Ohquote:Op zondag 5 juni 2011 21:18 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat is Nina Ricci van de kunstenaar http://www.markryden.com/ geniale kunstenaar!
Echt? Ik viel er enorm van afquote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn vorige werk had daten ik kwam er enorm van aan
maar wel lekker
At tussen de middag of broodjes met salade of een hele maaltijd maar dan paste ik mijn avondeten er wel op aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Wat at je 's avonds dan nog ML? Als je dan weer een hele maaltijd eet, is het niet zo lucratief, nee
Als je 's avonds groente met vis of kip / brood met een salade eet gaat het prima hoor!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Wat at je 's avonds dan nog ML? Als je dan weer een hele maaltijd eet, is het niet zo lucratief, nee
Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk niet. Want dan eet je volgens mij juist heel gezond.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je 's avonds groente met vis of kip / brood met een salade eet gaat het prima hoor!
Oh dan kan ik best vaak naar je zwaaienquote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou willen dat we een bedrijfsrestaurant of iets van een supermarkt / whatever in de buurt hadden. Ik heb alleen maar bomen en een zwik ambassades
.
Klopt dat was waarschijnlijk het probleem.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk niet. Want dan eet je volgens mij juist heel gezond.
Maar als er veel gebruik wordt gemaakt van sausjes, boter, vetter vlees.. dan kan het wel de verkeerde kant op gaan!
Waar eet het ambassadepersoneel eigenlijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou willen dat we een bedrijfsrestaurant of iets van een supermarkt / whatever in de buurt hadden. Ik heb alleen maar bomen en een zwik ambassades
.
Zit er een van jou bij?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)leurrijke-explosies/
Ik vind het knap!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Amsel het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een megagrote Ikea-kast in elkaar gezet en nu zweet ik me rot en ben ik kapot
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?quote:
Wat is er mis met Hollanders? Nou?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zit er een van jou bij?
Nee dus (eerst even kijken) Wel mooie foto#s
Net terug van een weekendje weg, ben nu alweer op zoek naar een vakantieland voor de zomervakantie.
Noorwegen (te duur), Mallorca (te duur), Zuid-Frankrijk (geen zin om daar tussen een miljoen hollanders op de camping te staan), de VS (geen goede vlucht gevonden), zijn nu de revue al gepasseerd. Mijn man wil naar Italie. Ik niet.
Schotland (regen?)? Weer eens naar Engeland (wel prijzig met bus? Portugal (te ver weg voor de kinderen?)? Kroatie? (neh)
Ik heb er 5 dagen gekampeerd op een heerlijke camping (goed sanitair, enorme kampeerplek, broodjes en beleg te koop 's ochtends)quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?we stonden dit weekend weer met pech
)
Welke camping had je dan btw?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook om te camperen met een 20-jarige en wat krakkemige vw bus (hebben ze daar wegenwacht?we stonden dit weekend weer met pech
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |