quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Awwquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e. Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop
.
En wat wil jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Amsel het volgende:
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.
En mijn oude werk belde, ze willen me terug
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens sprekenquote:
Misschien issie wel zoenbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Goed voor je netwerk, je bent wel om je heen aan het kijken toch? En het lijkt me wel een boost voor je ego dat ze bellen dat ze je terug willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie![]()
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken meen zelfde met de badkamer.
Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.
Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
Je bent een blonde stoot en dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |