Ze zullen allicht minder puistjes hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik toen ik kassameisje was![]()
De collega's van Amsel zijn vast leuker
Ehrm, ja, halloquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen allicht minder puistjes hebben. En geen beugel
.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog brood-vlees-kaasmeisje was. Op m'n 17e en 18e. Met vakkenvullers
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, ja, halloJe denkt toch niet dat mijn vakkenvullers puisten en/of beugels hadden?
Alsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]mijn grote liefde
Heb ik wel wat meer mee gedaan als alleen gezoend
![]()
Nu heb ik geen zoenbare collega's
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben dus zo iemand die niet op een houtje gaat bijten zodat ik een duurdere keuken kan nemen ofzoIk leef nu, dus geld mag rollen
Maar ik zou geen schulden kunnen hebben ofzo, ik raak wel in paniek als ik rood sta en creditcards vind ik eng
![]()
Ik wel, toen ik 11 was. Met een meisje om te oefenen voor laterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ik heb nog nooit met iemand gezoend die een beugel had!
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig als ik onder een bepaald bedrag kom met mijn spaargeld. Dan zeg ik heel vaak tegen Martijn dat we "nu echt weer moeten gaan sparen hoor!".
Om daarna even naar asos.com of een andere website te surfen
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het bedrag op mijn spaarrekening bestaat maar uit 3 cijfers voor de kommaDat vind ik wel prima. Spaar af en toe even en dat geef ik dan uit aan vakantie ofzo
![]()
Maar ik heb al een huis en geen behoefte aan een rijbewijs
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij moeten sparen om allerlei dingen in huis te laten verbouwen. En op zich hebben we nu wel het geld voor bijvoorbeeld een keuken. Maar we zijn gewoon allebei te laks om ook echt iets te regelen
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als je naar een ander bedrijf gaat, is het miss handig om te stoppen met collega's te zoenen. Breaking old habits en zulks.
In ons huis zo ongeveer alles op de badkamer na. Die hebben we september/oktober 2009 laten fixen, met toilet. Zodat we boven én onder een wc hadden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben, zou ik het wel gelijk regelen!In mijn huis hoeft gelukkig niks meer verbouwd te worden
Serieuze vraag: ben je niet bang dat je een reputatie krijgt? (of miss al hebt? Weet jij veel wat je mannelijke collega's onder elkaar bespreken?)quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Amsel het volgende:
Gefeliciteerd Muis!
[..]
Ik zie niet in waaromOverigens heb ik ook met een collega van bij die vorige werkgever gezoend. Maar dat weet niemand daar, en toen werkte ik er ook niet meer!
Ja, dat is niet veel... hoe stom ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
I feel ya, I feel yaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Wij hadden 25.000 gespaard en dachten daar wel even van te gaan verbouwen.
*let de volgende keer dat ze in de buurt rondwandelt op onaffe huizen*quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
I feel ya, I feel yaOns halve huis moet nog steeds
Hear, hear!quote:
Tijd, maar ook geld!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Laureline het volgende:
En de ellende met verbouwingen is dat het nooit, maar dan ook echt helemaal nooit een keer meevalt. Het valt altijd tegen. En vies ook. Zie het verhaal van de loopgraaf van sigme. Wat je ook van de muur afbikt, uitgraaft of van plan bent 'even' in de vloer of muur te verwerken: je kan er donder op zeggen dat de helft totaal verrot, ingestort of vergeven van ondoordringbare ijzeren binten of andere raadselachtige kabels en buizen is, en je rustig voor je klus de vierdubbele tijd had moeten uittrekken. Heerlijk, verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |