Dank.quote:
Houd dat gevoel vast.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De aannemer viel wel mee. Wat een mooi werk. En de rekening was binnen de begroting!
En 4/5 van het spaargeld![]()
Het is een leuke vrijgemaakte man. Hij is vast bezet, maar anders had ik 'm toch eerst even bij loveli langsgestuurdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe die aannemer eens naar Den Haag sturen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik mezelf best tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
Neuh. Was ik eerst wel, maar ben er inmiddels achter dat het zo'n vaart niet loopt. En dat mensen onderling best solidair zijn. De enige man die ooit aan anderen verkondigde dat 'ie iets met me had uitgespookt (rotzak zat het te verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)
Aw dankjewelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind jouw wenkbrauwen heel mooi bij je passen!
Ja, ik moet vooral stijldingetjes een beetje aanpassen, wat dingen wat meer uitleggen die voor mij duidelijk waren maar voor de lezer niet zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Maria, fijn dat 'ie tevreden was en veel succes met aanpassen. Dat vond ik toch wel zo lastig. Balans vinden tussen eigen mening en toegeven aan mening docent.
Loveli, je bent stoer!
Correctie.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Mobiele egopost: soms vind ik ben tof. Zit onder het smeer, maar klussen gaat lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |