat iets zien over je inzet/motivatie. Als blije dansjes relevant zijn zou ik het erbij zetten, anders mag je die weglaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!
Weet iemand trouwens in hoeverre je vrijetijdsdingen op je CV moet vermelden? Alleen indien enigszins relevant? Ik weet niet of ik wat ik doe bij fok erop moet zetten, of mijn deel zijn van een blije dansjes demoteam wat al een tijdje niks gedaan heeft
Het schrijven voor fok, ja. 'recensies schrijven voor een van de grootste nederlandse online-communities', oid. Fok zou ik wellicht niet vermelden, kun je altijd vertellen in een gesprek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eis niet teveel van jezelf he! Op een gegeven moment moet het maar zoals het wél kan. You can do iiiit!
Weet iemand trouwens in hoeverre je vrijetijdsdingen op je CV moet vermelden? Alleen indien enigszins relevant? Ik weet niet of ik wat ik doe bij fok erop moet zetten, of mijn deel zijn van een blije dansjes demoteam wat al een tijdje niks gedaan heeft
Da's een goeie, thanks!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het schrijven voor fok, ja. 'recensies schrijven voor een van de grootste nederlandse online-communities', oid. Fok zou ik wellicht niet vermelden, kun je altijd vertellen in een gesprek.
Dansen zou ik wellicht bij hobbies vermelden, maar misschien ook wel niet.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan kun je toch zorgen dat wát je eet ook rijk is aan gezonde dingen? Dus geen crackers en sla waar verder niks nuttigs in zit, maar volle yoghurt, noten, andere groente...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen worden het denk ik sperzieboontjes etenIk moet ook wat meer fruit gaan halen, want dat ontbreekt nog teveel! Vis vind ik meestal niet zo lekker
Thanks voor je comment
[..]
Ik krijg niet meer weg, heb mijn hele leven al gehad dat ik niet zoveel eet, ik eet nu al veel meer dan ik vroeger deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |