Mijn ouders werken beide 5 dagen per week/full time..quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
Is muis eigenlijk online? Ik ben benieuwd hoe zij een (meer dan) fulltime werkende moeder heeft ervaren.... Want dat is eigenlijk toch wat me het meest tegenhoudt.
What happened?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik heb vandaag zo een kutdag en iedereen mag dood. Daar moet ik dan wel weer om lachen, dat echt alles fout gaat
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Perruche het volgende:
Lijstje omdat het kannn:
T: banaan
O: 2 dubbele kleine speltboterham pindakaas
L: bruine pistolet gekookt ei/rauwkost, groentensoep
T: notenreep (155 kcal), 200 gr rauwkost met 1 el dressing
B: 2x 20 minuten fietsen
D: iemand nog ideen?
S: beetje sporten.
O o.a. sleutels vergeten waardoor ik 2 uur extra zinloos mocht reizen en mijn fiets is gejat. Leukquote:
Misschien een beetje zwaar als ik nog ga sporten... daarnaast heb ik geen 1 van de ingredienten thuis en lust ik geen chorizoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bbcgoodfood.co(...)pea-and-chorizo-hash
Roestige fiets hebben? Staat al 2 jaar ongebruikt buitenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Probability het volgende:
[..]
O o.a. sleutels vergeten waardoor ik 2 uur extra mocht reizen en mijn fiets is gejat. Leuk
O heel liefquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Roestige fiets hebben? Staat al 2 jaar ongebruikt buiten
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien een beetje zwaar als ik nog ga sporten... daarnaast heb ik geen 1 van de ingredienten thuis en lust ik geen chorizo
Maar toch bedankt
Nee, want ik heb net een mountainbike overgenomen (moet er nog ff nieuwe achteras in proppen) en heb nog een andere fiets met lekke band als reserve.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Probability het volgende:
[..]
O heel liefMaar die heb je zelf nodig als reserve lijkt handiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |