Alsof wij onszelf nooit iets toestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Phaidra het volgende:
2 berichten onder elkaar op nu.nl:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
http://www.nu.nl/gezondheid/2533984/toegeven-verleiding-goed.html
Daar gaan we met onze goede bedoelingen.
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vakerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Door die nieuwe poster mijn beinvloedbaarheid zit er nu ovenfriet in mijn oven!
mm..drop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds Tink drop eet, doe ik dat ook significant vaker
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd docent worden op het HBO. Da's leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorrycrap in = crap out
Daar ben ik een beetje bang voor welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg leuk voor de leerlingen, Maria voor de klas.
Omdat een half stokbrood niet genoeg was?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de term "Laurelientje" bestaat?
He bahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Meh, niezen met fijngemalen worteltjes in je mond sucks.
En dan noem je mijn post bah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahmijn moeder's buurjongetje nieste vroeger eens met kauwgom in zijn mond, dat kwam vast te zitten in een holte en ging rotten
kwamen ze maanden later achter want hij had opeens zo'n slechte adem.
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Op het werk van M hadden ze laatst een pepper contest. Begonnen deelnemers te zweten en rood uit te slaan enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Al bijlezend: ik wil werken waar M werkt!
En verder:Oh, dat is inderdaad een hartverscheurend beeld wat je daar schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |