quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, ga je dat doen aan die kant van het water.
Ah, vandaarquote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want ik moet op tijd een begeleider vinden en wil voor ik die kant op ga nog even met hem/haar praten..Overigens hoop ik volgend jaar om deze tijd m'n Bachelorscriptie al zo goed als af te hebben
*zich aangesproken voelt*quote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, als ik her en der lees en hoor hoe lang mensen met dat soort dingen emmeren wil ik dat gewoon geregeld hebben![]()
nominaal ftw
Ik heb 2,5 jaar over mijn doctoraal scriptie gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*zich aangesproken voelt*. Ik heb vertraging opgelopen door m'n BA-scriptie
.
Don't worry, mijn ex deed iets van 4 jaar over zijn BA-scriptie....quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar over mijn doctoraal scriptie gedaan/het kan altijd erger
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Afgemaakt toch? Dus goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
YW!! Bijna even gezond als broccoli.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
Heb frambozen in de koelkast! Tx for reminding me.
Deze post is alles waar onze OP niet om gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef Mini. het volgende:
Haai... Ik ben zo druk bezig geweest dat ik nog niks gegeten heb, niet handig hè?![]()
Gelukkig eten we vanavond pizza, dat compenseert wel weer voor het gebrek aan kcals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
s. 20 minuutjes hardlopen
o. omelet van 1,5 ei met melk + stuk stokbrood met aardbeien-rhabarberjam
t. banaan
l. 2 pannenkoekjes met spinzie en room + bakje diverse rauwkost + softijsje
t. ?
s. half uurtje fietsen
d. broodmaaltijd
s. sport als ik zin heb.
Heb net net een verrassend voorstel voor een baan gekregenWaarom krijg ik geen voorstellen in de schoot geworpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga ook eens wat brieven naar educatieve uitgeverijen sturen. Zoeken ook vaak auteurs. En ik heb wat onderwijservaring. Dat is dan in de categorie 'dat ik daar niet eerder op gekomen ben'
.
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |