Ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!
Mijn maandinkomen is in gunstige tijden ongeveer 800, dus een maandinkomen achter de hand houden lukt bij mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Ik zou aanpakken waar je het meeste plezier uit haaltquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Syrena het volgende:
Het uitgeven vind ik nu heel moeilijk. Doe ik eerst de tuin voor en achter in orde maken? De zolder aanpakken? De badkamer vervangen? De keuken vervangen?
Ahh wat lief!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb zowaar al avondgegeten![]()
Ik smste A. dat ik honger had en bijna thuis was en toen was hij bezig met het eten toen ik thuis kwam
Beter dan gauw iets snaaien, lijkt me.
O: 2 boterhammen jam
T: bakje optimel vanille yoghurt
L: pistoletje filet americain
T: 2 crackers oude kaas
D: volkoren pasta met groente, saus, tonijn uit blik en kaas
T: géén idee, maar ik krijg vast nog wel trek vanavond
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het best een mooie foto Co! Die van mij van die leeftijd zijn veul erger!
En wenkbrauwen epileren deed ik pas ver na mijn 20e voor het eerst een keer.
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik epileerde m'n wenkbrauwen al in de eerste klas van de middelbare schoolMaar nu valt er ook niet heel veel te plukken, gelukkig.
Daarom, vooral met donkere wenkbrauwen kan dat je uitstraling echt heel erg bepalenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik plukte ook in de eerste, maar ik heb de wenkbrauwen van mijn vader overgenomen (niet letterlijk hea) en die heeft nogal zwaaaaaaare wenkbrauwen.
Staat prima bij een man van 2 meter, bij een Muis van 1.75 not so much.
Ik ben nog altijd niet echt bezig met of het hip is of niet, maar wildgroei blief ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Volle wenkbrauwen waren vroeger gewoon hip
Jaaaaaa!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
*trots* ben gegaan en 7km in de pocket.![]()
Ik heb nu nog steeds wel vrij volle wenkbrauwen hoor, maar de haartjes aan de onderkant haal ik wel weg en heb er iets van een boog in geplukt.
Maar het is wel leuk, ik heb sinds kort een scanner en ga beetje voor beetje alle oude foto's in scannen. Als ik weer iets raars tegenkom zal ik het wel weer posten.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Awwquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn voor het eerst gedaan op m'n 30e. Daarvoor nooit wat aan gedaan, behalve de haartjes in het midden. Een van de weinige dingen die enigszins normaal zijn aan m'n kop
.
En wat wil jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Amsel het volgende:
Hallo! Ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen maar dat ging alleen over wenkbrauwen. Mijne zijn donker en vol en ik pluk ze aan de onderkant en ik vind ze prima.
En mijn oude werk belde, ze willen me terug
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens sprekenquote:
Misschien issie wel zoenbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
Mooie foto, maar wat ligt er in je nek?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Goed voor je netwerk, je bent wel om je heen aan het kijken toch? En het lijkt me wel een boost voor je ego dat ze bellen dat ze je terug willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar keertje lunchen kan geen kwaad. Degene met wie ik ga praten is daar nieuw en komt juist bij een interessant bedrijf vandaan, dus die wil ik wel eens spreken
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie![]()
Razz, ik hou van netjes en netjes afgewerkt dus ondanks dat ik maar 2 dagen per week kook stoort de keuken meen zelfde met de badkamer.
Ik heb al spijt dat ik niet alles opnieuw heb laten stuccen boven en beneden, nu hebben we gewoon gelatexed over de structuurverf die door een vorige bewoner zeer onvakkundig tegen de muren is gesmeten.
Het komt wel goed allemaal *ademhaalt*
Je bent een blonde stoot en dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Unibrauw hier.. met dank aan mijn heit
Dikke buik van mem
Vlassig dun haar van beide
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
In verhouding tot het inkomen dat je mag hebben vind ik het best weinig. Eén of twee maandinkomens moet je toch achter de hand kunnen houden voor als er iets kapot gaat ofzo.
Heb ook nog over na de veldsla-appel-walnoot-geitekaassalade met honing-balasamico dressingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Goodbye het volgende:
GeitenkaasDaar ga ik ook weer eens iets mee maken deze week!
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis, ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je weer meepost
zo.
quote:
Nee, volgens mij is het een lint/sjaaltje om haar haar bijeen te binden. Am I correct, Co?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een sjaaaaaltje!![]()
D: wrapdingen met geitenkaasdingen
Ja maar, dat is maar uiterlijk vertoon. Wie weet wat ze daarvoor moeten laten. En dan nog, je weet niet hoe (on)gelukkig zij zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef anna82 het volgende:
Ik voel wel eens een jaloers steekje als ik zie dat collega's een dik huis kopen en de vloer, badkamer, keuken en zo verder even cash aftikken. En naast jaloezie ook wel bewondering, zo veel spaargeld ga ik in mijn levensdagen niet verzamelen.
Ah wij ook zoiets zie ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.
Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)
Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00
Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
quote:
Hier wel uit het oog, nimmer uit het hart!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik was Muis gewoon nooit uit het oog verloren!
Hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Vierquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Muis, hoeveel stukken verjaardagstaart heb je al op?
Hiiihihihihihiquote:
Vandaag jarig? Of had ik moet teruglezen?quote:
Maar natuurlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HiiihihihihihiVlaai zeker, of zit je daar voor niet zuidelijk genoeg?
Jummiequote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel2 stukken appelcitroen, 2 stukken aardbeienbladerdeeg tnt.
Mais ouiiiiiiquote:
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JummieIk was laatst bij Cat22, ook eckte Limburgse vlaai gehad
Of van die supermarktvlaaiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
LV is zo lekker, ik vind dat echt veel lekkerder dan gewone taart.
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullersquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zoende vroeger ook altijd met collega's
Dan weet je waar je het voor doet he? Dat scheelt al een hoopquote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wij ook zoiets zie ik
Heb hem zelf op 15.000,- gezet.
Om op het spaarverhaal terug te komen, wij hebben 5 jr op een houtje gebetenmaar wel een nieuwe auto voor moi en het huis helemaal kunnen maken zoals we wil(l/d)en.
Het is nu wel een stuk fijner ondanks dat de hypotheek het dubbele is van de huur die we toen betaalden
Ja, ik toen ik kassameisje wasquote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Ze zullen allicht minder puistjes hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik toen ik kassameisje was![]()
De collega's van Amsel zijn vast leuker
Ehrm, ja, halloquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen allicht minder puistjes hebben. En geen beugel
.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, ja, halloJe denkt toch niet dat mijn vakkenvullers puisten en/of beugels hadden?
Alsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]mijn grote liefde
Heb ik wel wat meer mee gedaan als alleen gezoend
![]()
Nu heb ik geen zoenbare collega's
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben dus zo iemand die niet op een houtje gaat bijten zodat ik een duurdere keuken kan nemen ofzoIk leef nu, dus geld mag rollen
Maar ik zou geen schulden kunnen hebben ofzo, ik raak wel in paniek als ik rood sta en creditcards vind ik eng
![]()
Ik wel, toen ik 11 was. Met een meisje om te oefenen voor laterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ik heb nog nooit met iemand gezoend die een beugel had!
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".
Om daarna even naar asos.com of een andere website te surfen
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaDat vind ik wel prima. Spaar af en toe even en dat geef ik dan uit aan vakantie ofzo
![]()
Maar ik heb al een huis en geen behoefte aan een rijbewijs
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelen
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als je naar een ander bedrijf gaat, is het miss handig om te stoppen met collega's te zoenen. Breaking old habits en zulks.
In ons huis zo ongeveer alles op de badkamer na. Die hebben we september/oktober 2009 laten fixen, met toilet. Zodat we boven én onder een wc hadden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!In mijn huis hoeft gelukkig niks meer verbouwd te worden
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Amsel het volgende:
Gefeliciteerd Muis!
[..]
Ik zie niet in waaromOverigens heb ik ook met een collega van bij die vorige werkgever gezoend. Maar dat weet niemand daar, en toen werkte ik er ook niet meer!
Ja, dat is niet veel... hoe stom ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
I feel ya, I feel yaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
*let de volgende keer dat ze in de buurt rondwandelt op onaffe huizen*quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
I feel ya, I feel yaOns halve huis moet nog steeds
Hear, hear!quote:
Tijd, maar ook geld!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Laureline het volgende:
En de ellende met verbouwingen is dat het nooit, maar dan ook echt helemaal nooit een keer meevalt. Het valt altijd tegen. En vies ook. Zie het verhaal van de loopgraaf van sigme. Wat je ook van de muur afbikt, uitgraaft of van plan bent 'even' in de vloer of muur te verwerken: je kan er donder op zeggen dat de helft totaal verrot, ingestort of vergeven van ondoordringbare ijzeren binten of andere raadselachtige kabels en buizen is, en je rustig voor je klus de vierdubbele tijd had moeten uittrekken. Heerlijk, verbouwen
De aannemer viel wel mee. Wat een mooi werkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Laureline het volgende:
En de ellende met verbouwingen is dat het nooit, maar dan ook echt helemaal nooit een keer meevalt. Het valt altijd tegen. En vies ook. Zie het verhaal van de loopgraaf van sigme. Wat je ook van de muur afbikt, uitgraaft of van plan bent 'even' in de vloer of muur te verwerken: je kan er donder op zeggen dat de helft totaal verrot, ingestort of vergeven van ondoordringbare ijzeren binten of andere raadselachtige kabels en buizen is, en je rustig voor je klus de vierdubbele tijd had moeten uittrekken. Heerlijk, verbouwen
I'm sneaky like that!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Jij, stiekeme jarigerd, jij!! Wel vertellen dat je zoveel taart aan het eten bent lately, maar de gelegenheid onvermeld laten!
Complimentados, XMquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt
O: kom franse kwark + beetje halfvolle vanillekwark
T: 2 biscuitjes
L: 3 bth: 2x appelstroop + kaas (1x beleg, 2 bth) en 1x pindakaas
T: banaan
D: tomaat-spinazierisotto + glas rode wijn
Dank.quote:
Houd dat gevoel vast.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De aannemer viel wel mee. Wat een mooi werk. En de rekening was binnen de begroting!
En 4/5 van het spaargeld![]()
Het is een leuke vrijgemaakte man. Hij is vast bezet, maar anders had ik 'm toch eerst even bij loveli langsgestuurdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Neuh. Was ik eerst wel, maar ben er inmiddels achter dat het zo'n vaart niet loopt. En dat mensen onderling best solidair zijn. De enige man die ooit aan anderen verkondigde dat 'ie iets met me had uitgespookt (rotzak zat het te verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)
Aw dankjewelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind jouw wenkbrauwen heel mooi bij je passen!
Ja, ik moet vooral stijldingetjes een beetje aanpassen, wat dingen wat meer uitleggen die voor mij duidelijk waren maar voor de lezer niet zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Maria, fijn dat 'ie tevreden was en veel succes met aanpassen. Dat vond ik toch wel zo lastig. Balans vinden tussen eigen mening en toegeven aan mening docent.
Loveli, je bent stoer!
Correctie.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik ben tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |