Opties, tof!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net net een verrassend voorstel voor een baan gekregen
Geen idee. In dat stadium zijn we nog niet. Maar áls ik het doe, wordt het waarschijnlijk 4 dagen werk, 3 dagen thuis. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat wel wil. Kinderen enzo.....quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Opties, tof!
Houdt dat in dat je moet pendelen of verhuizen?
I know...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze post is alles waar onze OP niet om gaat.
Geen idee. Ik stuur gewoon een vertaalde NL cv. Het meoderbedrijf is Nederlands. Kan alleen de meest recente versie niet vindenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
Oi. Je bent in Duitsland toch verplicht er alle werkervaring in te zetten?
Rechtstreeks. Ik kwam eigenlijk om te praten over een andere functie.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef anna82 het volgende:
Tink, krijg je dit aanbod via een headhunter? Of rechtstreeks van het bedrijf? Klinkt inderdaad als een enorme uitdaging!
Mijn ouders werken beide 5 dagen per week/full time..quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
Is muis eigenlijk online? Ik ben benieuwd hoe zij een (meer dan) fulltime werkende moeder heeft ervaren.... Want dat is eigenlijk toch wat me het meest tegenhoudt.
What happened?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik heb vandaag zo een kutdag en iedereen mag dood. Daar moet ik dan wel weer om lachen, dat echt alles fout gaat
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Perruche het volgende:
Lijstje omdat het kannn:
T: banaan
O: 2 dubbele kleine speltboterham pindakaas
L: bruine pistolet gekookt ei/rauwkost, groentensoep
T: notenreep (155 kcal), 200 gr rauwkost met 1 el dressing
B: 2x 20 minuten fietsen
D: iemand nog ideen?
S: beetje sporten.
O o.a. sleutels vergeten waardoor ik 2 uur extra zinloos mocht reizen en mijn fiets is gejat. Leukquote:
Misschien een beetje zwaar als ik nog ga sporten... daarnaast heb ik geen 1 van de ingredienten thuis en lust ik geen chorizoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bbcgoodfood.co(...)pea-and-chorizo-hash
Roestige fiets hebben? Staat al 2 jaar ongebruikt buitenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Probability het volgende:
[..]
O o.a. sleutels vergeten waardoor ik 2 uur extra mocht reizen en mijn fiets is gejat. Leuk
O heel liefquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Roestige fiets hebben? Staat al 2 jaar ongebruikt buiten
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien een beetje zwaar als ik nog ga sporten... daarnaast heb ik geen 1 van de ingredienten thuis en lust ik geen chorizo
Maar toch bedankt
Nee, want ik heb net een mountainbike overgenomen (moet er nog ff nieuwe achteras in proppen) en heb nog een andere fiets met lekke band als reserve.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Probability het volgende:
[..]
O heel liefMaar die heb je zelf nodig als reserve lijkt handiger?
Ja daar heb je gelijk in. Maar moet nog boodschappen doen dus dat si 1 probleem opgelostquote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ja, dan moet je ook zeggen "Iemand nog ideeën voor iets lichts want ik moet nog sporten, met ingrediënten A,B,C, etc."
Het liefst zonder vlees en snel klaarquote:
Ja ik ben erquote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
Is muis eigenlijk online? Ik ben benieuwd hoe zij een (meer dan) fulltime werkende moeder heeft ervaren.... Want dat is eigenlijk toch wat me het meest tegenhoudt.
Ja graagquote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het helemaal geen klotedagwil je wat van mijn positivo Prob?
Kan dat niet in termijnen? Hier kun je altijd aanvinken dat je de boel in 10 maanden wil betalen, veel handiger. Vind ik, want ik ben erg slecht in sparenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja graag
Ik lach ook wel weer om mijzelf dat ik het zo verschrikkelijk vind, maar ja het blijft vervelend.
O en ik mag nog even 500 euro gaan betalen voor vuilnis en water
Was je te laat met kwijtschelding? Anders even achteraf proberen. Afhankelijk van de gemeente enzo zou het achteraf ook nog kunnen lukken.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Probability het volgende:
O en ik mag nog even 500 euro gaan betalen voor vuilnis en water
Nou ik woon er niet meer dus het is sowieso onzin dat ik nog voor de maanden moet betalen dat ik er niet woonquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kan dat niet in termijnen? Hier kun je altijd aanvinken dat je de boel in 10 maanden wil betalen, veel handiger. Vind ik, want ik ben erg slecht in sparen.
O dat is fijn!!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Probje, volgens mij doet de H&M-shop stom omdat het bijna sale is
Aardappels, chorizoworst, kikkererwten, rode ui, ei en spaanse peperquote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het er oneetbaar uitzien.
Vraag kwijtschelding aan! Zelfs ik heb kwijtschelding gekregen op basis van een inkomen van stufi + 500 per maand. Maar dan moet je geen spaargeld hebben. Wat ik een stom iets vind. Als ik nou mijn geld niet uitgeef maar elke maand spaar, waarom moet je dan wél belastingen betalen en als je hetzelfde geld meteen uitgeeft en dus slechter met geld om kunt gaan, hoef je dat niet te doen? Gelukkig geef ik elk halfjaar bijna al mn spaargeld uitquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik woon er niet meer dus het is sowieso onzin dat ik nog voor de maanden moet betalen dat ik er niet woon
Uhm, tweedehands kun je best prima machines kopen (of wil je graag nieuw?). Ik ga het even aan mijn papa vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Prob: als je geen nespresso wil, wat is dan een goed apparaat? Ik wil niet vastzitten aan die stomme nespressocupjes, maar voor losse koffie zit er zoveel prijsverschil in die machines... 100 e of 1500 is nogal een verschil. Wat is het echt waard?
@ jagar: ik las Men Ms ipv M&M's
Dat vond ik destijds ook heel stom ja, heb je tijdens je hele studententijd toch nog wat spaargeld weten te bewaren, mag je het als dank uit gaan geven aan afvalstoffenheffing.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraag kwijtschelding aan! Zelfs ik heb kwijtschelding gekregen op basis van een inkomen van stufi + 500 per maand. Maar dan moet je geen spaargeld hebben. Wat ik een stom iets vind. Als ik nou mijn geld niet uitgeef maar elke maand spaar, waarom moet je dan wél belastingen betalen en als je hetzelfde geld meteen uitgeeft en dus slechter met geld om kunt gaan, hoef je dat niet te doen? Gelukkig geef ik elk halfjaar bijna al mn spaargeld uit.
Ja ik ga het wel doen maar moet nog zo veel doen. Vorig jaar ging het mis had ik een dwangbevel in naam der Koninginquote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds ook heel stom ja, heb je tijdens je hele studententijd toch nog wat spaargeld weten te bewaren, mag je het als dank uit gaan geven aan afvalstoffenheffing.
Maar Prob, ik zou dat inderdaad proberen!
Ik ben dan ook nu bezig met rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Je hebt vast een mooie tijd gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik écht heel jammer vind, is dat ik toen ik 17/18 was niet wat zuiniger met m'n geld ben omgesprongen. Ik kreeg toen bijna 1000 gulden (basisbeurs + prestatiebeurs), betaalde slechts iets meer dan 100 gulden huur, kreeg wekelijks 50 gulden toe voor eten (was een kamer in een begeleid wonen-instelling voor doven/sh) en ik heb het gewoon allemaal verbrast. Het zal wel aan de leeftijd gelegen hebben
.
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etcquote:
Ik vind dat best veel!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spaargeld mocht je minder dan 2000 hebben ofzo geloof ik. Echt niet veel dus.
Hé maar ik heb wel een wasmachine!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Probability het volgende:
De wasmachine geeft een error 8Wat is dit voor dag
?
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komtquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etc.
dat heb ik ook een beetje. En nu gaat t op aan rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komt![]()
Ik heb altijd vee te veel gespaard, had best wat minder gekund en wat meer lol kunnen maken, maar jeh
Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je een hele gore magnetron schoon?
Maar omdat ik dat niet ben ga ik as we speak een nieuwe fiets kopen! Wel een redelijk goedkope, een of ander Duits merk, maar wel een nieuwe. Mijn eerste nieuwe fietsquote:
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.quote:
Wie nietquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu spaargelden het meeste wat ik ooit had gespaard was 9000 euro
maar dat is nu op.
Verder kan ik goed sparen als ik niets hoef uit te geven.
Count your blessingsquote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu. En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen
. Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis
en zij niet. Phah
.
Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet.
Ik heb het dan over dingen als dvd's en cd's, ideale verjaardagscadeautjesquote:Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef Mini. het volgende:
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo).En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.
Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben.
Count your blessings! Geld maakt niet gelukkig, maar zulke opmerkingen zijn heel vervelend. Wat hebben zij nou te zeggen over jouw portemonnee?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu. En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen
. Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis
en zij niet. Phah
.
Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet.
Ik ken er genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie niet.
Ik ben altijd heel erg bezig met "heb ik dit echt nodig en doe ik er echt iets mee, ja of nee?". Indien nee, dan koop ik het niet en vraag ik het wel voor m'n verjaardag ofzo. Ik heb nog steeds een CRT-monitor en een bakbeest van een tv. En pas als die ter ziele gaan koop ik zo'n plat geval.
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekker koffie gaan drinken.
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Lening, leaseauto of sparen. Ga er maar van uit dat het merendeel van de auto's die je op de weg ziet NIET cash betaald zijn. Tenzij het een tweedehandsje oid is.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto'sdan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele
.
Dirk Scheringa was niet voor niks zo rijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto'sdan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele
.
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen.
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Oei dat heb ik beide niet! Ding is trouwens roestig van binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.
Als dat niet helpt: met een wondersponsje en Blue Wonder.
Een Senseo?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenpuur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.
O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes![]()
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puuren nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo
Zoiets.
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
O ik heb geloof ik nog wel ergens een senseo of kan er makkelijk via via aankomen? Of wil je een nespresso?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenpuur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.
O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes![]()
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puuren nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo
Zoiets.
+1 herkenbaar!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
Waarom durf je niet weg? Durf je niet te rijden in een andere auto? En op de fiets boodschappen doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Syrena het volgende:
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima
Misschien gaat het wel over wanneer we volwassen worden!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar!
Vriendje wil pannenkoeken vanavond
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wil een senseo voor naast m'n beddus echt haast heeft het niet
Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.
Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron
Het groenere gras.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Probability het volgende:
Ik twijfel of ik mijn messencollectie in de keuken ga zetten, ik kan prima omgaan met extreem scherpe messen maar ik ben bang dat de rest daar issues mee heeft..
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet.
Whehequote:
Ah, nice!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijn
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Mini. het volgende:
Ben jij dat Co? Hoe lang geleden is dat?
-edit- Dat hoef je niet te zeggen, maar hoe oud was je daar?
Mwoah, een jaartje maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Goh, en toen had je ook al zo'n mysterieuze filmsterren-blik!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Ja misschien ook wel. Ik hou ze wel gewoon hier, durf ze alleen niet op mijn kast te zetten..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.
Haha, wat een schatjequote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
www.albert.nlquote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.
Maar ik kan (en mag) de auto van mijn moeder gebruiken, dat is een Aygo. Maar ik ben in behandeling geweest voor straatvrees en dat is op zich wel over, alleen in situaties zoals nu* komt het weer boven.
*Alleen thuis in hun huis met de hond.
Ik heb ook al vaker in de auto van mijn moeder gereden, maar alleen al het idee dat ik die parkeerplaats op moet![]()
![]()
Ik ga ook heus wel boodschappen halen, maar dat zal pas zijn als het echt MOET, donderdag of vrijdag. Waarschijnlijk donderdag, want ik moet ook m'n nieuwe pil halen en dat doe ik dan in 1x, heb ik alle ellende gehad
Te duurquote:
Ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
Mijn maandinkomen is in gunstige tijden ongeveer 800, dus een maandinkomen achter de hand houden lukt bij mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Ik zou aanpakken waar je het meeste plezier uit haaltquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Syrena het volgende:
Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?
Ahh wat lief!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb zowaar al avondgegeten![]()
Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam
Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.
O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare schoolMaar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
Daarom, vooral met donkere wenkbrauwen kan dat je uitstraling echt heel erg bepalenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.
Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
Ik ben nog altijd niet echt bezig met of het hip is of niet, maar wildgroei blief ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip
Jaaaaaa!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket.![]()
Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.
Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's in scannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Awwquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e. Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop
.
En wat wil jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Amsel het volgende:
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.
En mijn oude werk belde, ze willen me terug
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens sprekenquote:
Misschien issie wel zoenbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Goed voor je netwerk, je bent wel om je heen aan het kijken toch? En het lijkt me wel een boost voor je ego dat ze bellen dat ze je terug willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie![]()
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken meen zelfde met de badkamer.
Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.
Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
Je bent een blonde stoot en dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Heb ook nog over na de veldsla-appel-walnoot-geitekaassalade met honing-balasamico dressingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Goodbye het volgende:
GeitenkaasDaar ga ik ook weer eens iets mee maken deze week!
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:
Nee, volgens mij is het een lint/sjaaltje om haar haar bijeen te binden. Am I correct, Co?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een sjaaaaaltje!![]()
D: wrapdingen met geitenkaasdingen
Ja maar, dat is maar uiterlijk vertoon. Wie weet wat ze daarvoor moeten laten. En dan nog, je weet niet hoe (on)gelukkig zij zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:
Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Ah wij ook zoiets zie ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.
Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)
Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00
Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
quote:
Hier wel uit het oog, nimmer uit het hart!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik was Muis gewoon nooit uit het oog verloren!
Hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Vierquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Muis, hoeveel stukken verjaardagstaart heb je al op?
Hiiihihihihihiquote:
Vandaag jarig? Of had ik moet teruglezen?quote:
Maar natuurlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HiiihihihihihiVlaai zeker, of zit je daar voor niet zuidelijk genoeg?
Jummiequote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel2 stukken appelcitroen, 2 stukken aardbeienbladerdeeg tnt.
Mais ouiiiiiiquote:
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JummieIk was laatst bij Cat22, ook eckte Limburgse vlaai gehad
Of van die supermarktvlaaiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullersquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zoende vroeger ook altijd met collega's
Dan weet je waar je het voor doet he? Dat scheelt al een hoopquote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wij ook zoiets zie ik
Heb hem zelf op 15.000,- gezet.
Om op het spaarverhaal terug te komen, wij hebben 5 jr op een houtje gebetenmaar wel een nieuwe auto voor moi en het huis helemaal kunnen maken zoals we wil(l/d)en.
Het is nu wel een stuk fijner ondanks dat de hypotheek het dubbele is van de huur die we toen betaalden
Ja, ik toen ik kassameisje wasquote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Ze zullen allicht minder puistjes hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik toen ik kassameisje was![]()
De collega's van Amsel zijn vast leuker
Ehrm, ja, halloquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen allicht minder puistjes hebben. En geen beugel
.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, ja, halloJe denkt toch niet dat mijn vakkenvullers puisten en/of beugels hadden?
Alsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]mijn grote liefde
Heb ik wel wat meer mee gedaan als alleen gezoend
![]()
Nu heb ik geen zoenbare collega's
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben dus zo iemand die niet op een houtje gaat bijten zodat ik een duurdere keuken kan nemen ofzoIk leef nu, dus geld mag rollen
Maar ik zou geen schulden kunnen hebben ofzo, ik raak wel in paniek als ik rood sta en creditcards vind ik eng
![]()
Ik wel, toen ik 11 was. Met een meisje om te oefenen voor laterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ik heb nog nooit met iemand gezoend die een beugel had!
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".
Om daarna even naar asos.com of een andere website te surfen
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaDat vind ik wel prima. Spaar af en toe even en dat geef ik dan uit aan vakantie ofzo
![]()
Maar ik heb al een huis en geen behoefte aan een rijbewijs
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelen
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als je naar een ander bedrijf gaat, is het miss handig om te stoppen met collega's te zoenen. Breaking old habits en zulks.
In ons huis zo ongeveer alles op de badkamer na. Die hebben we september/oktober 2009 laten fixen, met toilet. Zodat we boven én onder een wc hadden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!In mijn huis hoeft gelukkig niks meer verbouwd te worden
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Amsel het volgende:
Gefeliciteerd Muis!
[..]
Ik zie niet in waaromOverigens heb ik ook met een collega van bij die vorige werkgever gezoend. Maar dat weet niemand daar, en toen werkte ik er ook niet meer!
Ja, dat is niet veel... hoe stom ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
I feel ya, I feel yaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
*let de volgende keer dat ze in de buurt rondwandelt op onaffe huizen*quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
I feel ya, I feel yaOns halve huis moet nog steeds
Hear, hear!quote:
Tijd, maar ook geld!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Laureline het volgende:
En de ellende met verbouwingen is dat het nooit, maar dan ook echt helemaal nooit een keer meevalt. Het valt altijd tegen. En vies ook. Zie het verhaal van de loopgraaf van sigme. Wat je ook van de muur afbikt, uitgraaft of van plan bent 'even' in de vloer of muur te verwerken: je kan er donder op zeggen dat de helft totaal verrot, ingestort of vergeven van ondoordringbare ijzeren binten of andere raadselachtige kabels en buizen is, en je rustig voor je klus de vierdubbele tijd had moeten uittrekken. Heerlijk, verbouwen
De aannemer viel wel mee. Wat een mooi werkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Laureline het volgende:
En de ellende met verbouwingen is dat het nooit, maar dan ook echt helemaal nooit een keer meevalt. Het valt altijd tegen. En vies ook. Zie het verhaal van de loopgraaf van sigme. Wat je ook van de muur afbikt, uitgraaft of van plan bent 'even' in de vloer of muur te verwerken: je kan er donder op zeggen dat de helft totaal verrot, ingestort of vergeven van ondoordringbare ijzeren binten of andere raadselachtige kabels en buizen is, en je rustig voor je klus de vierdubbele tijd had moeten uittrekken. Heerlijk, verbouwen
I'm sneaky like that!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Jij, stiekeme jarigerd, jij!! Wel vertellen dat je zoveel taart aan het eten bent lately, maar de gelegenheid onvermeld laten!
Complimentados, XMquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt
O: kom franse kwark + beetje halfvolle vanillekwark
T: 2 biscuitjes
L: 3 bth: 2x appelstroop + kaas (1x beleg, 2 bth) en 1x pindakaas
T: banaan
D: tomaat-spinazierisotto + glas rode wijn
Dank.quote:
Houd dat gevoel vast.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De aannemer viel wel mee. Wat een mooi werk. En de rekening was binnen de begroting!
En 4/5 van het spaargeld![]()
Het is een leuke vrijgemaakte man. Hij is vast bezet, maar anders had ik 'm toch eerst even bij loveli langsgestuurdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Neuh. Was ik eerst wel, maar ben er inmiddels achter dat het zo'n vaart niet loopt. En dat mensen onderling best solidair zijn. De enige man die ooit aan anderen verkondigde dat 'ie iets met me had uitgespookt (rotzak zat het te verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)
Aw dankjewelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind jouw wenkbrauwen heel mooi bij je passen!
Ja, ik moet vooral stijldingetjes een beetje aanpassen, wat dingen wat meer uitleggen die voor mij duidelijk waren maar voor de lezer niet zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Maria, fijn dat 'ie tevreden was en veel succes met aanpassen. Dat vond ik toch wel zo lastig. Balans vinden tussen eigen mening en toegeven aan mening docent.
Loveli, je bent stoer!
Correctie.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik ben tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |