Ja daar heb je gelijk in. Maar moet nog boodschappen doen dus dat si 1 probleem opgelostquote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ja, dan moet je ook zeggen "Iemand nog ideeën voor iets lichts want ik moet nog sporten, met ingrediënten A,B,C, etc."
Het liefst zonder vlees en snel klaarquote:
Ja ik ben erquote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
Is muis eigenlijk online? Ik ben benieuwd hoe zij een (meer dan) fulltime werkende moeder heeft ervaren.... Want dat is eigenlijk toch wat me het meest tegenhoudt.
Ja graagquote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het helemaal geen klotedagwil je wat van mijn positivo Prob?
Kan dat niet in termijnen? Hier kun je altijd aanvinken dat je de boel in 10 maanden wil betalen, veel handiger. Vind ik, want ik ben erg slecht in sparenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja graag
Ik lach ook wel weer om mijzelf dat ik het zo verschrikkelijk vind, maar ja het blijft vervelend.
O en ik mag nog even 500 euro gaan betalen voor vuilnis en water
Was je te laat met kwijtschelding? Anders even achteraf proberen. Afhankelijk van de gemeente enzo zou het achteraf ook nog kunnen lukken.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Probability het volgende:
O en ik mag nog even 500 euro gaan betalen voor vuilnis en water
Nou ik woon er niet meer dus het is sowieso onzin dat ik nog voor de maanden moet betalen dat ik er niet woonquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kan dat niet in termijnen? Hier kun je altijd aanvinken dat je de boel in 10 maanden wil betalen, veel handiger. Vind ik, want ik ben erg slecht in sparen.
O dat is fijn!!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Probje, volgens mij doet de H&M-shop stom omdat het bijna sale is
Aardappels, chorizoworst, kikkererwten, rode ui, ei en spaanse peperquote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het er oneetbaar uitzien.
Vraag kwijtschelding aan! Zelfs ik heb kwijtschelding gekregen op basis van een inkomen van stufi + 500 per maand. Maar dan moet je geen spaargeld hebben. Wat ik een stom iets vind. Als ik nou mijn geld niet uitgeef maar elke maand spaar, waarom moet je dan wél belastingen betalen en als je hetzelfde geld meteen uitgeeft en dus slechter met geld om kunt gaan, hoef je dat niet te doen? Gelukkig geef ik elk halfjaar bijna al mn spaargeld uitquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik woon er niet meer dus het is sowieso onzin dat ik nog voor de maanden moet betalen dat ik er niet woon
Uhm, tweedehands kun je best prima machines kopen (of wil je graag nieuw?). Ik ga het even aan mijn papa vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Prob: als je geen nespresso wil, wat is dan een goed apparaat? Ik wil niet vastzitten aan die stomme nespressocupjes, maar voor losse koffie zit er zoveel prijsverschil in die machines... 100 e of 1500 is nogal een verschil. Wat is het echt waard?
@ jagar: ik las Men Ms ipv M&M's
Dat vond ik destijds ook heel stom ja, heb je tijdens je hele studententijd toch nog wat spaargeld weten te bewaren, mag je het als dank uit gaan geven aan afvalstoffenheffing.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraag kwijtschelding aan! Zelfs ik heb kwijtschelding gekregen op basis van een inkomen van stufi + 500 per maand. Maar dan moet je geen spaargeld hebben. Wat ik een stom iets vind. Als ik nou mijn geld niet uitgeef maar elke maand spaar, waarom moet je dan wél belastingen betalen en als je hetzelfde geld meteen uitgeeft en dus slechter met geld om kunt gaan, hoef je dat niet te doen? Gelukkig geef ik elk halfjaar bijna al mn spaargeld uit.
Ja ik ga het wel doen maar moet nog zo veel doen. Vorig jaar ging het mis had ik een dwangbevel in naam der Koninginquote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds ook heel stom ja, heb je tijdens je hele studententijd toch nog wat spaargeld weten te bewaren, mag je het als dank uit gaan geven aan afvalstoffenheffing.
Maar Prob, ik zou dat inderdaad proberen!
Ik ben dan ook nu bezig met rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel spaargeld heb ik tijdens mijn studententijd echt nooit gehad!.
Je hebt vast een mooie tijd gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik écht heel jammer vind, is dat ik toen ik 17/18 was niet wat zuiniger met m'n geld ben omgesprongen. Ik kreeg toen bijna 1000 gulden (basisbeurs + prestatiebeurs), betaalde slechts iets meer dan 100 gulden huur, kreeg wekelijks 50 gulden toe voor eten (was een kamer in een begeleid wonen-instelling voor doven/sh) en ik heb het gewoon allemaal verbrast. Het zal wel aan de leeftijd gelegen hebben
.
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etcquote:
Ik vind dat best veel!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spaargeld mocht je minder dan 2000 hebben ofzo geloof ik. Echt niet veel dus.
Hé maar ik heb wel een wasmachine!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Probability het volgende:
De wasmachine geeft een error 8Wat is dit voor dag
?
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komtquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast. Ik heb alleen geen idee meer waar ik het precies aan heb uitgegeven. Heb wel een keer een dvd surround system gekocht, een elektrische gitaar etc.
dat heb ik ook een beetje. En nu gaat t op aan rijbewijs...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lees Ellis en het verbreinen maar eens, dan weet je waardoor het komt![]()
Ik heb altijd vee te veel gespaard, had best wat minder gekund en wat meer lol kunnen maken, maar jeh
Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je een hele gore magnetron schoon?
Maar omdat ik dat niet ben ga ik as we speak een nieuwe fiets kopen! Wel een redelijk goedkope, een of ander Duits merk, maar wel een nieuwe. Mijn eerste nieuwe fietsquote:
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.quote:
Wie nietquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu spaargelden het meeste wat ik ooit had gespaard was 9000 euro
maar dat is nu op.
Verder kan ik goed sparen als ik niets hoef uit te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |