abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 17:46:59 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503455
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1489 - Met flauwe cadeautjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:50:29 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97503595
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:51:41 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503649
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
Ah ok :). Had hem ff gemist ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97503657
_O- een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 mei 2011 @ 17:52:33 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97503678
Goeiemiddag! :7

Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.

Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider :+ ) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan *O* ).

Yeehaa.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 mei 2011 @ 17:52:37 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503682
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er zo apart aan die dames?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:53:44 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503729
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken :P. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97503876
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken :P. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het :').
_O- oooeehh wat n rijkdom hier :+
  maandag 30 mei 2011 @ 17:57:34 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97503896
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat ook nog inderdaad! :Y

En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling 8-)
pi_97503900
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag! :7

Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.

Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider :+ ) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan *O* ).

Yeehaa.
^O^ einde in zicht *O*
  maandag 30 mei 2011 @ 17:59:46 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503994
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat ook nog inderdaad! :Y

En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling 8-)
Idd :). Maar XM is lang niet zo wit als die kuiten die ik vandaag zag :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:00:08 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97504009
En jee voor het bijna-einde voor Maria! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:01:27 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97504040
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ einde in zicht *O*
Echt wel! :D Deze week nog even relaxen en centjes verdienen enzo, volgende week weer aan de scriptie-afronding :7

Als het goed is zag ik eerder trouwens een foto van jou (in bikini?) en daar vond ik je helemaal niet wit! Eerder dezelfde kleur als mijn mams, rozig. Dan kleur je sowieso heel anders, mijn mams zont heel vaak maar wordt eerder een donkerder tint roze dan echt bruin. Ik vind de aanduiding 'wit/blank' voor rozige mensen altijd wel grappig :+

Zelf ben ik bleek in de winter, met een geelbruinige tint, en ik kleur wel vrij rap in de zomer.
pi_97504189
Mijn man is een witje, icm sproetjes O+ en hij heeft een rozige huidtoon en ik ben allochtonia met een gelige ondertoon. Ik vind het altijd zo leuk in de zomer in bed. Hij witte voetjes, ik niet :+

Ik hoop alleen dat onze kindjes later mijn huidskleur hebben, want anders smeer ik me suf met factor 50 :')

XM: Als ik het goed begrijp is het erfelijk? Heeft wel wat voeten in de aarde :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97504420
Ik ben ook meer geel dan roze 8-) Mijn zus is wel roze trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97505196
in de winter ben ik witter dan wit, maar in de zomer word ik heel snel bruin. Had vandaag wit aan, en kreeg daar de ene opmerking na de andere over. Terwijl ik misschien in totaal een uur in de zon heb gezeten, tot nu toe...

Zo, eten op, nu beachvolleyballen. De maag zit alleen wel wat vol!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:31:43 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97505259
hoi, even spuit elf:

ik eet gewoon rauwe komkommers en andere dingen. al die zieke mensen zijn in 1 gebied in duitsland, en de rest van de zieken is daarnaar te herleiden. als ik morgen de uitlsag hoor van de test op hollandse komkommers kan ik dat weer bijstellen... tot die tijd was ik ze nu wel, maar laat ik me niet gek maken heur...

ik ben ook lekker wit, en ik heb cellulite, en ik draag in de zomer lekker korte broeken *O* wie t lelijk vindt kijkt maar een andere kant op

vikje, fijn dat je een klus hebt!

ik wacht op de Mr, die is vertraagd met de trein, net nu ik t eten al een poosje klaar had :') en we om 19 uur weer op de fiets moeten zitten :')

en een :* voor Cali. de eerste trouble met Mr the one is scary, maar het kan ook de boel nog een stukje intenser en beter maken :Y
Kwak
  maandag 30 mei 2011 @ 18:32:55 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97505318
Klopt aurum..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97505597
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....
SPOILER
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97505752
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie. }:| Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wčl buiten kom. :{
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:39 schreef Syrena het volgende:
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....
SPOILER

Dit kan best toch?
pi_97505803
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang :')
pi_97505878
Is de Don Juan in kwestie ook 80+?
pi_97505928
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:45 schreef conleche het volgende:
Is de Don Juan in kwestie ook 80+?
:Y
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen :P
pi_97505962
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie. }:| Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wčl buiten kom. :{

[..]

[ afbeelding ]
Dit kan best toch?
Ik vrees dat dan binnen de korste keren alle niet uitleenbare spullen meegebietst worden :+ er zitten nog tamelijk wat studenten.

En LOL @ de oma met Don Juan _O-
pi_97505966
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:Y
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen :P
Ik vind het wel wat hebben, though, liefde op die leeftijd! :D Wel beter binnenskamers ja. :+
  maandag 30 mei 2011 @ 18:49:45 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506017
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik ook nog een pc heb O+ (laptopkabel is doorgebeten door het kleine monster)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:50:41 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506053
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
:o.
Niet meer actief op Fok!
pi_97506072
Nu m'n hoogculinaire maaltijd van fusilli met spinazie a la creme, champignons en ei eten :9
pi_97506776
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 19:10:31 #30
70532 loveli
N
pi_97506904
Mobiele post. Las over bruin worden, niet iedereen kan dat. Ook niet onder de zonnebank. 'We' worden hooguit minder wit.

Tandartsverdoving: Billy, google eens op ultracaine. Wordt veel gebruikt ondanks de link maar ernstige problemen, omdat het snel werkt en ze het al jaren voorschrijven. Volgende keer vooraf om een ander verdovingsmiddel vragen, zodat ze Het kunnen klaarleggen/bestellen.
crap in = crap out
pi_97506968
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
pi_97507044
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 19:16:13 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97507153
Wij eten soort tjap tjoy roerbak met kipfilet, broccoli en paprika! *O* Een van de eerste keren dat ik het vriendje aan de broccoli krijg, ben benieuwd :+
pi_97507414
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
pi_97507586
zo, en na 3 seconden kijken op de website van de blokker hebben we ook een nieuwe pannenset zo goed als gekocht! Kan lekker in een doos mee, kunnen de oude pannen eindelijk weg O+
Ja doei.
pi_97507736
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
Ligt inderdaad vooral aan het niveau. Hoe vergevorderder, hoe moeilijker.

Heb zo een gevonden, wordt opgestuurd :) Ben benieuwd of het nou leuker is dan m'n pa z'n oude analoge :)
pi_97507789
wat leuk Puff! O+
Ja doei.
pi_97507881
Vik wat leuk van die baan *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97507905
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Puff! O+
Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hč? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
pi_97507939
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Dat was ik!! En bij mijn verzonden items stond het ook niet meer. Damn, waar is Fok mee bezig! Was een best lange PM. :')
Later op de avond zal ik het nog eens typen. Ben nu even aan het koken.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:42:55 #41
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97508318
hi :W
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97508446
Wat een bullshit test op msn.nl over 'dikmakers'. Beweren serieus dat je alleen dik wordt van vet en niet van suiker. Dan zou ik ondertussen graatmager moeten zijn }:|.

Tof Puff :D. Laat weten wat je ervan vindt, ik ben ook nog steeds nieuwsgierig naar lomografie :P.
pi_97508692
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hč? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Ja doei.
pi_97508744
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
pi_97509002
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
Nope :) dat was inderdaad ook de bedoeling ;) :P we hebben nu een set die van ellende uit elkaar pleurt na 7 jaar gebruik :+
Ja doei.
pi_97509370
*O* voor maria en :* voor XM

Hele dag buiten gezeten/legen, af en toe wat ingedut, ben doodmoe!
Gelukkig kan de jongste morgen en overmorgen met een klasgenootje meelopen naar school, kan ik in mn pyjama met haar ontbijten en dan snel mijn bed weer in duiken.
Gister lag ik al om 9 uur in bed :')
  maandag 30 mei 2011 @ 20:25:02 #47
344469 Amsel
zonder t
pi_97510216
Ik zag een baan voor Mini *O* En een baan voor Vik! *O*

Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
pi_97510498
Oh ook nog banen!!! *O* tofheid dames, gefeliciteerd!
  maandag 30 mei 2011 @ 20:36:11 #49
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_97510792
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_97511245
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Sjaapje het volgende:
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Hee! Een logisch opgebouwd lijstje! Ben je uit de nachtdienst?

Ik zit te wachten op mijn spinazie, powerrrrrvoedsel. Mien kearl en ik hebben de hele avond lopen klussen in ons tuinhuisje. Het grootste gedeelte van de gipsplaten zit erop en het lijkt al heel wat O+
  maandag 30 mei 2011 @ 20:44:54 #51
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97511251
Hoi. Ik doe dit nooit weer. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97511266
En gefeliciteerd met je baantje Vik, wat tof van Henk! ^O^
  maandag 30 mei 2011 @ 20:50:33 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97511579
Niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97511617
Oh Vik en Mini nog gefeli!! *O* En jeej voor HKPW

Ik ben nog even wezen trainen en ik heb bijna geen last van mijn mond. Nu lekker uitbuiken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 30 mei 2011 @ 20:53:15 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97511749
Uniek :*
  maandag 30 mei 2011 @ 20:55:09 #56
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97511860
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
pi_97511870
:W gevolleybald!

Ik ben inspiratie voor de Duutser om een theepot te kopen. Ik snap het niet, maar toch. O+
pi_97511948
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet
:*
*aai* :s)
pi_97512303
What's up uniekje? :*

Net heerlijk hardgelopen en voor de buien binnen! 4 km. in 30 min. Helaas heeft runkeeper de laatste minuten niet goed geregistreerd, dus jammer genoeg heb ik geen exacte gegevens. Ik dacht namelijk verder gerend te hebben dan de vorige keer dat ik 30 min. had gelopen, maar omdat de route nét anders was, weet ik het niet zeker :') . Het ging wel lekkerder dan de vorige keer :Y .

De batterij van de rookmelder is leeg, maar ik kan er zelf niet bij (en ladder is geen optie omdat de zware bank ervoor staat). Hopelijk komt de meneer snel thuis.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97512428
Lijstje!
O: brinta
T: 2x koffie met melk, vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen gerookte kipfilet
T: chocolademelk uit automaat
T: aardbeien, gele kiwi
D: lamsgehakttaartje met aubergine
S: 4 km. hardlopen
T: vruchtenkwark
T: perenijsje

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 30-05-2011 21:11:43 ]
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97512599
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt aurum..
hebben je ouders het dan ook?
  maandag 30 mei 2011 @ 21:13:25 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97512990
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hebben je ouders het dan ook?
Vreemd genoeg niet. Maar mijn moeder heeft fibromyalgie en waarschijnlijk ben ik een gezellige mutatie :').
pi_97513509
Definitief lijstje:

O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen

Ik ben tevreden, geloof ik!
  maandag 30 mei 2011 @ 21:24:04 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97513560
Wat is er met uniekje?
Niet meer actief op Fok!
pi_97513820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er met uniekje?
dat weet ik ook niet...
pi_97514168
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef Blurred86 het volgende:
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaan :') maar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.

In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.

Info:

SPOILER
Ja doei.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:35:24 #67
344469 Amsel
zonder t
pi_97514307
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Amsel het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
En een glaasje drambuie :9
pi_97514544
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:

O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen

Ik ben tevreden, geloof ik!
en een halve koude biefstuk. Wel gebakken, eerst. :9
pi_97515038
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten ^O^
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:46:45 #70
70532 loveli
N
pi_97515172
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:

SPOILER
W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 21:47:10 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97515215
Aardbeien 250 gram
Sperziebonen... 3 opscheplepel (40gr)
Water 2 groot glas (250ml)
Appel (met schil) 1 stuks (135gr)
Zoetzure saus 1 sauslepel (25ml)
Plantaardige margarine... 1 voor 1 snee (5gr)
Chocoladehagelslag, puur 1 voor 1 snee (15gr)
40+ Kaas 1 voor 1 snee (20gr)
Cracker 5 groot (10gr)
20+ smeerkaas 1 voor 1 snee (15gr)
20+ smeerkaas 1 voor 1 snee (15gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Magere kwark 250 gram/milliliter
Omelet 1 van 1 ei (50gr)
Krabsalade 1 voor 1 snee (30gr)
Verse geitenkaas 1 voor 1 toastje (10gr)
Ontbijtspek, gegrild 1 voor 1 snee (15gr)
Pure chocolade 15 gram
Oude jenever 1 borrelglas (35gr)
Aardappelsalade met... 60 gram
Witte kool, rauw 4 opscheplepel (25gr)
Spareribs zonder bot,... 6 stuks (25gr)
Zoute drop 5 stuks (5gr)
Achterham, gegrild 2 voor 1 snee (20gr)
Spareribs zonder bot,... 2 stuks (25gr)
Halfvolle melk 1 beker (250ml)
Augurken, zoetzuur 4 kleine (10ml)

Totaal 2243

*huil
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:47:18 #72
214942 norich
delicate
pi_97515229
o. boterham honing, 2 beschuiten, beker melk
t. 2 cappuccino
l. 2 boterhammen pindakaas
t. volkoren cracker, grapefruit
d. volkoren macaroni met zo'n groentepakket
s. body attack, body step
t. kop thee, bak yoghurt, handje walnoten
Turn the world into your dance floor.
pi_97515264
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten ^O^
;(
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:48:34 #74
70532 loveli
N
pi_97515327
Iemand nog interesse in een donkerblauwe linnen broek, maat xs (volgens label, maar linnen, dus na 1 keer dragen 36/38)?

Ik had er eentje voor weinig gekocht, heeft z'n doel gediend (1x gedragen) en mag nu weer weg. Originele prijs 95 euro, mag weg voor 15 en foto's komen vandaag niet.
crap in = crap out
pi_97515454
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:53:06 #76
70532 loveli
N
pi_97515612
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
crap in = crap out
pi_97515904
Hoi :)
  maandag 30 mei 2011 @ 21:57:54 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97515961
pi_97516001
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]

De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
pi_97516220
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

Spareribs zonder bot,... 6 stuks (25gr)
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.

Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil :')
  maandag 30 mei 2011 @ 22:02:16 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516298
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil :')
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:03:19 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516386
quote:

[..]

Ik ook. Want ik heb gewoon 1 stuk sparerib gegeten. Geen idee hoeveel gram dat is. En hoeveel kcal. Volgens de eetmeter zou het samen iets van 600 kcal zijn.
pi_97516449
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggervies :X maar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook :X.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn :')

Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
pi_97516565
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Als iemand er met heup 100 :') en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij :P ) dan hou ik me na Puff aanbevolen ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:06:17 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97516620
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_97516633
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:07:09 #87
70532 loveli
N
pi_97516685
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
Hij heeft onderaan de pijpen touwtjes om te strikken en 2 naadjes bij de knie, geen broek die ik bij een sollicitatie zou dragen. Voor steekzakken, verder achterzakken met klep en een extra koordje rond de taille.
Ik heb op het moment een taille van 66 cm, op basis daarvan gok ik dat hij jou niet zal passen.
Lijkt een beetje hierop (alleen de knienaadjes, want de rest van de details is niet te zien), is van hetzelfde merk 0039italy:

quote:

[..]

Als je in de buurt van R'dam woont, ze hingen er in meer maten. Heb de xs en s gepast, de s paste en heb de xs genomen want linnen. 1 kniebuiging en hij was flink wijder.
crap in = crap out
pi_97516688
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML! Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
Dat bestaat vast al :P.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:07:15 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97516693
Wij hebben hier geen aparte toiletten ;(. Heb meelij met mij ;(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:07:20 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516700
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als iemand er met heup 100 :') en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij :P ) dan hou ik me na Puff aanbevolen ;)
Ik snap werkelijk niet dat jij :') doet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:08:33 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516784
Ik ga met mijn 103 heupen en 80 taille m'n nest in :') :W.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:08:58 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516812
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben hier geen aparte toiletten ;(. Heb meelij met mij ;(.
Wij hebben er op kantoor maar 1. Voor 7 man en 5 vrouw. Bah.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:09:07 #93
70532 loveli
N
pi_97516820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggervies :X maar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook :X.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn :')

Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
^O^ ^O^ ^O^ Bij ons hebben ze dat anders opgelost ;(
SPOILER
crap in = crap out
pi_97516838
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
:D dan nog niet..de vloer is gewoon nat :r
pi_97516884
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef loveli het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^ Bij ons hebben ze dat anders opgelost ;(
SPOILER
Sla ze eens met het bouwbesluit om de oren ;) wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:10:09 #96
70532 loveli
N
pi_97516901
SPOILER
crap in = crap out
pi_97516935
Nee dat lukt me Idd niet.
Welke winkel?
pi_97516960
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet dat jij :') doet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?
Dan wel zonder naaister in de buurt en luisteren naar mijn gemopper :P

Niks te klagen hoor maar onhandig is het wel.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:11:09 #99
70532 loveli
N
pi_97516975
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sla ze eens met het bouwbesluit om de oren ;) wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Ja, maar we moeten naar een andere afdeling en in arbo staat alleen dat er gescheiden toiletten moeten zijn, niets over de afstand naar het toilet ('redelijke afstand').
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 22:11:21 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516988
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.
pi_97517029
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef loveli het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_97517073
oh, dat lijkt me echt vies :X Zeker als niet iedereen dezelfde hygiene standaarden heeft.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:13:19 #103
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97517145
ik heb geen idee hoe groot danwel klein mijn omtrek is en dat houd ik nog even zo denk ik :+

lijstje:
O: havermout, banaan, volle melk
B: 35 min lopen
L: 2x bruin sodabread dubbel met kaas, thee met hv melk
T: 2x bruin sodabread dubbel met roomboter/aarbeienjam
B: 35 min lopen
T: koffie met volle melk, blauwe bessen (ą100g)
D: half pakje noodles, met gebakken groenten (ui, wortel, aubergine, champignons) en een gebakken ei
T: 'wholegrain' :') tortillachips
T: tiramisu-ijs

op die stomme chips na ben ik best tevreden, volgens mij is het qua kcal ook nog wel ok icm al het lopen en mijn D was vrij licht.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:13:20 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97517146
quote:
12s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?
Dan wel zonder naaister in de buurt en luisteren naar mijn gemopper :P

Niks te klagen hoor maar onhandig is het wel.
Tot mijn zwangerschappen had ik een vergelijkbaar figuur. Ja, lastig broeken kopen, maar verder prachtig O+
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:14:05 #105
70532 loveli
N
pi_97517186
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
oh, dat lijkt me echt vies :X Zeker als niet iedereen dezelfde hygiene standaarden heeft.
SPOILER
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:14:41 #106
70532 loveli
N
pi_97517223
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.
Onder de 15 man mag het m/v zijn ofzo.
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 22:15:26 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97517278
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:15:38 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97517293
bij ons op de uni waren er schijnbaar buitenlandse studenten die op de bril gingen staan en dan hurkten om te plassen :? op een gegeven moment hadden we overal bordjes dat dat niet toegestaan was :')
  maandag 30 mei 2011 @ 22:16:19 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97517331
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Blurred86 het volgende:
bij ons op de uni waren er schijnbaar buitenlandse studenten die op de bril gingen staan en dan hurkten om te plassen :? op een gegeven moment hadden we overal bordjes dat dat niet toegestaan was :')
Franse studenten?
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:17:47 #110
70532 loveli
N
pi_97517418
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

SPOILER
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 22:17:50 #111
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97517423
Voldoende toiletten op het werk, die elke morgen worden schoongemaakt, en nette collega's...
  maandag 30 mei 2011 @ 22:18:12 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97517439
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Franse studenten?
nee schijnbaar afrikaanse volgens mij, of misschien aziatische ik weet het eerlijk gezegd niet meer.. iig niet franse :P
  maandag 30 mei 2011 @ 22:19:04 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97517505
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien omdat 'ie anders in het water hing? :')

Ik moet echt gaan slapen :').
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:20:10 #114
70532 loveli
N
pi_97517573
Toilet op werk is een issue waar ik me flink druk om kan maken :')

Bouwbesluit is een goeie, want ik had alleen naar Arbo gekeken en daar werden geen harde eisen gesteld.
*inleest*
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 22:22:57 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97517742
Ik ga maar eens naar bed en nadenken over morgen: hardlopen, fietsen, crosstrainer, boksen of gewichtjes? (maximaal 20 minuten tijd)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:23:45 #116
70532 loveli
N
pi_97517795
Boksen/gewichtjes lijkt me het meest effectief.
crap in = crap out
pi_97517860
Toiletten :{ ik werk op een school met één docententoilet, helemaal beneden. Ik geef heel vaak op de 2e verdieping les, en maak dus gebruik van de leerlingentoiletten.

You do the maths :X .
  maandag 30 mei 2011 @ 22:25:42 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97517929
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Boksen/gewichtjes lijkt me het meest effectief.
Eens. En dat kan ook als het regent.
pi_97518054
Mijn lijstje is wat anders verlopen:

O - geroosterde boterham kaas/komkommer, geroosterde boterham rosbief/komkommer, thee
L - twee geroosterde boterhammen hummus/tomaat
T - twee volkorencrackers pindakaas
D - zalm in bladerdeeg met couscoussalade (couscous, spinazie, feta, tomaat, broccoli, ui, olijven)
T - bramen met vanilleyoghurt
pi_97518124
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
:X

waar werk jij Li? Want dit is gewoon bizar :X
  maandag 30 mei 2011 @ 22:29:24 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97518169
Eeeeh, even de ARBO bellen? want dat is gewoon smerig.
pi_97518179
Bah toilet verhalen :')

Hotel voor Belgie geboekt (1x groot massahotel, 1x op een boot O+ )
pi_97518203
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
Toilet op werk is een issue waar ik me flink druk om kan maken :')

Bouwbesluit is een goeie, want ik had alleen naar Arbo gekeken en daar werden geen harde eisen gesteld.
*inleest*
Zal ik mijn Mr vragen waar het exact staat? Dat scheelt je lezen ;)
Heb het nl zelf nooit opgezocht, maar hij wist het me werkgerelateerd te vertellen.
pi_97518224
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Perruche het volgende:
Bah toilet verhalen :')

Hotel voor Belgie geboekt (1x groot massahotel, 1x op een boot O+ )
tof! Vooral de boot :Y
pi_97518284
SPOILER
pi_97518335
Lijstje tussen de vieze verhalen door:

O: smoothie
T: gekookt ei, 4 walnoten, mineola
L: bruine pistolet mozarella/tomaat, tomatensoep
T: 200 gr rauwkost, mineola, 150 kcal notenreep
B: 20 minuten fietsen, wasmachine fixen
D: stuk kabeljouw, venkel, sla met beetje dressing
T: rijstepap met wat suiker en veel kaneel

Prrrrrima!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:32:11 #127
344469 Amsel
zonder t
pi_97518369
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet :(
pi_97518373
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tof! Vooral de boot :Y
Ja! Vind ik ook. Nu nog een in Brugge zoeken en dan klaar!
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:32:16 #129
70532 loveli
N
pi_97518376
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Eeeeh, even de ARBO bellen? want dat is gewoon smerig.
Wil er niet te veel over schrijven, want te herkenbaar. Ze hebben na het muur-akkefietje het geprobeerd op te lossen, maar niet goed en nu willen ze het nog slechter oplossen.
crap in = crap out
pi_97518433
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet :(
Al leuke nieuwe bikini gescoord?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:34:06 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_97518479
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Al leuke nieuwe bikini gescoord?
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
pi_97518568
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
:+
pi_97518726
Korte update:

*1* eetlust is weer aanwezig, nu nog goed & gezond gaan eten
*2* van de 10 dagen dat ik mijn hometrainer heb, heb ik er 7 gefietst (iedere keer een half uur, kleine versnelling, +/- 22 km/u)

*1* = booo! }:|
*2* = yay! *O*

En nu ga ik naar bed :)
pi_97519130
Hoezo is een teruggekeerde eetlust }:| boo }:| ? Dat is toch *O* yay *O*!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:54:44 #135
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97519840
Ik ben nu 10 maand bezig met afvallen. Ik ben nu 15 kilo kwijt mbv Weight Watchers :s) Nu heb ik het programma niet eens meer nodig, kan het volledig zelf. Ik heb er ook geen moeite mee mijn nieuwe eetpatroon te volgen en me eraan te houden, het gaat vanzelf eigenlijk. Ben er niet continu mee bezig, alhoewel ik natuurlijk wel altijd bewust de juiste keuzes maak bij verleiding zoals feestjes of met honger in de supermarkt na een lange dag werken etc. Het is echt een way of life geworden om het zo te zeggen :) Ook het feit dat dit programma je behoorlijk veel vrijheid en ruimte geeft zelf te kiezen hoe je het gaat doen heeft bijgedragen dat ik het zonder moeite volhoud.

Ik probeer geen reclame maken, en ik weet dat er FOK!ers zijn die sceptisch zijn over WW, maar na vele pogingen het zelf te doen en zelfs de overtuiging 'het gaat me toch nooit lukken' is het me toch gelukt en dat is wel dankzij dit programma. Mochten er dus mensen lurken die dit topic aankijken met hetzelfde gevoel als ik ooit had, probeer het eens zou ik zeggen :)
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:57:45 #136
70532 loveli
N
pi_97520024
Kudo's voor het resultaat. Is WW iets wat je als patroon kunt aanhouden voor de rest van je leven? Geen idee wat het inhoudt eiks. Hoop dat je er ook bij sport.
crap in = crap out
pi_97520062
Knap hoor ^O^ ! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 22:58:29 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 22:59:55 #138
344469 Amsel
zonder t
pi_97520156
Weight Watchers is toch met punten? Dacht dat Mini ook ooit zoiets gedaan had, of vergis ik me?
  maandag 30 mei 2011 @ 23:02:12 #139
344469 Amsel
zonder t
pi_97520278
Anyway, bedtijd hier :W
pi_97520383
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Amsel het volgende:
Anyway, bedtijd hier :W, Truste!
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:06 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97521079
Yeaaah weer geZumbaat! *) Na anderhalve week niet sporten, oeioeioei :') Het was best wel zwaar, maar ik heb weer goed m'n best gedaan en het was weer fijn O+

Niet-zo'n-goed-lijstje om de week maar weer eens te beginnen:

O: halve afbakpistolet met shoarmarollade
L: waldkornbol met rosbief en rucola
T: kleine caramel frappuccino :@ :')
T: bosvruchten-fruitbiscuit met yoghurtlaagje oO<
D: soort tjap tjoy met broccoli en paprika en kipfilet, met klein beetje rijst
S: Zumba!
T: bakje vla met aardbeien :9

Yay = sport, broccoli, fruit *O*
Nay = obviously de frapp en het koekie :')
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:33 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97521103
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaan :') maar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.

In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.

Info:

SPOILER
Bedankt, maar niet helemaal voor mij. Succes met de verkoop!
  maandag 30 mei 2011 @ 23:18:16 #143
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97521157
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knap hoor ^O^ ! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.
Bij aanvang vul je je gewicht, lengte etc. in en krijg je x aantal punten om te eten op een dag om af te vallen, de zogenaamde propoints. Daarnaast heb je een berg punten die 1 week meegaan die je naast je dagaantal mag besteden aan eten (voor een feestje, of een pizza bijvoorbeeld :P ). Die punten zijn zogenaamde vrije propoints. En dan heb je nog je active points, die je kan verdienen door te bewegen. Het begint al met simpelweg lopen en fietsen. Ook die punten kun je gebruiken om op te eten, alhoewel ik dat nooit gedaan heb. Elke week moet je je gewicht invullen. Als je dan je streefgewicht bereikt krijg je een nieuw dagaantal toegewezen en kies je een nieuw steefgewicht. Als je helemaal op je streefgewicht bent, ga je de stabiliseer fase in, waarin je leert op gewicht te blijven en balans te vinden :)

Afhankelijk van hoeveel vrije propoints en active points je naast je dagelijkse propoints gebruikt, val je ongeveer 0,5 tot 1,5 kilo af. Dat verschilt sterk per persoon. Ik hoefde niet mijn active points ook nog weg te gaan eten, dan viel ik niet af. Als ik ook nog eens geen vrije propoints gebruik val ik iets meer dan een kilo per week af.

Ik volg het online programma, dus geen meetings voor mij. Dat kun je zelf kiezen. Online is goedkoper dan ook meetings doen. Dat hangt sterk af van wat je zelf wilt: er zijn mensen die die meetings geweldig vinden, ik heb er niks mee.
Je kan het overal invullen via de website met je gebruikersnaam en wachtwoord :) En je kan zelf producten toevoegen om daar een propoint aantal aan te geven en dingen opzoeken die er al instaan (heel veel staat er al in). Ook kun je favorieten maken zodat je alles snel kan invullen en niet telkens hoeft op te zoeken, recepten opzoeken, hele tabellen bijhouden van je gewicht en omvangverlies.

Zo heb ik geleerd wat wel en niet kan, en heb ik beter inzicht gekregen in hoeveel je van dingen kunt eten. Het is ook het doel van het programma je doen inzien dat je echt kunt minderen in je hoeveelheden, en je laten doen uitzoeken hoe je dingen kunt aanpassen naar gezondere varianten.

Wel een kritisch puntje: hoewel ze sporten toejuichen is dit een programma waarin je makkelijk vergeet dit te doen. Je kan ook op je luie reet zitten en afvallen. Dan verlies je wel gewicht maar echt fit wordt je niet. Daar moet je dus echt goed zelf op letten :)
Cat_Tank is strong
  maandag 30 mei 2011 @ 23:29:01 #144
344469 Amsel
zonder t
pi_97521796
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 23:31:17 #145
70532 loveli
N
pi_97521916
Het schijnt wel bij veel mensen te werken. Een vakantiedinges van me van vroeger was er ook flink mee afgevallen.
En nog steeds woog 'ie toen anderhalf keer zoveel als ik oO<
crap in = crap out
pi_97528657
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
Ik denk dat veel mensen het lastig vinden om het zelf te doen. Met WW heb je een stok achter de deur en alle noodzakelijke informatie op 1 punt. In ieder geval is het niet echt een dieet en je word dus wel geacht zelf over je eetpatroon na te denken. Hoewel 1,5 kg per week afvallen wel wat aan de hoge kant is. Liever tussen de 0,5 en 1 kg blijven.

Goedemorgen ook!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97528658
mogge! :z :W
Ja doei.
pi_97528673
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:35:26 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97528818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:19 schreef Ml-etje het volgende:
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Eensch.

Mogge! Het regent ;(
pi_97528822
Goeiemorgen!
3? Vrijdag moet ik gewoon weer aan de bak :P

Weight watchers lijkt me niet een slecht dieet, en hoeveel je extra mag eten met sporten of feestjes bv is voorgepland, kan me voorstellen dat dat werkt.
pi_97528831
Het regent ja, en moest 10 minuten op de metro wachten, dus nu ben ik laat.
pi_97528853
Mogge.

Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97528867
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
Voor de mannen dan ja! :P
pi_97528919
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eensch.

Mogge! Het regent ;(
Dat laatste stimuleert dan wel weer ;)
Vrijdagmorgen zit ik te werken ben ik bang :{
pi_97528924
quote:
Mogge.

Eigen toilet FTW :@
pi_97528963
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie *) :o :%
Ja doei.
pi_97528994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie *) :o :%
W00t!
Perfect op tijd hoor!

De slapende tramman is er weer :')
pi_97528996
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor de mannen dan ja! :P
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97529004
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

W00t!
Perfect op tijd hoor!
meteen even afspraken maken voor de inspecties en dergelijken.. *)

en daarna naar de uni, stoediern! :o
Ja doei.
pi_97529008
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
pi_97529010
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Eens! Ondanks het feit dat ook die toiletten op de een of andere manier wel eens ranzig worden (hoe en vooral WAAROM?? vraag ik me dan af) vind ik die Franse toiletten prima :Y
Ja doei.
pi_97529027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef sigme het volgende:
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
Dat hadden wij bij mijn stage ook :X mijn eerste ontslaggesprek :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:03:32 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97529064
Ik heb jarenlang kantoren schoongemaakt bij een staalbedrijf. Helaas hoorden daar ook toiletten bij die vlakbij de kantine lagen. Ik heb toen hele wonderlijke dingen gezien ;( en een paar keer geweigerd om ze te doen. Moest eerst maar eens iemand in overall met hogedrukreiniger langskomen.
pi_97529111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat hadden wij bij mijn stage ook :X mijn eerste ontslaggesprek :')
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.

Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
pi_97529122
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.

Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
verdacht...
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:13:11 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_97529149
*O* Belastinggeld binnen *O*
pi_97529174
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Amsel het volgende:
nice! O+
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:15:38 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529177
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoor ;( hemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday) *)
pi_97529187
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Amsel het volgende:
*O* lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes }:| :P
pi_97529196
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoor ;( hemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday) *)
ah, in Engeland hadden ze deze maandag een bank holiday :+

straks de makelaar maar mailen dat we de 29e onze sleutels komen halen! *)
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:19:39 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97529219
quote:
Mogge.

Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen :').
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:23:57 #172
344469 Amsel
zonder t
pi_97529277
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes }:| :P
Heb het direct op de spaarrekening gezet! Maar het mag er straks weer af voor de vakantie :)
pi_97529283
nice Amstel!

Ik vind dat Engelse systeem wel handig met vrije dagen. Je hebt iedere keer een lang weekend O+

En ik wil ook mijn belastinggeld :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:31:17 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529361
O hai. Volgens M komen de besmette komkommers en tomaten uit spanje, maar daar lees ik verder niets over? Geloof wel dat ik dat soort eten nu ff vermijd, goed gewassen en geschild of niet :X
Niet meer actief op Fok!
pi_97529378
ik lust toch al geen komkommer O+ :P

zo, op naar de woningcorporatie en daarna naar de uni :W
Ja doei.
pi_97529493
:W mogguh
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:44:10 #177
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97529520
Morning!
Alles weer bijgelegd met lief O+

O: 2x brood met avocado, yoghurt-mayo en kipfilet :9~
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:50:04 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529604
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97529610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen :').
Als je gewoon volledig door je hurken gaat, heb je echt geen last van trilbenen en nog minder kans op knoeien ook :+ . Heel soms hangt het onderste randje van mijn broekspijp in iets 'nats', maar als het een schoon gat is (waar doortrekken gewoon normaal werkt) kan ik me daar wel overheen zetten.

@Vik: in Peru en Iran nog volop, in Frankrijk volgens mij steeds minder.

Lekkere praat zo op de vroege ochtend :D .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:50:20 #180
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529613
Planning:

T: beschuit met hagelslag, koffie
O: vruchtenyoghurt met allbran
L: restje gebakken aardappels en wat wortels
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: 5 km. hardlopen, wedstrijd.
D: we krijgen een picknick na de wedstrijd, zal wel niet veel voorstellen.
pi_97529627
Mogge!
Moeheid alom!
Bredeheupensmalletaillemeldt* altijd broeken strak om de billen maar te wijd om de taille, zeker nu weer, maar gelukkig draag ik toch liever jurkjes en rokken :)

Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli en een stuk ananas.
T: beschuitje 20+ kaas, cappuccino
L: broodje met weetiknogniet, rauwkost, karnemelk
T: ananas die op moet (zo vervelend *) )
T: worteltjes en komkommer
D: ik denk iets met broccoli paprika en champignons uit de wok en wat koe, in elk geval iets met veel groente like usual.
T: yoghurt met verse aardbeitjes, er waren al wat rood uit de tuin :D
pi_97529631
Goedemorgen!

Mijn lijstje van gisteren en wat er nog is bijgekomen:

O: Biogarde, frambozen, volvezelcruesli
T: bitterkoekje collega gooide het mijn kant op en ik at het op. Waarom? Tweede keer heb ik het koekje terug gegooid :P
L: 4 2 volkoren boterhammen kaas/gember, broodje gegrilde kip, beker optimel
T: banaan1 volkoren boterham kaas/gember
D: pastasalade met paprika, tomaat, komkommer, olijven, mozzerella, sla en casselerib
B: anderhalf uur wandelen
T: half raketje ( :') ) en een inieminieglaasje limoncello :9

Planning voor vandaag:
O: volvezel cruesli met biogarde, klein beetje caramelstroop om het lekker te maken maar dat was het nog steeds niet, ik zoek nog steeds het goede spul om door mijn cruesli te doen
L: stukje gehaktbrood en stronk broccoli
T: banaan
D: geen idee, promotiefeestje van een vriend van me, dus waarschijnlijk wel een paar biertjes of wijntjes. En waarschijnlijk buffet-eten. Eigenlijk moet een plan hebben voor vanavond, misschien dat dat helpt.

Nog genoeg te verbeteren dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 31-05-2011 09:41:09 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:52:34 #183
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529649
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:53:46 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529667
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
Eens :@. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.

Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:54:48 #185
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97529691
In Marokko zat ik met m'n ex een keer bijna in een riad met zo'n Frans toilet. Op het allerlaatste moment hebben we er toch voor gekozen om ergens anders te slapen die nacht en dat was maar goed ook.
SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:54:52 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529693
En waarom een half raketje? :'). In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:55:22 #187
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529703
door m'n yoghurt met muesli doe ik eventueel wat fruit, maar geen suiker ofzo meer....zoet genoeg!
pi_97529712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.
pi_97529722
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
pi_97529730
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom een half raketje? :'). In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld? :).
Ik was hem aan het eten maar vond hem eigenlijk alleen maar zoet en niet zo lekker. Dus toen heeft mijn vriend hem opgegeten.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:05 #191
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529734
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens :@. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.

Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:12 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529737
Of je eet yoghurt met cruesli?
Niet meer actief op Fok!
pi_97529741
Morning!

Cali O+

Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)

Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag :P
pi_97529747
Yoghurt zonder suiker went vanzelf, althans, da's mijn ervaring ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:59 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529750
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien :P
*denkt aan d'r eigen opmerking over aardbeien met choco* :').

De aardbeitjes zijn nog steeds erg lekker hoor :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97529754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
Het is niet zozeer de muesli/cruesli/fruit maar die biogarde kwark die zo vies is. Geen geslaagd experiment dus, maar de bak ik nu ook leeg. Zal voor morgen inderdaad maar weer een yoghurt halen, hoewel dat weer wat minder goed vult, heb ik het idee.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:59:08 #197
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Cali O+

Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)

Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag :P
beetje weinig, Perruche!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:59:12 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529764
het is echt gewoon wennen hoor, niet meer alles zoetmaken.. En dan proef je ook nog eens hoe alles echt smaakt ipv alleen zoet!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:01:06 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529793
Wb meloen ben ik het wel met je eens (mijn ouders doen ook suiker over meloen), maar de zuurheid van de yoghurt heft de zoetheid van de aardbeien op ofzo.

Iig ga ik nu eerst maar even twee eitjes koken for breakfast :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97529825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

beetje weinig, Perruche!
Vind je? Ik ga straks wel even een eetmetert rondje doen :)
pi_97529826
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/

Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is :P. Bedankt voor de tips iig.

Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
pi_97529836
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloen :9 lekker!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:03:45 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97529838
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken ;).
In Moldavië en de Oekraīne iig wel. Ook zonder stromend water. :') *denkt terug aan enorm smerig toilet op een camping in Iasi. Hou het erop dat het natuurlijke toilet in de omgeving aantrekkelijker was. :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:04:26 #204
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/

Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is :P. Bedankt voor de tips iig.

Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
wat voor tips zoek je?
pi_97529923
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat voor tips zoek je?
Uhm.. ik kan wel invullen hoe het zou kunnen lopen: half 6 promotie afgelopen, dan begin ik al trek te krijgen. Op de receptie neem ik wat nootjes, misschien een bitterbal, een biertje, nog een biertje, heb honger, dan maakt het me niet meer zoveel uit allemaal en neem ik nog een paar biertjes en tijdens het feest te veel eten. Ik overdrijf nu, en ik zie het aankomen, dus daarom de hele stronk broccoli + stukje gehaktbrood als lunch en nog een banaan net voor de verdediging. Maar als iemand nog gouden tips heeft houd ik me aanbevolen. Ik ben niet zo goed in niet 'gezellig meedrinken' met mijn mannelijke collega's.
Ik ga in ieder geval bier afwisselen met spa rood, of misschien moet ik gewoon wijn nemen zodat ik niet mee doe als er weer een blad bier is gehaald. Dat is eigenlijk misschien wel een best goed idee van mijzelf :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 31-05-2011 09:40:43 ]
pi_97529929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloen :9 lekker!
Dit jaar zijn de aardbeiden heel zoet :9 mijn Mr vindt ze zelfs té :N
pi_97529933
zucht, quote ipv edit :P
pi_97529936
Ik heb idd ook de volvezel cruesli. Die deed ik altijd door de Griekse yoghurt :Y) Nu heb ik gewone yoghurt en nu valt me ineens de kartonsmaak van de cruesli heel erg op :@ (ik doe er wel altijd wat zoetstof in).

Mijn vader heeft altijd de foute muesli van de Lidl :9 (bomvol suiker en het liefst nog die met chocolade erdoor :+ ).
pi_97529998
Lijstje:

O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout :9
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.

Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos :@
pi_97530074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout :9
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.

Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos :@
Kabeljouw met venkel
Couscous salade
Geroosterde groenten met aardappeltjes ui de oven
Linzensoep
Spaghetti marinara

:') jaja
pi_97530122
Gevulde paprika!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:22:06 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97530137
Gister:

O: kom kwark met aardbeien
T: grapefruit
L: 3 bth: 2x appelstroop, 1x graskaas :9
T: ice-tea, witbiertje
D: brood met smeerseltjes en een stuk gepocheerde zalm met asperges, krieltjes, één sneu stukje broccoli en bearneaisieaueeiase-saus

Planning vandaag:

S: RPM
D: vegakaasschnitzel, aardappelrösti's, rode kool
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:23:14 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530153
Lasagne a la Jagär! :P (eten wij dodag ws als de moeder van M komt)
Niet meer actief op Fok!
pi_97530159
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kabeljouw met venkel
Couscous salade
Geroosterde groenten met aardappeltjes ui de oven
Linzensoep
Spaghetti marinara

:') jaja
Het is Kabeljauw Perruche ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:25:31 #215
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97530199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Lasagne a la Jagär! :P (eten wij dodag ws als de moeder van M komt)
:9
pi_97530204
Wát voor saus at jij gister, XM?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:26:28 #217
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97530220
ik vind je planning voor vandaag goed, XM! :)
pi_97530266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is Kabeljauw Perruche ;)
Echt?

Kabeljouw, Kabelmij :') :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:30:53 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Echt?

Kabeljouw, Kabelmij :') :D
Nee, kabelmijn wordt het dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97530290
kabelmiendes!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97530306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, kabelmijn wordt het dan :P.
Kabbel kabbel. Lekker wel, al dat kabbelen!

God wat een dag weer.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:33:28 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530337
Yoghurt met aardbeien en zoetstof :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97530357
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Amsel het volgende:
Weight Watchers is toch met punten? Dacht dat Mini ook ooit zoiets gedaan had, of vergis ik me?
Even een reactie tijdens het bijlezen: ik had alleen de cd-rom eh, van de tante van Kim gekregen. :+ Maar voor mij werkte het wel ja, toen ik echt veel afgevallen ben was het ook daarmee.
Het verschil met gewoon kcals tellen (met het risico om spuit 11 te zijn) is dat je niet je eten heel precies hoeft te wegen of op een paar kcal gaat kijken, en dat je veel soorten groente en fruit onbeperkt mag eten. Ik vond het wel motiverend dat je een aantal punten krijgt en aan het eind van de dag alles moet invullen wat je gegeten hebt. Dan zie je het meteen als iets ongezonds je teveel "kost" en dan gaat de lol er wel vanaf.
Ik gebruik dat programmaatje nu trouwens weer. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97530370
File door ongeluk met motorrijder op de weg waar Mr.Mo rijdt en hij heeft nog nergens op geantwoord :%
Ja doei.
pi_97530398
Ai, hopen dat het Wolveh niet is!
pi_97530409
ik zweet nu echt peentjes... :X
Ja doei.
pi_97530427
Gisteren:
O: gekookt eitje 2 plakjes ham
L: wat gebakken stukjes kipfilet met likje mayo/sambal, volle kwark met frambozen, citroensap en zoetstof
S: hardlopen 5km
T: wodka, katjang
D: schnitzel (Sigme's big was niet ontdooid genoeg) schelpjespasta met saus van: paprika, ui, champignons, spaanse peper, platte peterselie, courgette en gezeefde tomaten tomato frito en snijboontjes of haricots verts
T: citroendropijsje
T: glas halfvolle melk, 2 plakjes harde, droge worst

Vandaag:
O:gekookt eitje, 2 plakjes ham
T:heel klein kliekje pasta van gisteren, maar dan koud
L: 2x geroosterd brood met pindakaas, komkommer en sambal
T: volle kwark, citroensap, frambozen
T: wodka, katjang
D: schnitzel, aspergetips en groentensaus.

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 31-05-2011 09:43:32 ]
pi_97530435
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister:

T: ice-tea, witbiertje
D: brood met smeerseltjes en een stuk gepocheerde zalm met asperges, krieltjes, één sneu stukje broccoli en bearneaisieaueeiase-saus

Planning vandaag:

S: RPM
D: vegakaasschnitzel, aardappelrösti's, rode kool
Kiek dan! XM at vis en broccoli op één dag! ;)
Goede lijstjes!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:39:26 #229
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97530448
Geen D gehad gisteren, co?
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:39:56 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530461
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:39 schreef Rituals het volgende:
Geen D gehad gisteren co?
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97530470
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:39 schreef Rituals het volgende:
Geen D gehad gisteren, co?
Oh! Even aanpassen, iets te enthousiast met het doorstrepen geweest. :+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:40:49 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530478
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
bearneaisieaueeiase-saus

Huh? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97530484
XM ik vind je lijstje ook goed maar eventueel nog wel weinig gezien je ook RPM doet :) Maar goed dat je weer fatsoenlijk eet ipv een banaan voor je O :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:42:21 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97530510
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Al iets gehoord?
pi_97530523
nope
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:43:44 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
nope
Zou 'ie normaal gesproken al op het werk zijn? en reageert 'ie normaal wel snel?
Niet meer actief op Fok!
pi_97530548
ja, en ja... :{ maar hij moet dus naar Antwerpen vandaag.. en dat kan wel druk zijn, maar hij was ook extra vroeg weggegaan zodat hij daar op tijd zou zijn (dus 9 uur)
Ja doei.
pi_97530552
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft gereageerd op je FB bericht, of was hij toen nog thuis?
pi_97530555
21 juni solligesprek :o Ik heb maar 1 concurrente, en dat is toevallig de leuke collega waar ik mijn opleiding mee gedaan heb ;( en zij werkt er al 1 dag. Meh. Had liever gehad dat het een stomme collega van hier was, dat motiveert meer oO<
pi_97530559
dat is niet mijn René, die heeft geen facebook
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:45:33 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Hij heeft gereageerd op je FB bericht, of was hij toen nog thuis?
Dat is een andere :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97530577
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:55 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.
Magere Franse kwark van AH! :9
Everything has changed
pi_97530582
Ow jakkie Mo, maar het is wel altijd ongelofelijk druk rond Antwerpen, en zeker vandaag met die regen :Y
pi_97530606
yup, dat houd ik ook maar in 't achterhoofd, maargoed, hij kan met de motor lekker overal langs enzo, dus meestal schiet hij ook nog wel op!
Ja doei.
pi_97530612
Brr Moblo, ik hoop dat je snel wat hoort!
Everything has changed
pi_97530673
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.
pi_97530701
Die van de C1000 is ook wel lekker :)
Ja doei.
pi_97530714
Griekse yoghurt :9

En bah Mo hoop dat je snel wat hoort :*
pi_97530723
hm.. bij nader inzien is de kans dat hij NIET op de A58 rijdt wel groter dan dat hij er wel rijdt... Hij duikt de A67 op als het goed is *ademt weer wat beter*
Ja doei.
pi_97530752
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.
Echt? Ik vind die magere ook al best wel machtig, maar ik heb de volle nooit. Ook een keer proberen dan. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Syrena het volgende:
21 juni solligesprek :o Ik heb maar 1 concurrente, en dat is toevallig de leuke collega waar ik mijn opleiding mee gedaan heb ;( en zij werkt er al 1 dag. Meh. Had liever gehad dat het een stomme collega van hier was, dat motiveert meer oO<
Wel goed dat je op gesprek mag, en bij de laatste 2! Jammer dat je "tegen" een leuke collega moet, maar je wilt het toch? Gewoon je best doen en dan mogen zij beslissen. :7
Everything has changed
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:53:36 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97530756
Weet iemand wat die site ook alweer is waar je kunt checken wat er gebeurd is? (er was gisteren een ongeval vlakbij mijn huis en ik wil even weten wat er precies aan de hand was :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_97530766
En op het moment dat ik dát tikte kreeg ik mail... O+

:%

heb het heel lang eng gevonden en vond ik het fijn als hij smste als hij aan was gekomen op 't werk. Dat doen we nu al echt bijna anderhalf jaar niet meer: ik moet me gewoon niet zo met ongelukken enzo bezig houden, maar dit keer vond ik 't wel echt heel eng omdat er echt een ongeluk was gebeurd :@
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:54:11 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97530775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
XM ik vind je lijstje ook goed maar eventueel nog wel weinig gezien je ook RPM doet :) Maar goed dat je weer fatsoenlijk eet ipv een banaan voor je O :)
Dat komt sporadisch voor als ik laat ben 's ochtends en ff snel wat moet happen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:56:39 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97530823
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind je planning voor vandaag goed, XM! :)
Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval! :D
pi_97530870
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

Die ga ik nu maar weer eens proberen inderdaad..

Bluh/p, ik heb vanmorgen mijn visoliecapsule pas aan het einde van mijn ontbijt genomen en nu heb ik last van boertjes met vislucht.
pi_97530877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval! :D
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dag ;) maar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:00:24 #257
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97530911
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dag ;) maar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter :)
dat ja. Je hebt in ieder geval fatsoenlijk ontbijt, en een redelijke lunch. En ook je D is niet extreem mager..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:00:33 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97530915
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar ik eet echt niet dagelijks een salade als D. Vaker niet zelfs. En wat ik zei, banaan komt alleen voor bij haast. En dat zal ook wel zo blijven. Heb geen tijd voor kwark als ik te sloom ben 's ochtends en dus moet haasten voor de trein.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:00:34 #259
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97530916
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Bij WW tellen de meeste verse fruit en groentes niet mee. Voor ik aan WW begon heb ik zelf inderdaad kcal geteld, maar werd diep ongelukkig van het feit dat echt alles kcal bevat (duh! :+ ) Dat gaf me een slecht gevoel omdat je zelfs bij fruit of groenten je weer wat erbij op moest tellen. Ik kreeg dus niet echt het gevoel van beloning dat ik een gezonde keuze maakte zeg maar.

Nou zal niet iedereen dat een drama vinden maar voor mij werkte dat zwaar demotiverend ;( Kon niet eens genieten van een appel of banaan zonder te denken aan de calorieen die ik weer moest optellen.

En het WW programma begeleid je in kleine stapjes, het werkt langzaam toe naar een langer dagaantal, geeft ruimte 1 of 2 keer per week te genieten van iets 'fouts' en heel veel producten staan al in het programma. Ik had gewoon houvast nodig van een programma dat je niet op elk ding dat je eet afrekent :)
Cat_Tank is strong
pi_97530932
Nou ja laatste 2, we zijn de enige 2 oO< Vorige keer was ik de enige _O- Dat komt omdat de vacature eerst intern is uitgezet (en dan ook nog alleen binnen ons organisatiedeel ipv binnen de school). Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan voorbereiden :o (ik doe bv niks aan onze website, maar dat zou wel moeten, nu leer ik dat wel heel snel, maar toch....)
pi_97531011
Fijn dat hij goed is aangekomen Mo!
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Nou ja laatste 2, we zijn de enige 2 oO< Vorige keer was ik de enige _O- Dat komt omdat de vacature eerst intern is uitgezet (en dan ook nog alleen binnen ons organisatiedeel ipv binnen de school). Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan voorbereiden :o (ik doe bv niks aan onze website, maar dat zou wel moeten, nu leer ik dat wel heel snel, maar toch....)
Maakt niet uit, toch een kans van 50%! 8-)
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 31 mei 2011 @ 10:08:57 #262
70532 loveli
N
pi_97531071
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]

De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.
crap in = crap out
pi_97531583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.
Aye, vrouwen zijn nasty :s)
pi_97531623
weet je wat nasty is?

Een Dixi binnenlopen met de instelling dat het 'vast heel ranzig zal zijn na een paar uur XXX aantallen studenten tijdens de batavierenrace' die vol en al omgeflikkerd bleek te zijn en daarna weer overeind gezet :') ;(

Huuuuuuuuuuu ;(
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 31 mei 2011 @ 10:31:56 #265
70532 loveli
N
pi_97531633
Ontkracht door mannen :{
crap in = crap out
pi_97531771
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
weet je wat nasty is?

Een Dixi binnenlopen met de instelling dat het 'vast heel ranzig zal zijn na een paar uur XXX aantallen studenten tijdens de batavierenrace' die vol en al omgeflikkerd bleek te zijn en daarna weer overeind gezet :') ;(

Huuuuuuuuuuu ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
Ontkracht door mannen :{
Oh, lol.

Maar vrouwen zijn vaak ranzig hoor. Schijnt dat de damestoiletten (in uitgaansgelegenheden e.d.) vaak tig keer smeriger zijn dan de herentoiletten :P

@ MO: ieuwww... :X

Ik heb vandaag echt een awesome kokerrok aan btw O+ O+
pi_97531799
Oh, en nog even over de witte-benen-discussie van gisteren: melkfles meldt zich :7

(al moet ik eerlijk bekennen dat ik smeer met bruin-zonder-zon. Maar dan een hele lichte variant. Hierdoor ben ik nog steeds wit, maar niet meer fluoriscerend wit :P)
pi_97532061
In de horecagelegenheden waar ik in mijn jonge jaren *kuch* gewerkt heb, waren de mannentoiletten altijd smeriger :P
pi_97532122
Nog 1 dagje werken morgen en dan 4 dagen vrij :o whoow.
pi_97532135
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
boh, fijn! O+
Ja doei.
pi_97532173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

boh, fijn! O+
Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!

En jij ook bijna weg, echt supersnel al. Wanneer beginnen je lessen eigenlijk in hull?
pi_97532174
Lekker perr, hier ook lang weekend vanaf donderdag, ik moet nog wennen aan die wekker van manlief, lig dus ook wakker vanaf 5 uur :')
UITSLAPEN YAY *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:53:27 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97532175
quote:
Ja! O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:54:47 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97532211
Jaaa vriendje heeft ook lang weekend! :D En ik hoef nog even niet te scriptie-en, dus hoera! O+

Vandaag even werken voor De Engelsen, boodschapjes doen... Prima dag denk ik zo *O*
pi_97532239
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
In de horecagelegenheden waar ik in mijn jonge jaren *kuch* gewerkt heb, waren de mannentoiletten altijd smeriger :P
Ik had juist het tegenovergestelde, heb soms nog nachtmerries van wat ik op de vrouwentoilet heb aangetroffen. :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:58:39 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97532333
M is vrijdag ook vrij *O*. Was er ook op tijd bij :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97532363
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4 :')

http://www.lossesintranslation.com/stages-of-immigration.php
pi_97532445
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!

En jij ook bijna weg, echt supersnel al. Wanneer beginnen je lessen eigenlijk in hull?
Eind september pas! Dus alle kans om een bijbaantje te vinden, te settelen en ook nog even op vakantie te gaan als het meezit O+
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:04:17 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97532497
http://www.nu.nl/binnenla(...)mas-controleren.html

:o gelukkig heb ik uni gedaan. Van mijn diploma blijven ze af :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_97532500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4 :')

Gaaf he :D (Nou ja, niet voor je vriendje natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het hele gebeuren rondom interculturele communicatie erg interessant is. Een van de onderwerpen waar ik les in geef <3)

Voor jullie hoop ik natuurlijk dat het snel beter gaat :)
pi_97532507
M'n nieuwe spijkerbroek staat me goed! Vind ik zelf :') Ondanks maat 42. Liever een goed zittende grotere dan een te kleine met een gigantische muffintop! *)
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:04:40 #282
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97532517
quote:
Nog 2 daagjes werken, en dan 4 dagen naar Noord-Zweden/Noorwegen!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:05:57 #283
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97532560
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:

ik zit in fase 4. Heel soms 5.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:05:59 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97532562
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
M'n nieuwe spijkerbroek staat me goed! Vind ik zelf :') Ondanks maat 42. Liever een goed zittende grotere dan een te kleine met een gigantische muffintop! *)
Maten zijn relatief ;)
pi_97532570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mas-controleren.html

:o gelukkig heb ik uni gedaan. Van mijn diploma blijven ze af :{w.
Pfff, toen ik op de uni zat, hebben er om mij heen genoeg studenten een diploma gekregen waarvan ik dacht WTF?? 8)7 :')

Echt bizar hoe studenten er soms doorheen werden getrokken door docenten en tutoren. Van mij mag zowel het hbo als de uni strenger (dat is puur gebaseerd op mijn ervaringen als student, dus wel alweer een tijdje terug. Ik verwacht als docent echt een hoog niveau van mijn studenten).
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:07:03 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97532597
Ik heb een blaar in het midden van m'n voet. Loopt superirritant.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 31 mei 2011 @ 11:08:12 #287
70532 loveli
N
pi_97532638
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maten zijn relatief ;)
Yup. Koop een linnen broek ;)
crap in = crap out
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:08:34 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97532649
ben alleen vrijdag vrij, hemelvaart en weekend werken. Wel veel centjes? Geen zin in werk moet door de rwgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97532666
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Koop een linnen broek ;)
die gaan heden te snel stuk tussen m'n benen door slijtage -O-
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 31 mei 2011 @ 11:09:17 #290
70532 loveli
N
pi_97532672
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een blaar in het midden van m'n voet. Loopt superirritant.
Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?
crap in = crap out
pi_97532678
Oke, ik heb geen perfecte dagen achter de rug.. Gister stond er bij een vergadering (die de hele avond duurde) een schaal chips op tafel, daar kan ik niet mee omgaan. Dit weekend wat te veel bier. De basis van wat ik eet is echter denk ik wel goed. Dus vanavond sporten en dan de rest van de week gezond doen en dan is het nog wel te overzien..
pi_97532691
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?
niet denken in problemen maar in oplossingen O+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 31 mei 2011 @ 11:10:46 #293
70532 loveli
N
pi_97532718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet denken in problemen maar in oplossingen O+
>:) Daar waren niet al m'n collega's blij mee ;)
crap in = crap out
pi_97532720
O+ mijn docenten zijn helden O+

mag mijn tentamen van de 28e in het eerste time slot doen, da's om half 1, ben dan dus om 1 uur klaar en dan kunnen we rustig met de vrachtwagen naar Den Haag rijden om de vrachtwagen aan mijn ouders over te dragen en zelf op de motoren te stappen! :)
Ja doei.
pi_97532727
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef loveli het volgende:

[..]

>:) Daar waren niet al m'n collega's blij mee ;)
:D!
Ja doei.
pi_97532773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zit in fase 4. Heel soms 5.
De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.

Denk aan de verschillen tussen de 'eigen' en de 'nieuwe' cultuur (wat nogal voor de hand ligt). Maar ook opleidingsniveau (alhoewel ik 'opleiding' niet goed gekozen vind, het is meer je werk- en denkniveau) --> in principe geldt: hoe hoger, hoe sneller.
Leeftijd: hoe jonger, hoe makkelijker je je aanpast. Zo zijn er heel veel factoren die daar invloed op hebben.

En, uiteraard heel belangrijk, je persoonlijkheid. Ben je erg introvert, dan ga je het een stuk lastiger krijgen dan iemand met een extraverte persoonlijkheid.

O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:14:23 #297
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97532828
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.

Denk aan de verschillen tussen de 'eigen' en de 'nieuwe' cultuur (wat nogal voor de hand ligt). Maar ook opleidingsniveau (alhoewel ik 'opleiding' niet goed gekozen vind, het is meer je werk- en denkniveau) --> in principe geldt: hoe hoger, hoe sneller.
Leeftijd: hoe jonger, hoe makkelijker je je aanpast. Zo zijn er heel veel factoren die daar invloed op hebben.

En, uiteraard heel belangrijk, je persoonlijkheid. Ben je erg introvert, dan ga je het een stuk lastiger krijgen dan iemand met een extraverte persoonlijkheid.

O+
Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.

Lets see how it goes when winter comes...
pi_97532843
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.

Lets see how it goes when winter comes...
*O* :* *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:16:30 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97532889
Dat is fijn Jägar!
pi_97532908
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*O* :* *O*
qft!
Ja doei.
pi_97532916
Voor ons een reden om te zorgen dat we de jaren dat we nog in NL zitten zo vaak mogelijk lange periodes naar Sicilië gaan, te lang om nog vakantie te heten en ook buiten vakantieperiodes om.
We hebben nog even.. (jaar of 15 denk ik..) en ik hoop dat we in die tijd ook al een beetje wat banden hebben gekweekt enzo zodat het dan uiteindelijk zelfs al een beetje thuiskomen is als we ons daar definitief vestigen.

*toekomstdroom*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')