Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Heb ook nog over na de veldsla-appel-walnoot-geitekaassalade met honing-balasamico dressingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Goodbye het volgende:
GeitenkaasDaar ga ik ook weer eens iets mee maken deze week!
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:
Nee, volgens mij is het een lint/sjaaltje om haar haar bijeen te binden. Am I correct, Co?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een sjaaaaaltje!![]()
D: wrapdingen met geitenkaasdingen
Ja maar, dat is maar uiterlijk vertoon. Wie weet wat ze daarvoor moeten laten. En dan nog, je weet niet hoe (on)gelukkig zij zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:
Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Ah wij ook zoiets zie ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.
Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)
Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00
Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
quote:
Hier wel uit het oog, nimmer uit het hart!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik was Muis gewoon nooit uit het oog verloren!
Hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Vierquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Muis, hoeveel stukken verjaardagstaart heb je al op?
Hiiihihihihihiquote:
Vandaag jarig? Of had ik moet teruglezen?quote:
Maar natuurlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HiiihihihihihiVlaai zeker, of zit je daar voor niet zuidelijk genoeg?
Jummiequote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel2 stukken appelcitroen, 2 stukken aardbeienbladerdeeg tnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |