abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 16:22:00 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97790295
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu :{ . En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen }:| . Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis *) en zij niet. Phah :6 .

Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet :').
Count your blessings ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_97790406
Ja nouja, ik probeerde enigszins omslachtig te illustreren dat voor de één sparen makkelijker is dan voor de ander. Anyhow, ik ben ook gewoon belabberd als het op sparen aankomt hoor. Ik stort dan enorm vastberaden een flink bedrag naar de spaarrekening, maar haal het er net zo makkelijk weer af als het zo uitkomt :@.
pi_97790451
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo). :+ En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.

Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97790486
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekkere koffie gaan drinken :+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 16:25:48 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 16:26:07 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97790522
Vik, boven de 10!!

Prob, bedankt voor je suggesties. Heb maar een 'van Gils' kadoding gehaald.
Espresomachine gaan wij samen wel halen :')

Good for you Razz!
Troiuwens mijn aanstaande is ook een vleeseter, geef meestal gewoon wat weg, win/win
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 juni 2011 @ 16:26:09 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97790524
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef Mini. het volgende:
Ik vind het net zo zonde om zoiets voor mijn verjaardag te vragen, dan voel ik me juist nóg schuldiger als ik het niet gebruik (want andermans geld enzo). :+ En ik kan ook geen nieuwe apparaten kopen als ik nog iets ouds heb dat het ook doet, zie de Senseo.

Ach Razz, jij hebt een hoop levenservaring en zelfstandigheid die zij waarschijnlijk weer niet hebben. :)
Ik heb het dan over dingen als dvd's en cd's, ideale verjaardagscadeautjes :). Bepaalde films/cd's wil ik wel hebben, maar ik voel niet zo de behoefte ze zelf te kopen, aangezien ik er ook wel op andere manieren aan kan komen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97790580
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vriendinnetjes die altijd thuis hebben gewoond tijdens hun studie en nooit hun collegegeld etc. zelf hoefden te betalen, en die zwémmen werkelijk in het geld nu :{ . En die hebben dus kritiek op mij dat ik soms wat krap zit, want je kunt toch "heus wel wat opgebouwd hebben ondertussen". Euh, ja, laiverds, ik moest altijd alles zelf betalen }:| . Collegegeld, huur, verzekeringen, boeken.. dus zelfs met wat bijlenen en veel werken heb ik nooit echt gespaard. Maar goed, ik heb wel een lieve man en een fijn huis *) en zij niet. Phah :6 .

Come to think of it, zulke goede vriendinnetjes zijn het niet :').
Count your blessings! Geld maakt niet gelukkig, maar zulke opmerkingen zijn heel vervelend. Wat hebben zij nou te zeggen over jouw portemonnee?

Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
pi_97790618
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie niet :+.

Ik ben altijd heel erg bezig met "heb ik dit echt nodig en doe ik er echt iets mee, ja of nee?". Indien nee, dan koop ik het niet en vraag ik het wel voor m'n verjaardag ofzo. Ik heb nog steeds een CRT-monitor en een bakbeest van een tv :'). En pas als die ter ziele gaan koop ik zo'n plat geval.
Ik ken er genoeg :P

Die types van Razz zijn ook vervelend inderdaad...
pi_97790619
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Je kunt de Senseo ook verkopen en lekker koffie gaan drinken :+.
Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen. :P
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Everything has changed
pi_97790645
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto's :? dan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele :') .
  maandag 6 juni 2011 @ 16:29:50 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97790686
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:31:01 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97790745
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
@Anna - herkenbaar! Ik vraag me al een tijdje af hoe mensen in vredesnaam dus dingen kopen als nieuwe auto's :? dan moet ik m'n leven lang blijven sparen, denk ik... en dan kosten ze straks het dubbele :') .
Lening, leaseauto of sparen. Ga er maar van uit dat het merendeel van de auto's die je op de weg ziet NIET cash betaald zijn. Tenzij het een tweedehandsje oid is.
pi_97790807
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo'n huis dan nét betalen, dan zou ik toch liever meer geld overhouden voor lekker eten, hobby's, vakanties...
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Dirk Scheringa was niet voor niks zo rijk...
Everything has changed
pi_97790858
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:

[..]

Alsof iemand zo'n ding nog wil kopen. :P
We drinken nu gewoon filterkoffie trouwens, maar over een paar maanden woon ik weer alleen en dan moet ik toch ook koffie kunnen zetten! *verslaafd*
Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopen :') puur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.

O: koffie
T: appel, 2 volkoren afbakbroodjes :')
T: 3 koffie
L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puur :') en nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup
D: spinazie met pasta enzo

Zoiets.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97791008
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Eerst een bakje met water en citroensap+groene zeep erin. Dat een minuut of vijf flink laten borrelen (niet op de hoogste stand want dan ontploft het) en dan kun je het vuil er bijna altijd zo uitvegen.

Als dat niet helpt: met een wondersponsje en Blue Wonder.
Oei dat heb ik beide niet! Ding is trouwens roestig van binnen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_97791031
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik ga er een kopen als ik hem heel goedkoop kan kopen :') puur als luxe ding. Als ik na ga wat ik allemaal nodig heb blijft er bar weinig over, maarja westerse wereld he. Maar goed, ik wil er dus nog een hoewel ik filterkoffie lekkerder vind en een normaal koffiezetapparaat heb.

L: gekookt ei, beker melk, 2 volkoren broodjes met chocolade pasta puur :') en nog 2 met dat eitje en nog 2 met een cup a soup

Zoiets.
Een Senseo? :o Of een Nespresso?
Everything has changed
pi_97791058
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom? Zij kijken waarschijnlijk met jaloezie naar alle leuke dingen die jij doet.
Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
pi_97791120
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Zoiets.
O ik heb geloof ik nog wel ergens een senseo of kan er makkelijk via via aankomen? Of wil je een nespresso?
pi_97791192
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef anna82 het volgende:

[..]

Op een of andere manier vind ik vaak dat de manier waarop ik dingen doe, niet de juiste is. En dat iedereen het beter voor elkaar heeft dan ik. Ik weet wel dat het niet zo is, ik moet nodig leren mijn blessings te counten. Al heb ik inmiddels wel 'tevreden' momenten!
+1 herkenbaar!

Vriendje wil pannenkoeken vanavond :')
pi_97791215
Ik wil een senseo voor naast m'n bed :') dus echt haast heeft het niet :')

Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.

Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron :')
pi_97791242
Mijn auto is wel cash betaald 8-) (goeie inruilactie + het is een Suzuki Alto :+ ). Ik heb lang thuisgewoond, wel altijd zelf collegegeld betaald en kostgeld etc. en gewerkt bij m'n studie. En heel saai zijn helpt ook, de tijd dat ik elk weekend ging stappen ligt alweer zeer ver achter me ;(

En deze week is ook weer el cheapo, ik zit in het huis van mijn ouders en mijn auto staat geblokkeerd op de oprit, dus ik kan niet weg >:O kan wel weg hoor, auto van mijn mams staat op straat, die van mijn vader achter de mijne, maar in dat bakbeest ga ik niet rijden :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97791379
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima :@
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 6 juni 2011 @ 16:44:04 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97791408
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97791462
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Syrena het volgende:
Of om heel eerlijk te zijn: ik kan best een paar uur weg maar ik durf niet. Ik stel het boodschappen halen nu al uit sinds vrijdag. Lukt prima :@
Waarom durf je niet weg? Durf je niet te rijden in een andere auto? En op de fiets boodschappen doen?
pi_97791481
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Everything has changed
pi_97791524
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97791575
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

+1 herkenbaar!

Vriendje wil pannenkoeken vanavond :')
Misschien gaat het wel over wanneer we volwassen worden! ;)

En pannenkoeken zijn toch yum?
pi_97791611
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wil een senseo voor naast m'n bed :') dus echt haast heeft het niet :')

Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.

Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron :')
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijn :s)
  maandag 6 juni 2011 @ 16:48:47 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97791638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Het groenere gras.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97791738
OMG, look what I found.

Coco!! Zijn die van jou ook zo groot? _O-

And damn, die wenkbrauwen........
pi_97791742
Ik twijfel of ik mijn messencollectie in de keuken ga zetten, ik kan prima omgaan met extreem scherpe messen maar ik ben bang dat de rest daar issues mee heeft..
pi_97791780
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]

Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
pi_97791793
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Probability het volgende:
Ik twijfel of ik mijn messencollectie in de keuken ga zetten, ik kan prima omgaan met extreem scherpe messen maar ik ben bang dat de rest daar issues mee heeft..
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.
pi_97791833
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97791871
Ben jij dat Co? Hoe lang geleden is dat?
-edit- Dat hoef je niet te zeggen, maar hoe oud was je daar? :P
Everything has changed
pi_97791915
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet :?.
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.

Maar ik kan (en mag) de auto van mijn moeder gebruiken, dat is een Aygo. Maar ik ben in behandeling geweest voor straatvrees en dat is op zich wel over, alleen in situaties zoals nu* komt het weer boven.

*Alleen thuis in hun huis met de hond.

Ik heb ook al vaker in de auto van mijn moeder gereden, maar alleen al het idee dat ik die parkeerplaats op moet :X :')

Ik ga ook heus wel boodschappen halen, maar dat zal pas zijn als het echt MOET, donderdag of vrijdag. Waarschijnlijk donderdag, want ik moet ook m'n nieuwe pil halen en dat doe ik dan in 1x, heb ik alle ellende gehad oO<
pi_97791917
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Boats n' hoes!

Whehe :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijn :s)
Ah, nice!

Maar geen haast hoor, donders wat een regen trouwens, ik heb al een bazen machine O+
pi_97791939
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Mini. het volgende:
Ben jij dat Co? Hoe lang geleden is dat?
-edit- Dat hoef je niet te zeggen, maar hoe oud was je daar? :P
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel. :P
  maandag 6 juni 2011 @ 16:54:47 #139
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97791980
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Mwoah, een jaartje maar!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97792012
Oooooh Co, je was vroeger ook al zo mooi! O+
pi_97792059
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Goh, en toen had je ook al zo'n mysterieuze filmsterren-blik! O+
Everything has changed
pi_97792152
Ik vind mijn ogen hier wel mooi, maar verder is het wel net of ik de bof heb. Maar dat zal babyvet zijn.

Ik moet gaan rennen. Zooooo geen zin. Maar ik ga wel want de hooikoorts is te overzien vandaag, alleen wat jeukende ogen.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:00:15 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97792243
Leuke foto, alleen die hoepels zijn wel errrrug huge ja! :D
pi_97792371
Wat een leuke foto!
pi_97792563
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.
Ja misschien ook wel. Ik hou ze wel gewoon hier, durf ze alleen niet op mijn kast te zetten..
  maandag 6 juni 2011 @ 17:07:01 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97792590
quote:

Haha, wat een schatje O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97792643
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.

Maar ik kan (en mag) de auto van mijn moeder gebruiken, dat is een Aygo. Maar ik ben in behandeling geweest voor straatvrees en dat is op zich wel over, alleen in situaties zoals nu* komt het weer boven.

*Alleen thuis in hun huis met de hond.

Ik heb ook al vaker in de auto van mijn moeder gereden, maar alleen al het idee dat ik die parkeerplaats op moet :X :')

Ik ga ook heus wel boodschappen halen, maar dat zal pas zijn als het echt MOET, donderdag of vrijdag. Waarschijnlijk donderdag, want ik moet ook m'n nieuwe pil halen en dat doe ik dan in 1x, heb ik alle ellende gehad oO<
www.albert.nl :P?!!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:09:33 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97792739
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mwoah, een jaartje maar!
Nee, ze is nu 20.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:11:27 #149
148689 Muis006
pi_97792827
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ze is nu 20.
Oh ja, my bad!
pi_97792919
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef Probability het volgende:

[..]

www.albert.nl :P?!!
Te duur :o Plus dan moet ik thuis blijven voor de bezorging en dat gaat deze week ook al niet van een leien dakje :')

En ik verhonger niet hoor, we hebben zat. Alleen geen koekjes/chips/chocolade. Er staat een lasagna in de oven nu, alle verse groenten erin, daar kan ik nog drie dagen mee doen 8-)

Vandaag ook mijn eerste dag "ongi" :r dat helpt ook niet heul erg mee.
pi_97793042
Oh op mijn stomme werkplek is noodweer geweest, dak van bedrijf ingestort etc. :o
Dacht eerst: ooooh gelukkig ben ik thuis, want de straat waar ik door moet om naar huis te komen is afgezet! En toen: Oh, ik werk op maandag niet daar, dan werk ik elders :') en ik heb avonddienst dan. Doh.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:16:20 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97793049
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
Ik ook!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:19:49 #153
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97793205
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:

[..]

In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Mijn maandinkomen is in gunstige tijden ongeveer 800, dus een maandinkomen achter de hand houden lukt bij mij wel :). Het gekke is, ik heb altijd ongeveer 1000 spaargeld, maak het dan compleet op en schrik daar zo van dat ik het weer bij elkaar gespaard heb in de volgende 3 maanden :P. Maar nog nooit meer dan 1500 gehad, tegen die tijd maak ik het alweer op. Mag ik komend jaar niet doen, als ik naar het buitenland wil kan het geen kwaad een potje van een paar duizend te hebben zodat ik daar ook kan eten enzo als ik geen baantje krijg. Dat gaat lastig worden, ik heb hele mooie lenzen en flitsers gezien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 6 juni 2011 @ 17:22:12 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97793330
Ach.... sparen. Ik kan het wel, mijn man kan het niet. Dus aan het einde van het latijn is mijn spaarpotje binnen no-time leeg.
pi_97793765
Zo en weer onderweg naar huis O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97793777
Ik spaar nu alleen wat er over is aan het einde van de maand, eerst spaarde ik een vast bedrag + wat er over was. Maar ik spaarde voor een huis, dat heb ik nu :P dus ik kijk nu eerst even hoe het maandelijks gaat voordat ik weer een vast bedrag ga sparen.

Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?

Ik beslis niet makkelijk, en heb ook geen partner die een duit in het zakje kan doen, behhh.
Ik moet mezelf ook telkens voorhouden dat niet alles binnen 1 jaar in orde hoeft te zijn. Ja de keuken ziet er niet uit, maar functioneert prima. Ja ik kan niet liggen in mijn bad omdat het te klein is, maar ik heb witte tegels! En een raam! En een badkamerkast!

Ik heb wel besloten dat ik een overkapping wil. Mijn ouders hebben er sinds 2 jaar eentje, en je bent gewoon veel meer buiten. Je hoeft niet eerst tuinstoelen uit de garage te halen, of ze af te vegen omdat ze nog buiten stonden of meteen naar binnen als er een buitje valt.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:34:02 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97793965
Wat is relatiemanagement in het Duits? Volgens uitmuntend.de Beziehungsmanager, maar dat klinkt stom.
pi_97793988
Ik ben best goed in sparen. Mijn man opzich ook wel maar die zit nog met veel gezeik (faillissementen) waardoor hij nog niet echt kan sparen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97794021
spinnen was zwaar!! *)

Nu boodschapjes doen en dan eteeeen :9 honger! :9
Ja doei.
pi_97794038
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Syrena het volgende:

Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?

Ik zou aanpakken waar je het meeste plezier uit haalt ^O^ ik hou enorm van koken, dus de keuken aangepakt (want oud en gammel en alleen een - húúú - elektrische kookplaat en geen vaatwasser).
Badkamer, mja, ik houd niet eens van in bad gaan, dus heel+netjes was, en is, prima. Als je graag buiten zit doe je de tuin, maar je kan ook werken met wat er is en dat enigszins naar je smaak aanpakken.

En ik blijf erbij dat het beter is om iemand in te huren die er verstand van heeft dan om zelf te gaan prutsen, zoals m'n zwager die wel even zelf z'n badkamer ging verbouwen, maar waar nu de tegels van de wand af vallen :'). En die zo op z'n centen zit dat hij nu, na 3 jaar, nog steeds geen werkend toilet beneden heeft en nog steeds geen fatsoenlijke zoldertrap. Want je zou eens geld uitgeven.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 17:36:07 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 17:36:08 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97794082
En Syrena, je kan je hele leven nog verbouwen ed :P . Wij zitten nog op de oude bank van de vorige bewoners en komen er maar niet aan toe boven een nieuwe vloer te leggen :')
Maar daarvoor hebben we wel de tuin flink opgeknapt, ons vakantiehuisje volledig verbouwd, de woonkamer volledig afgebroken en weer opgebouwd, de zolder omgetoverd in slaap- en badkamer etc. etc. etc. En vakantie gaat altijd voor :+
pi_97794277
Ik ga niet meer op vakantie :+
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken me :P en zelfde met de badkamer.

Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.

Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
  maandag 6 juni 2011 @ 17:42:09 #163
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97794394
Heb zowaar al avondgegeten :o _O- Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam O+ Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.

O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:44:39 #164
148689 Muis006
pi_97794511
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb zowaar al avondgegeten :o _O- Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam O+ Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.

O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Ahh wat lief! O+

Wij eten rijst, ketjapkip en boontjes, met Brusselse appelen toe want ik mocht kiezen *).
  maandag 6 juni 2011 @ 17:46:44 #165
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97794619
Ja, ik was er helemaal blij mee! :D

En goede keuze, Muizerttt :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97794689
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:52:03 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97794849
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.

Ik ook :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:54:30 #168
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97794947
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare school :7 Maar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:56:10 #169
148689 Muis006
pi_97795027
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare school :7 Maar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.

Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:57:46 #170
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97795091
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.

Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
Daarom, vooral met donkere wenkbrauwen kan dat je uitstraling echt heel erg bepalen :o
  maandag 6 juni 2011 @ 17:58:49 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97795145
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook :').
Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip :P
pi_97795295
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket. *)

Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.

Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's inscannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten. :D
  maandag 6 juni 2011 @ 18:02:00 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97795299
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip :P
Ik ben nog altijd niet echt bezig met of het hip is of niet, maar wildgroei blief ik niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 18:02:28 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97795319
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket. *)

Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.

Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's in scannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten. :D
Jaaaaaa! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 18:04:50 #175
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97795437
Nou, ik vind een beetje volle wenkbrauwen ook wel mooi :Y Maar soms kom je wel lelijke exemplaren tegen :X Maar dat geldt net zo goed voor van die dunne streepjes *ril*
  maandag 6 juni 2011 @ 18:11:29 #176
148689 Muis006
pi_97795708
De mijne zijn niet meer zo vol als vroeger, daar heeft de dexamethason voor gezorgd, maar omdat ik flinke had (oo-er), heb ik - nu de boel is teruggegroeid - gelukkig nog steeds 'gewone' wenkbrauwen.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:19:20 #177
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97796021
o hai, ik leef nog hoor. verder ben ik niet bijgelezen en moet ik nu weer weg :')

:* voor jullie allemaal
Kwak
  maandag 6 juni 2011 @ 18:23:48 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97796212
quote:

O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 6 juni 2011 @ 18:26:07 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97796308
Oh, en ik ben geen goede spaarder iig. :')
pi_97796549
O+ Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost O+

zo.
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:33:29 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97796660
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost O+

zo.
Aww O+. En eens!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 18:41:03 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97797067
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e :'). Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop :').
pi_97797101
*O* monday work is overrr *O*
Wat een K** dag!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97797300
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e :'). Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop :').
:o dat is wel mooi!
Heb aan 1 kant een litteken dus ik moet wel epileren anders dan zie ik er niet uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 6 juni 2011 @ 19:07:07 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97798716
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit O+
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 juni 2011 @ 19:08:05 #186
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97798769
Van oorsprong dikke wenkbrauwen, nu al tien jaar netjes bijgeplukt :P
  maandag 6 juni 2011 @ 19:21:28 #187
344469 Amsel
zonder t
pi_97799576
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.

En mijn oude werk belde, ze willen me terug :o
  maandag 6 juni 2011 @ 19:21:52 #188
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97799607
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Amsel het volgende:
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.

En mijn oude werk belde, ze willen me terug :o
En wat wil jij? :P
  maandag 6 juni 2011 @ 19:29:09 #189
344469 Amsel
zonder t
pi_97800136
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En wat wil jij? :P
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken 8-)
pi_97800363
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:

[..]

Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken 8-)
Misschien issie wel zoenbaar. :+
pi_97800368
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
:* voor Coco, omdat ze een beetje stil is
O+
pi_97800441
Eten was lekker! En genoeg!

Zo even de auto uit- en inruimen en klaar maken voor de rit naar de milieustraat morgen..
Morgen voorinspectie om 10.00uur en willen voor die tijd nog wat gedaan hebben zodat het er wat leger en verzorgder uitziet *)
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:33:19 #193
344469 Amsel
zonder t
pi_97800443
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien issie wel zoenbaar. :+
Hij leek op LinkedIn niet onknap in ieder geval! :9
pi_97800445
quote:

Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97800494
een strik! jeweettoch :{w
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:34:07 #196
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97800495
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:

[..]

Goed voor je netwerk, je bent wel om je heen aan het kijken toch? En het lijkt me wel een boost voor je ego dat ze bellen dat ze je terug willen! 8-)
pi_97800528
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie :+
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken me :P en zelfde met de badkamer.

Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.

Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
:*

Ik vind dat je zóveel meer doet & durft dan een paar jaar geleden ^O^!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97800537
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?
Een sjaaaaaltje! :s)
D: wrapdingen met geitenkaasdingen
pi_97800570
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit O+
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
Je bent een blonde stoot en dat zou je moeten weten.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:35:50 #200
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97800612
Geitenkaas :9~ Daar ga ik ook weer eens iets mee maken deze week!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')