Respect!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Amsel het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een megagrote Ikea-kast in elkaar gezet en nu zweet ik me rot en ben ik kapot
Stop elke ochtend een lunchtrommeltje met salade en broodjes in haar tas, en tover 's avonds een heerlijke maaltijd tevoorschijnquote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
Hoe krijg dat crash-dieeten van mijn vriendin eruit?
*Slaan hielp niet
Wijs haar fijntjes op d'r gewichtsontwikkeling. Dieeten doet ze vast alleen omdat ze of niet afvalt, of weer aankomt. Dat krijg je van crashen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
*Slaan hielp niet
Ik niet, ik sprak Engelsquote:Op zondag 5 juni 2011 21:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Och ja, Slovenie. Dan praten alle Nederlanders Duits. Wat is het verschil? Overal komen mensen vakantie vieren, zij, jullie ik.
De OP van dit topic laten lezen? Haar een keer haar gang laten gaan en als ze weer terug bij af is de noodzaak van normaal eten laten inzien? Haar een daglijstje laten posten?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
*Slaan hielp niet
Ik bedoel dat daar wel weliswaar niet een grote groep Nederlandse toeristen is, maar een grote groep Duitse toeristen daar wel voor in de plaats is. Niet dat dat erg is maar een fijne vakantie moet je niet af laten hangen van anderen, of ze nou Nederlands of Duits zijn.quote:
Zwitserland is ook wel leuk jaquote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Mini. het volgende:
Tink: wij gaan naar Zwitserland, lekker wandelen en picknicken (vooral dat laatste vond ik als kind altijd een hoogtepunt). Daarna nog een weekje bijkomen in Italië, maar okee. Waarom vind je dat eigenlijk niks?
Ik heb minder moeite met Duitsers dan met Nederlandersquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik bedoel dat daar wel weliswaar niet een grote groep Nederlandse toeristen is, maar een grote groep Duitse toeristen daar wel voor in de plaats is. Niet dat dat erg is maar een fijne vakantie moet je niet af laten hangen van anderen, of ze nou Nederlands of Duits zijn.
En ik meen het uit de grond van mijn hart, ik kan nog geen verhuisdoos in elkaar zettenquote:
Goeie vraag, ik zou het niet weten, want behalve een overpriced lunchroom (8 euro voor een bruin pistoletje met boter en een plak kaas) zit er niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar eet het ambassadepersoneel eigenlijk?
Geen bedrijfsrestaurant daar?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zou het niet weten, want behalve een overpriced lunchroom (8 euro voor een bruin pistoletje met boter en een plak kaas) zit er niks.
En dan daarheen lunchwandelen!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen bedrijfsrestaurant daar?
Meeste overheidsgebouwen hebben dat wel.
Nee, het zijn echt allemaal van die villa's waar dan zo 10-20 mensen werken. Net zoals bij ons.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen bedrijfsrestaurant daar?
Meeste overheidsgebouwen hebben dat wel.
Same here. Da's ook wel de reden dat ik eigenlijk een redelijk lamlendig weekje achter de rug heb. Bij opstaan een zak drop vinden enzo, weten dat ik een waardeloos D krijg op werk en dan toch niet vooraf groente wegwerken.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik merk trouwens echt een verschil of ik voldoende groente eet of niet. Heb er vaak lijstjes bij met ijs oid, maar zolang ik voldoende groente eet voel ik me echt prima. Laat ik de groente liggen, dan voel ik m'n energieniveau dalen.
Ratatouille! Je moet eerst in een flinke laag olie de aubergine bakken, zout bij doen! dan laat het de opgezogen olie ook weer gedeeltelijk los. Uit de pan scheppen, het zelfde doen met de courgette. Ook uit de pan halen en in een vergiet laten uitlekken allebei. Vocht wel opvangen, want dat is olie met heel veel smaak en vaak kieper ik het er op het laatst gewoon weer bij. Daarna knof, en ui fruiten. intussen een stuk of 4 flinke tomaten even in kokend water dompelen en daarna ontvellen, tomaten door zeef drukken en samen met de kruiden bij de uien doen, op zacht vuur laten pruttelen. Laatste 5 minuten ook de courgette en aubergine er weer bij. Soms doe ik er ook nog een bouillonblokje door of zo'n kruidenbuiltje en iig peper. Erg lekker groentengerecht!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef Mini. het volgende:
Da's nog eens een impulsaankoop...
Misschien ga ik zo ook nog maar wat groente wegwerken.
Heeft iemand toevallig nog een geniaal recept met courgette en/of aubergine? Die had ik van de week gekocht maar ik was even vergeten dat ik nog oudere groente had die op moest. Het mag eventueel ook in combinatie met een barbecue, want die moeten we toch nog uittesten.
hehe ik weet welke jij bedoeltquote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zou het niet weten, want behalve een overpriced lunchroom (8 euro voor een bruin pistoletje met boter en een plak kaas) zit er niks.
Ja stukje vlees. Beetje rijst kan ook, maar doe ik meestal niet. Ik maak het vaak als ik in Frankrijk ben. Met vlees en een stukje stokbrood om te soppen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef Mini. het volgende:
Thanks! Ik had net besloten om dan maar weer moussaka te maken maar dit klinkt ook lekker, en veel gezonder! Wat eet je daarbij, gewoon een stukje vlees?
quote:Dit topic heeft 10 volgers die niet gereageerd hebben.
Nee, die ik bedoel zit er al heel langquote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe ik weet welke jij bedoelt. Nog niet zo lang open.
Het was ontreekst, nu weer goed als het goed isquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Hoi! Heb ik nog wat gemist?
Oh, en het topic is uit de reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |