hebben je ouders het dan ook?quote:
Vreemd genoeg niet. Maar mijn moeder heeft fibromyalgie en waarschijnlijk ben ik een gezellige mutatiequote:
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef Blurred86 het volgende:
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En een glaasje drambuiequote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Amsel het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
en een halve koude biefstuk. Wel gebakken, eerst.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen
Ik ben tevreden, geloof ik!
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.
W00T! Wat is het verhaal erachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/jaloerscrap in = crap out
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |