abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 16:22:00 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97790295
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu :{ . En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen }:| . Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis *) en zij niet. Phah :6 .

Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet :').
Count your blessings ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_97790406
Ja nouja, ik probeerde enigszins omslachtig te illustreren dat voor de één sparen makkelijker is dan voor de ander. Anyhow, ik ben ook gewoon belabberd als het op sparen aankomt hoor. Ik stort dan enorm vastberaden een flink bedrag naar de spaarrekening, maar haal het er net zo makkelijk weer af als het zo uitkomt :@.
pi_97790451
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo). :+ En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.

Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97790486
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekkere koffie gaan drinken :+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 16:25:48 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 16:26:07 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97790522
Vik, boven de 10!!

Prob, bedankt voor je suggesties. Heb maar een 'van Gils' kadoding gehaald.
Espresomachine gaan wij samen wel halen :')

Good for you Razz!
Troiuwens mijn aanstaande is ook een vleeseter, geef meestal gewoon wat weg, win/win
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 juni 2011 @ 16:26:09 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97790524
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef Mini. het volgende:
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo). :+ En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.

Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben. :)
Ik heb het dan over dingen als dvd's en cd's, ideale verjaardagscadeautjes :). Bepaalde films/cd's wil ik wel hebben, maar ik voel niet zo de behoefte ze zelf te kopen, aangezien ik er ook wel op andere manieren aan kan komen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97790580
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu :{ . En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen }:| . Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis *) en zij niet. Phah :6 .

Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet :').
Count your blessings! Geld maakt niet gelukkig, maar zulke opmerkingen zijn heel vervelend. Wat hebben zij nou te zeggen over jouw portemonnee?

Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
pi_97790618
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie niet :+.

Ik ben altijd heel erg bezig met "heb ik dit echt nodig en doe ik er echt iets mee, ja of nee?". Indien nee, dan koop ik het niet en vraag ik het wel voor m'n verjaardag ofzo. Ik heb nog steeds een CRT-monitor en een bakbeest van een tv :'). En pas als die ter ziele gaan koop ik zo'n plat geval.
Ik ken er genoeg :P

Die types van Razz zijn ook vervelend inderdaad...
pi_97790619
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekker koffie gaan drinken :+.
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen. :P
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Everything has changed
pi_97790645
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto's :? dan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele :') .
  maandag 6 juni 2011 @ 16:29:50 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97790686
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:31:01 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97790745
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto's :? dan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele :') .
Lening, leaseauto of sparen. Ga er maar van uit dat het merendeel van de auto's die je op de weg ziet NIET cash betaald zijn. Tenzij het een tweedehandsje oid is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97790807
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo'n huis dan nét betalen, dan zou ik toch liever meer geld overhouden voor lekker eten, hobby's, vakanties...
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Dirk Scheringa was niet voor niks zo rijk...
Everything has changed
pi_97790858
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:

[..]

Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen. :P
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopen :') puur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.

O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes :')
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puur :') en nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo

Zoiets.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97791008
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.

Als dat niet helpt: met een wondersponsje en Blue Wonder.
Oei dat heb ik beide niet! Ding is trouwens roestig van binnen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_97791031
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopen :') puur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.

L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puur :') en nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup

Zoiets.
Een Senseo? :o Of een Nespresso?
Everything has changed
pi_97791058
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
pi_97791120
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Zoiets.
O ik heb geloof ik nog wel ergens een senseo of kan er makkelijk via via aankomen? Of wil je een nespresso?
Worry is a misuse of imagination
pi_97791192
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef anna82 het volgende:

[..]

Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
+1 herkenbaar!

Vriendje wil pannenkoeken vanavond :')
pi_97791215
Ik wil een senseo voor naast m'n bed :') dus echt haast heeft het niet :')

Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.

Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97791242
Mijn auto is wel cash betaald 8-) (goeie inruilactie + het is een Suzuki Alto :+ ). Ik heb lang thuisgewoond, wel altijd zelf collegegeld betaald en kostgeld etc. en gewerkt bij m'n studie. En heel saai zijn helpt ook, de tijd dat ik elk weekend ging stappen ligt alweer zeer ver achter me ;(

En deze week is ook weer el cheapo, ik zit in het huis van mijn ouders en mijn auto staat geblokkeerd op de oprit, dus ik kan niet weg >:O kan wel weg hoor, auto van mijn mams staat op straat, die van mijn vader achter de mijne, maar in dat bakbeest ga ik niet rijden :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97791379
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 6 juni 2011 @ 16:44:04 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97791408
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97791462
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Syrena het volgende:
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima :@
Waarom durf je niet weg? Durf je niet te rijden in een andere auto? En op de fiets boodschappen doen?
pi_97791481
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')