Zit er een van jou bij?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)leurrijke-explosies/
Ik vind het knap!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Amsel het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een megagrote Ikea-kast in elkaar gezet en nu zweet ik me rot en ben ik kapot
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?quote:
Wat is er mis met Hollanders? Nou?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zit er een van jou bij?
Nee dus (eerst even kijken) Wel mooie foto#s
Net terug van een weekendje weg, ben nu alweer op zoek naar een vakantieland voor de zomervakantie.
Noorwegen (te duur), Mallorca (te duur), Zuid-Frankrijk (geen zin om daar tussen een miljoen hollanders op de camping te staan), de VS (geen goede vlucht gevonden), zijn nu de revue al gepasseerd. Mijn man wil naar Italie. Ik niet.
Schotland (regen?)? Weer eens naar Engeland (wel prijzig met bus? Portugal (te ver weg voor de kinderen?)? Kroatie? (neh)
Ik heb er 5 dagen gekampeerd op een heerlijke camping (goed sanitair, enorme kampeerplek, broodjes en beleg te koop 's ochtends)quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?we stonden dit weekend weer met pech
)
Welke camping had je dan btw?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?we stonden dit weekend weer met pech
)
Respect!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Amsel het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een megagrote Ikea-kast in elkaar gezet en nu zweet ik me rot en ben ik kapot
Stop elke ochtend een lunchtrommeltje met salade en broodjes in haar tas, en tover 's avonds een heerlijke maaltijd tevoorschijnquote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
Hoe krijg dat crash-dieeten van mijn vriendin eruit?
*Slaan hielp niet
Wijs haar fijntjes op d'r gewichtsontwikkeling. Dieeten doet ze vast alleen omdat ze of niet afvalt, of weer aankomt. Dat krijg je van crashen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
*Slaan hielp niet
Ik niet, ik sprak Engelsquote:Op zondag 5 juni 2011 21:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Och ja, Slovenie. Dan praten alle Nederlanders Duits. Wat is het verschil? Overal komen mensen vakantie vieren, zij, jullie ik.
De OP van dit topic laten lezen? Haar een keer haar gang laten gaan en als ze weer terug bij af is de noodzaak van normaal eten laten inzien? Haar een daglijstje laten posten?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Tips gevraagd:
*Slaan hielp niet
Ik bedoel dat daar wel weliswaar niet een grote groep Nederlandse toeristen is, maar een grote groep Duitse toeristen daar wel voor in de plaats is. Niet dat dat erg is maar een fijne vakantie moet je niet af laten hangen van anderen, of ze nou Nederlands of Duits zijn.quote:
Zwitserland is ook wel leuk jaquote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Mini. het volgende:
Tink: wij gaan naar Zwitserland, lekker wandelen en picknicken (vooral dat laatste vond ik als kind altijd een hoogtepunt). Daarna nog een weekje bijkomen in Italië, maar okee. Waarom vind je dat eigenlijk niks?
Ik heb minder moeite met Duitsers dan met Nederlandersquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik bedoel dat daar wel weliswaar niet een grote groep Nederlandse toeristen is, maar een grote groep Duitse toeristen daar wel voor in de plaats is. Niet dat dat erg is maar een fijne vakantie moet je niet af laten hangen van anderen, of ze nou Nederlands of Duits zijn.
En ik meen het uit de grond van mijn hart, ik kan nog geen verhuisdoos in elkaar zettenquote:
Goeie vraag, ik zou het niet weten, want behalve een overpriced lunchroom (8 euro voor een bruin pistoletje met boter en een plak kaas) zit er niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar eet het ambassadepersoneel eigenlijk?
Geen bedrijfsrestaurant daar?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zou het niet weten, want behalve een overpriced lunchroom (8 euro voor een bruin pistoletje met boter en een plak kaas) zit er niks.
En dan daarheen lunchwandelen!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen bedrijfsrestaurant daar?
Meeste overheidsgebouwen hebben dat wel.
Nee, het zijn echt allemaal van die villa's waar dan zo 10-20 mensen werken. Net zoals bij ons.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen bedrijfsrestaurant daar?
Meeste overheidsgebouwen hebben dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |