Ah okquote:Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.
Wat is er zo apart aan die dames?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het
.
Dat ook nog inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.
Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan
).
Yeehaa.
Iddquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad!![]()
En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling
Echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:39 schreef Syrena het volgende:
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan best toch?
Ik vrees dat dan binnen de korste keren alle niet uitleenbare spullen meegebietst wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie.Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wčl buiten kom.
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan best toch?
Ik vind het wel wat hebben, though, liefde op die leeftijd!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
![]()
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdelingZe heeft vast de tijd van haar leven
![]()
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang![]()
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woondequote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdelingZe heeft vast de tijd van haar leven
![]()
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang![]()
Niet toevalligquote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde.
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet toevalligJe moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
Ligt inderdaad vooral aan het niveau. Hoe vergevorderder, hoe moeilijker.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
Jaquote:
Dat was ik!! En bij mijn verzonden items stond het ook niet meer. Damn, waar is Fok mee bezig! Was een best lange PM.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe. Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis
.
Nee, een RVS pannenset van 50 euroquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja![]()
Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hč? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een RVS pannenset van 50 euro
Nopequote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen
Hee! Een logisch opgebouwd lijstje! Ben je uit de nachtdienst?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Sjaapje het volgende:
Oech ik ben pompaf!
Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.
Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!
Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
hebben je ouders het dan ook?quote:
Vreemd genoeg niet. Maar mijn moeder heeft fibromyalgie en waarschijnlijk ben ik een gezellige mutatiequote:
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef Blurred86 het volgende:
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En een glaasje drambuiequote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Amsel het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
en een halve koude biefstuk. Wel gebakken, eerst.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen
Ik ben tevreden, geloof ik!
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.
W00T! Wat is het verhaal erachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/jaloerscrap in = crap out
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
Oh, eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.quote:
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Ik ook. Want ik heb gewoon 1 stuk sparerib gegeten. Geen idee hoeveel gram dat is. En hoeveel kcal. Volgens de eetmeter zou het samen iets van 600 kcal zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
Als iemand er met heup 100quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
Hij heeft onderaan de pijpen touwtjes om te strikken en 2 naadjes bij de knie, geen broek die ik bij een sollicitatie zou dragen. Voor steekzakken, verder achterzakken met klep en een extra koordje rond de taille.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
Als je in de buurt van R'dam woont, ze hingen er in meer maten. Heb de xs en s gepast, de s paste en heb de xs genomen want linnen. 1 kniebuiging en hij was flink wijder.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Dat bestaat vast alquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML! Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
Ik snap werkelijk niet dat jijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als iemand er met heup 100en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij
) dan hou ik me na Puff aanbevolen
Wij hebben er op kantoor maar 1. Voor 7 man en 5 vrouw. Bah.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben hier geen aparte toiletten. Heb meelij met mij
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggerviesmaar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook
.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn
Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons hebben ze dat anders opgelost
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat jijdoet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
Ja, maar we moeten naar een andere afdeling en in arbo staat alleen dat er gescheiden toiletten moeten zijn, niets over de afstand naar het toilet ('redelijke afstand').quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenwettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenwettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Tot mijn zwangerschappen had ik een vergelijkbaar figuur. Ja, lastig broeken kopen, maar verder prachtigquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?
Dan wel zonder naaister in de buurt en luisteren naar mijn gemopper
Niks te klagen hoor maar onhandig is het wel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
oh, dat lijkt me echt viesZeker als niet iedereen dezelfde hygiene standaarden heeft.
Onder de 15 man mag het m/v zijn ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Franse studenten?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Blurred86 het volgende:
bij ons op de uni waren er schijnbaar buitenlandse studenten die op de bril gingen staan en dan hurkten om te plassenop een gegeven moment hadden we overal bordjes dat dat niet toegestaan was
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?
nee schijnbaar afrikaanse volgens mij, of misschien aziatische ik weet het eerlijk gezegd niet meer.. iig niet fransequote:
Misschien omdat 'ie anders in het water hing?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?
Eens. En dat kan ook als het regent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Boksen/gewichtjes lijkt me het meest effectief.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar werk jij Li? Want dit is gewoon bizar
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zal ik mijn Mr vragen waar het exact staat? Dat scheelt je lezenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
Toilet op werk is een issue waar ik me flink druk om kan maken
Bouwbesluit is een goeie, want ik had alleen naar Arbo gekeken en daar werden geen harde eisen gesteld.
*inleest*
tof! Vooral de bootquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Perruche het volgende:
Bah toilet verhalen
Hotel voor Belgie geboekt (1x groot massahotel, 1x op een boot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Wil er niet te veel over schrijven, want te herkenbaar. Ze hebben na het muur-akkefietje het geprobeerd op te lossen, maar niet goed en nu willen ze het nog slechter oplossen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Eeeeh, even de ARBO bellen? want dat is gewoon smerig.
Al leuke nieuwe bikini gescoord?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaanmaar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.
In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.
Info:Bedankt, maar niet helemaal voor mij. Succes met de verkoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bij aanvang vul je je gewicht, lengte etc. in en krijg je x aantal punten om te eten op een dag om af te vallen, de zogenaamde propoints. Daarnaast heb je een berg punten die 1 week meegaan die je naast je dagaantal mag besteden aan eten (voor een feestje, of een pizza bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knap hoor! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.
Ik denk dat veel mensen het lastig vinden om het zelf te doen. Met WW heb je een stok achter de deur en alle noodzakelijke informatie op 1 punt. In ieder geval is het niet echt een dieet en je word dus wel geacht zelf over je eetpatroon na te denken. Hoewel 1,5 kg per week afvallen wel wat aan de hoge kant is. Liever tussen de 0,5 en 1 kg blijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkersOp zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo?
Eensch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:19 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Voor de mannen dan ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
Dat laatste stimuleert dan wel weerquote:
Eigen toilet FTWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
W00t!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie![]()
![]()
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.quote:
meteen even afspraken maken voor de inspecties en dergelijken..quote:
Eens! Ondanks het feit dat ook die toiletten op de een of andere manier wel eens ranzig worden (hoe en vooral WAAROM?? vraag ik me dan af) vind ik die Franse toiletten primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Dat hadden wij bij mijn stage ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef sigme het volgende:
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij mijn stage ookmijn eerste ontslaggesprek
verdacht...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.
Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
quote:
ah, in Engeland hadden ze deze maandag een bank holidayquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoorhemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday)
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Heb het direct op de spaarrekening gezet! Maar het mag er straks weer af voor de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes![]()
Als je gewoon volledig door je hurken gaat, heb je echt geen last van trilbenen en nog minder kans op knoeien ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen.
Eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
Ik was hem aan het eten maar vond hem eigenlijk alleen maar zoet en niet zo lekker. Dus toen heeft mijn vriend hem opgegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom een half raketje?. In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld?
.
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.
Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
*denkt aan d'r eigen opmerking over aardbeien met choco*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien
Het is niet zozeer de muesli/cruesli/fruit maar die biogarde kwark die zo vies is. Geen geslaagd experiment dus, maar de bak ik nu ook leeg. Zal voor morgen inderdaad maar weer een yoghurt halen, hoewel dat weer wat minder goed vult, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
beetje weinig, Perruche!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Cali![]()
Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)
Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag
In Moldavië en de Oekraīne iig wel. Ook zonder stromend water.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken.
wat voor tips zoek je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/
Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is. Bedankt voor de tips iig.
Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
Uhm.. ik kan wel invullen hoe het zou kunnen lopen: half 6 promotie afgelopen, dan begin ik al trek te krijgen. Op de receptie neem ik wat nootjes, misschien een bitterbal, een biertje, nog een biertje, heb honger, dan maakt het me niet meer zoveel uit allemaal en neem ik nog een paar biertjes en tijdens het feest te veel eten. Ik overdrijf nu, en ik zie het aankomen, dus daarom de hele stronk broccoli + stukje gehaktbrood als lunch en nog een banaan net voor de verdediging. Maar als iemand nog gouden tips heeft houd ik me aanbevolen. Ik ben niet zo goed in niet 'gezellig meedrinken' met mijn mannelijke collega's.quote:
Dit jaar zijn de aardbeiden heel zoetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloenlekker!
Kabeljouw met venkelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.
Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos
Het is Kabeljauw Perruchequote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kabeljouw met venkel
Couscous salade
Geroosterde groenten met aardappeltjes ui de oven
Linzensoep
Spaghetti marinarajaja
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Lasagne a la Jagär!(eten wij dodag ws als de moeder van M komt)
Even een reactie tijdens het bijlezen: ik had alleen de cd-rom eh, van de tante van Kim gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Amsel het volgende:
Weight Watchers is toch met punten? Dacht dat Mini ook ooit zoiets gedaan had, of vergis ik me?
Kiek dan! XM at vis en broccoli op één dag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister:
O: kom kwark met aardbeien
T: grapefruit
L: 3 bth: 2x appelstroop, 1x graskaas
T: ice-tea, witbiertje
D: brood met smeerseltjes en een stuk gepocheerde zalm met asperges, krieltjes, één sneu stukje broccoli en bearneaisieaueeiase-saus
Planning vandaag:
O: kom kwark met aardbeien
T: grapefruit
L: 3 bth: 2x appelstroop, 1x graskaas
S: RPM
D: vegakaasschnitzel, aardappelrösti's, rode kool
Zou 'ie normaal gesproken al op het werk zijn? en reageert 'ie normaal wel snel?quote:
Dat is een anderequote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd op je FB bericht, of was hij toen nog thuis?
Magere Franse kwark van AH!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:55 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.
Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.quote:
Echt? Ik vind die magere ook al best wel machtig, maar ik heb de volle nooit. Ook een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.
Wel goed dat je op gesprek mag, en bij de laatste 2! Jammer dat je "tegen" een leuke collega moet, maar je wilt het toch? Gewoon je best doen en dan mogen zij beslissen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Syrena het volgende:
21 juni solligesprekIk heb maar 1 concurrente, en dat is toevallig de leuke collega waar ik mijn opleiding mee gedaan heb
en zij werkt er al 1 dag. Meh. Had liever gehad dat het een stomme collega van hier was, dat motiveert meer
Dat komt sporadisch voor als ik laat ben 's ochtends en ff snel wat moet happen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
XM ik vind je lijstje ook goed maar eventueel nog wel weinig gezien je ook RPM doetMaar goed dat je weer fatsoenlijk eet ipv een banaan voor je O
Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind je planning voor vandaag goed, XM!
Die ga ik nu maar weer eens proberen inderdaad..quote:
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval!
dat ja. Je hebt in ieder geval fatsoenlijk ontbijt, en een redelijke lunch. En ook je D is niet extreem mager..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagmaar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter
Maar ik eet echt niet dagelijks een salade als D. Vaker niet zelfs. En wat ik zei, banaan komt alleen voor bij haast. En dat zal ook wel zo blijven. Heb geen tijd voor kwark als ik te sloom ben 's ochtends en dus moet haasten voor de trein.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagmaar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter
Bij WW tellen de meeste verse fruit en groentes niet mee. Voor ik aan WW begon heb ik zelf inderdaad kcal geteld, maar werd diep ongelukkig van het feit dat echt alles kcal bevat (duh!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkersOp zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo?
Maakt niet uit, toch een kans van 50%!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Nou ja laatste 2, we zijn de enige 2Vorige keer was ik de enige
Dat komt omdat de vacature eerst intern is uitgezet (en dan ook nog alleen binnen ons organisatiedeel ipv binnen de school). Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan voorbereiden
(ik doe bv niks aan onze website, maar dat zou wel moeten, nu leer ik dat wel heel snel, maar toch....)
De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Aye, vrouwen zijn nastyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
weet je wat nasty is?
Een Dixi binnenlopen met de instelling dat het 'vast heel ranzig zal zijn na een paar uur XXX aantallen studenten tijdens de batavierenrace' die vol en al omgeflikkerd bleek te zijn en daarna weer overeind gezet![]()
Huuuuuuuuuuu
Oh, lol.quote:
boh, fijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Nog 1 dagje werken morgen en dan 4 dagen vrijwhoow.
Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!quote:
Ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Ik had juist het tegenovergestelde, heb soms nog nachtmerries van wat ik op de vrouwentoilet heb aangetroffen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
In de horecagelegenheden waar ik in mijn jonge jaren *kuch* gewerkt heb, waren de mannentoiletten altijd smeriger
Eind september pas! Dus alle kans om een bijbaantje te vinden, te settelen en ook nog even op vakantie te gaan als het meezitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!
En jij ook bijna weg, echt supersnel al. Wanneer beginnen je lessen eigenlijk in hull?
Gaaf hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4
http://www.lossesintranslation.com/stages-of-immigration.php
Nog 2 daagjes werken, en dan 4 dagen naar Noord-Zweden/Noorwegen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
ik zit in fase 4. Heel soms 5.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4
http://www.lossesintranslation.com/stages-of-immigration.php
Maten zijn relatiefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
M'n nieuwe spijkerbroek staat me goed! Vind ik zelfOndanks maat 42. Liever een goed zittende grotere dan een te kleine met een gigantische muffintop!
Pfff, toen ik op de uni zat, hebben er om mij heen genoeg studenten een diploma gekregen waarvan ik dacht WTF??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mas-controleren.htmlgelukkig heb ik uni gedaan. Van mijn diploma blijven ze af
.
Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een blaar in het midden van m'n voet. Loopt superirritant.
niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet denken in problemen maar in oplossingen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar waren niet al m'n collega's blij mee
De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.quote:
Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.
Denk aan de verschillen tussen de 'eigen' en de 'nieuwe' cultuur (wat nogal voor de hand ligt). Maar ook opleidingsniveau (alhoewel ik 'opleiding' niet goed gekozen vind, het is meer je werk- en denkniveau) --> in principe geldt: hoe hoger, hoe sneller.
Leeftijd: hoe jonger, hoe makkelijker je je aanpast. Zo zijn er heel veel factoren die daar invloed op hebben.
En, uiteraard heel belangrijk, je persoonlijkheid. Ben je erg introvert, dan ga je het een stuk lastiger krijgen dan iemand met een extraverte persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.
Lets see how it goes when winter comes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |