Mais ouiiiiiiquote:
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JummieIk was laatst bij Cat22, ook eckte Limburgse vlaai gehad
Of van die supermarktvlaaiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullersquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zoende vroeger ook altijd met collega's
Dan weet je waar je het voor doet he? Dat scheelt al een hoopquote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wij ook zoiets zie ik
Heb hem zelf op 15.000,- gezet.
Om op het spaarverhaal terug te komen, wij hebben 5 jr op een houtje gebetenmaar wel een nieuwe auto voor moi en het huis helemaal kunnen maken zoals we wil(l/d)en.
Het is nu wel een stuk fijner ondanks dat de hypotheek het dubbele is van de huur die we toen betaalden
Ja, ik toen ik kassameisje wasquote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Ze zullen allicht minder puistjes hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik toen ik kassameisje was![]()
De collega's van Amsel zijn vast leuker
Ehrm, ja, halloquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen allicht minder puistjes hebben. En geen beugel
.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, ja, halloJe denkt toch niet dat mijn vakkenvullers puisten en/of beugels hadden?
Alsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]mijn grote liefde
Heb ik wel wat meer mee gedaan als alleen gezoend
![]()
Nu heb ik geen zoenbare collega's
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben dus zo iemand die niet op een houtje gaat bijten zodat ik een duurdere keuken kan nemen ofzoIk leef nu, dus geld mag rollen
Maar ik zou geen schulden kunnen hebben ofzo, ik raak wel in paniek als ik rood sta en creditcards vind ik eng
![]()
Ik wel, toen ik 11 was. Met een meisje om te oefenen voor laterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ik heb nog nooit met iemand gezoend die een beugel had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |