Misschien gaat het wel over wanneer we volwassen worden!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar!
Vriendje wil pannenkoeken vanavond
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wil een senseo voor naast m'n beddus echt haast heeft het niet
Nespresso is wel lekkerder maar gezien de prijs per kopje en mijn koffiebehoefte moet ik dan maximaal bijlenen en daar doe ik niet aan.
Ik kan hem evt wel ruilen tegen een Magentron
Het groenere gras.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Wat zonde... Wat maakt het uit wat een ander heeft/doet, daar verandert jouw leven toch niet door. Als je je eigen leven meestal maar leuk vindt, wat wil je dan nog meer.
Vind die wenkbrauwen eigenlijk wel leuk!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Probability het volgende:
Ik twijfel of ik mijn messencollectie in de keuken ga zetten, ik kan prima omgaan met extreem scherpe messen maar ik ben bang dat de rest daar issues mee heeft..
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto's even anders rangeren op de oprit kan niet.
Whehequote:
Ah, nice!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik ga het even navragen, ik had er namelijk ooit twee, weet niet waar die zijn
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Mini. het volgende:
Ben jij dat Co? Hoe lang geleden is dat?
-edit- Dat hoef je niet te zeggen, maar hoe oud was je daar?
Mwoah, een jaartje maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Goh, en toen had je ook al zo'n mysterieuze filmsterren-blik!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
17 denk ik. Dus paar jaar geleden wel.
Ja misschien ook wel. Ik hou ze wel gewoon hier, durf ze alleen niet op mijn kast te zetten..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat ze die messen zouden gebruiken voor andere dingen dan voedsel en ze dan stomp zouden worden.
Haha, wat een schatjequote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
OMG, look what I found. [ afbeelding ]
Coco!! Zijn die van jou ook zo groot?![]()
And damn, die wenkbrauwen........
www.albert.nlquote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader's auto staat achter de mijne, en dat is een RAV4 waar ik nog nooit in gereden heb. Die van mijn moeder staat waar de mijne normaal staat, er is geen plaats in de straat om met 3 auto's te gaan manouvreren.
Maar ik kan (en mag) de auto van mijn moeder gebruiken, dat is een Aygo. Maar ik ben in behandeling geweest voor straatvrees en dat is op zich wel over, alleen in situaties zoals nu* komt het weer boven.
*Alleen thuis in hun huis met de hond.
Ik heb ook al vaker in de auto van mijn moeder gereden, maar alleen al het idee dat ik die parkeerplaats op moet![]()
![]()
Ik ga ook heus wel boodschappen halen, maar dat zal pas zijn als het echt MOET, donderdag of vrijdag. Waarschijnlijk donderdag, want ik moet ook m'n nieuwe pil halen en dat doe ik dan in 1x, heb ik alle ellende gehad
Te duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |