Nee hoor ik hou van taart!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb taartmoet ik nu het topic uit? De taart is hierna op, trouwens
Ow shit ik loop weer achter.quote:
Hoeveel lichamen je kan verbergen per strekkende meter loopgraafquote:
Of ie je haar wil doen?quote:
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
vanaf buiten denk ik, iig niet vannaf bovenburen want vrijstaand huis.. Ik denk dat ergens een regenpijp het water naar binnen voert ipv de grond in.. Het is buiten nu droog en zonnig maar in de keuken komt het met bakken uit het plafondquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een lek vanaf buiten? Of bovenburen met een kapotte vaatwasser ofzo? Sowieso niet leuk natuurlijk.
Dan regel ik wel een vaatwasserquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan maken"Oh laat maar staan, dat doet Probje wel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |