Count your blessingsquote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu. En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen
. Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis
en zij niet. Phah
.
Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet.
Ik heb het dan over dingen als dvd's en cd's, ideale verjaardagscadeautjesquote:Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef Mini. het volgende:
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo).En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.
Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben.
Count your blessings! Geld maakt niet gelukkig, maar zulke opmerkingen zijn heel vervelend. Wat hebben zij nou te zeggen over jouw portemonnee?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu. En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen
. Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis
en zij niet. Phah
.
Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet.
Ik ken er genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie niet.
Ik ben altijd heel erg bezig met "heb ik dit echt nodig en doe ik er echt iets mee, ja of nee?". Indien nee, dan koop ik het niet en vraag ik het wel voor m'n verjaardag ofzo. Ik heb nog steeds een CRT-monitor en een bakbeest van een tv. En pas als die ter ziele gaan koop ik zo'n plat geval.
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekker koffie gaan drinken.
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Lening, leaseauto of sparen. Ga er maar van uit dat het merendeel van de auto's die je op de weg ziet NIET cash betaald zijn. Tenzij het een tweedehandsje oid is.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto'sdan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele
.
Dirk Scheringa was niet voor niks zo rijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto'sdan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele
.
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen.
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Oei dat heb ik beide niet! Ding is trouwens roestig van binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.
Als dat niet helpt: met een wondersponsje en Blue Wonder.
Een Senseo?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenpuur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.
O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes![]()
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puuren nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo
Zoiets.
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
O ik heb geloof ik nog wel ergens een senseo of kan er makkelijk via via aankomen? Of wil je een nespresso?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopenpuur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.
O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes![]()
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puuren nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo
Zoiets.
+1 herkenbaar!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
Waarom durf je niet weg? Durf je niet te rijden in een andere auto? En op de fiets boodschappen doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Syrena het volgende:
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima
Misschien gaat het wel over wanneer we volwassen worden!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar!
Vriendje wil pannenkoeken vanavond
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wil een senseo voor naast m'n beddus echt haast heeft het niet
Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.
Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron
Het groenere gras.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Probability het volgende:
Ik twijfel of ik mijn messencollectie in de keuken ga zetten, ik kan prima omgaan met extreem scherpe messen maar ik ben bang dat de rest daar issues mee heeft..
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet.
Whehequote:
Ah, nice!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijn
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Mini. het volgende:
Ben jij dat Co? Hoe lang geleden is dat?
-edit- Dat hoef je niet te zeggen, maar hoe oud was je daar?
Mwoah, een jaartje maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Goh, en toen had je ook al zo'n mysterieuze filmsterren-blik!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Ja misschien ook wel. Ik hou ze wel gewoon hier, durf ze alleen niet op mijn kast te zetten..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.
Haha, wat een schatjequote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
www.albert.nlquote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.
Maar ik kan (en mag) de auto van mijn moeder gebruiken, dat is een Aygo. Maar ik ben in behandeling geweest voor straatvrees en dat is op zich wel over, alleen in situaties zoals nu* komt het weer boven.
*Alleen thuis in hun huis met de hond.
Ik heb ook al vaker in de auto van mijn moeder gereden, maar alleen al het idee dat ik die parkeerplaats op moet![]()
![]()
Ik ga ook heus wel boodschappen halen, maar dat zal pas zijn als het echt MOET, donderdag of vrijdag. Waarschijnlijk donderdag, want ik moet ook m'n nieuwe pil halen en dat doe ik dan in 1x, heb ik alle ellende gehad
Te duurquote:
Ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
Mijn maandinkomen is in gunstige tijden ongeveer 800, dus een maandinkomen achter de hand houden lukt bij mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Ik zou aanpakken waar je het meeste plezier uit haaltquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Syrena het volgende:
Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?
Ahh wat lief!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb zowaar al avondgegeten![]()
Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam
Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.
O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare schoolMaar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
Daarom, vooral met donkere wenkbrauwen kan dat je uitstraling echt heel erg bepalenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.
Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
Ik ben nog altijd niet echt bezig met of het hip is of niet, maar wildgroei blief ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip
Jaaaaaa!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket.![]()
Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.
Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's in scannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Awwquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e. Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop
.
En wat wil jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Amsel het volgende:
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.
En mijn oude werk belde, ze willen me terug
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens sprekenquote:
Misschien issie wel zoenbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Goed voor je netwerk, je bent wel om je heen aan het kijken toch? En het lijkt me wel een boost voor je ego dat ze bellen dat ze je terug willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie![]()
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken meen zelfde met de badkamer.
Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.
Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
Je bent een blonde stoot en dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |