hebben je ouders het dan ook?quote:
Vreemd genoeg niet. Maar mijn moeder heeft fibromyalgie en waarschijnlijk ben ik een gezellige mutatiequote:
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef Blurred86 het volgende:
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En een glaasje drambuiequote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Amsel het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
en een halve koude biefstuk. Wel gebakken, eerst.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen
Ik ben tevreden, geloof ik!
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.
W00T! Wat is het verhaal erachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/jaloerscrap in = crap out
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
Oh, eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.quote:
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Ik ook. Want ik heb gewoon 1 stuk sparerib gegeten. Geen idee hoeveel gram dat is. En hoeveel kcal. Volgens de eetmeter zou het samen iets van 600 kcal zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
Als iemand er met heup 100quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
Hij heeft onderaan de pijpen touwtjes om te strikken en 2 naadjes bij de knie, geen broek die ik bij een sollicitatie zou dragen. Voor steekzakken, verder achterzakken met klep en een extra koordje rond de taille.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
Als je in de buurt van R'dam woont, ze hingen er in meer maten. Heb de xs en s gepast, de s paste en heb de xs genomen want linnen. 1 kniebuiging en hij was flink wijder.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Dat bestaat vast alquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML! Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
Ik snap werkelijk niet dat jijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als iemand er met heup 100en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij
) dan hou ik me na Puff aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |