Ik ben dan ook nu bezig met rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Je hebt vast een mooie tijd gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik écht heel jammer vind, is dat ik toen ik 17/18 was niet wat zuiniger met m'n geld ben omgesprongen. Ik kreeg toen bijna 1000 gulden (basisbeurs + prestatiebeurs), betaalde slechts iets meer dan 100 gulden huur, kreeg wekelijks 50 gulden toe voor eten (was een kamer in een begeleid wonen-instelling voor doven/sh) en ik heb het gewoon allemaal verbrast. Het zal wel aan de leeftijd gelegen hebben
.
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etcquote:
Ik vind dat best veel!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spaargeld mocht je minder dan 2000 hebben ofzo geloof ik. Echt niet veel dus.
Hé maar ik heb wel een wasmachine!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Probability het volgende:
De wasmachine geeft een error 8Wat is dit voor dag
?
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komtquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etc.
dat heb ik ook een beetje. En nu gaat t op aan rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komt![]()
Ik heb altijd vee te veel gespaard, had best wat minder gekund en wat meer lol kunnen maken, maar jeh
Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je een hele gore magnetron schoon?
Maar omdat ik dat niet ben ga ik as we speak een nieuwe fiets kopen! Wel een redelijk goedkope, een of ander Duits merk, maar wel een nieuwe. Mijn eerste nieuwe fietsquote:
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.quote:
Wie nietquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu spaargelden het meeste wat ik ooit had gespaard was 9000 euro
maar dat is nu op.
Verder kan ik goed sparen als ik niets hoef uit te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |