quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Soms bellen ze ook wel eens 'ja, die en die is naar het ziekenhuis en komt écht niet meer terug en ik wil zijn/haar huis'!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Geebee lekker ding. Nu snap ik waarom Grees zo graag met jou naar de sauna gaat.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Geebee lekker ding. Nu snap ik waarom Grees zo graag met jou naar de sauna gaat.
Gebee en greys zijn dan weer niet de personen waardoor je een egoboost krijgt in de sauna.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Wahow dan kan je bijna 3 Maria's tillen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Perr, ben weer bezig met gewone patroon. Resultaat van ~5 weken is -5kg en -2cm buik. Had de laatste 1,5 week m'n KH inname al wat verhoogd omdat ik merkte dat m'n progressie wat bleef hangen, daarom dus ook weer wat gewicht erbij.
Ik voel me wel beresterk op het moment trouwens, vanavond maar eens kijken of we die 190kg van de vloer kunnen krijgen!
Met m'n benen kan ik zelfs 4 Maria's omhoog drukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wahow dan kan je bijna 3 Maria's tillen!En sowieso 3 andere slankies
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoek je daar ook even een plaatje bij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu zo'n beeld van jou dat jij door de Drentse modder met je tanden een tractor vooruit trekt.
Beter zand dan een rupsquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bleh, er zit zand in mijn broccoli. Dat heb ik nog nooit gehad.
Ik heb me al een tijd niet gewogen, maar ongeveer 288 kilo!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met m'n benen kan ik zelfs 4 Maria's omhoog drukken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef loveli het volgende:
Ik heb gisteren >6000 kg van de vloer gekregen. Alleen niet in een keer.
Ik zat hier echt even confused te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg jij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB: Wat een ontzettend mooi haar heb jij![]()
![]()
trut![]()
@ Audrey: jouw PI is me niet eens opgevallen tot het hier genoemd werdIk let nooit op PI's. Maar ik denk dat ik voortaan ook gewoon standaard de
-PI ga gebruiken
Ik heb zich heul geen mooi haarquote:
Ik had eerst eens een heul lekkere kipsalade gemaakt van Kayotic Kitchen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
Mooi haar GeeBeetje!
M'n koude kipprutje is lekker.Veel dingen zijn gewoon koud ook lekker, wat dus de lunchmogelijkheden enorm vergroot.
Oh god. Ik mislees alles vandaag. Dit is de ergste tot nu toequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
Mooi haar GeeBeetje!
M'n koude kipprutje is lekker.Veel dingen zijn gewoon koud ook lekker, wat dus de lunchmogelijkheden enorm vergroot.
Die vlieger gaat bij mij niet op, jongedame!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb zich heul geen mooi haarHet is droog, pluizig, dun. Op foto's lijkt het veel mooier dan in 't echt
Veel foto's posten dan maar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb zich heul geen mooi haarHet is droog, pluizig, dun. Op foto's lijkt het veel mooier dan in 't echt
Haha, mijn haar zat toen in een vleddig staartjequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet op, jongedame!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |