Ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
Mijn maandinkomen is in gunstige tijden ongeveer 800, dus een maandinkomen achter de hand houden lukt bij mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Ik zou aanpakken waar je het meeste plezier uit haaltquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Syrena het volgende:
Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?
Ahh wat lief!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb zowaar al avondgegeten![]()
Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam
Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.
O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare schoolMaar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
Daarom, vooral met donkere wenkbrauwen kan dat je uitstraling echt heel erg bepalenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.
Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
Ik ben nog altijd niet echt bezig met of het hip is of niet, maar wildgroei blief ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip
Jaaaaaa!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket.![]()
Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.
Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's in scannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |