abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 17:46:59 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503455
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1489 - Met flauwe cadeautjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:50:29 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97503595
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:51:41 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503649
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
Ah ok :). Had hem ff gemist ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97503657
_O- een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 mei 2011 @ 17:52:33 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97503678
Goeiemiddag! :7

Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.

Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider :+ ) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan *O* ).

Yeehaa.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 mei 2011 @ 17:52:37 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503682
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er zo apart aan die dames?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:53:44 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503729
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken :P. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97503876
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken :P. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het :').
_O- oooeehh wat n rijkdom hier :+
  maandag 30 mei 2011 @ 17:57:34 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97503896
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat ook nog inderdaad! :Y

En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling 8-)
pi_97503900
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag! :7

Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.

Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider :+ ) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan *O* ).

Yeehaa.
^O^ einde in zicht *O*
  maandag 30 mei 2011 @ 17:59:46 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97503994
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat ook nog inderdaad! :Y

En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling 8-)
Idd :). Maar XM is lang niet zo wit als die kuiten die ik vandaag zag :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:00:08 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97504009
En jee voor het bijna-einde voor Maria! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:01:27 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97504040
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ einde in zicht *O*
Echt wel! :D Deze week nog even relaxen en centjes verdienen enzo, volgende week weer aan de scriptie-afronding :7

Als het goed is zag ik eerder trouwens een foto van jou (in bikini?) en daar vond ik je helemaal niet wit! Eerder dezelfde kleur als mijn mams, rozig. Dan kleur je sowieso heel anders, mijn mams zont heel vaak maar wordt eerder een donkerder tint roze dan echt bruin. Ik vind de aanduiding 'wit/blank' voor rozige mensen altijd wel grappig :+

Zelf ben ik bleek in de winter, met een geelbruinige tint, en ik kleur wel vrij rap in de zomer.
pi_97504189
Mijn man is een witje, icm sproetjes O+ en hij heeft een rozige huidtoon en ik ben allochtonia met een gelige ondertoon. Ik vind het altijd zo leuk in de zomer in bed. Hij witte voetjes, ik niet :+

Ik hoop alleen dat onze kindjes later mijn huidskleur hebben, want anders smeer ik me suf met factor 50 :')

XM: Als ik het goed begrijp is het erfelijk? Heeft wel wat voeten in de aarde :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97504420
Ik ben ook meer geel dan roze 8-) Mijn zus is wel roze trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97505196
in de winter ben ik witter dan wit, maar in de zomer word ik heel snel bruin. Had vandaag wit aan, en kreeg daar de ene opmerking na de andere over. Terwijl ik misschien in totaal een uur in de zon heb gezeten, tot nu toe...

Zo, eten op, nu beachvolleyballen. De maag zit alleen wel wat vol!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:31:43 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97505259
hoi, even spuit elf:

ik eet gewoon rauwe komkommers en andere dingen. al die zieke mensen zijn in 1 gebied in duitsland, en de rest van de zieken is daarnaar te herleiden. als ik morgen de uitlsag hoor van de test op hollandse komkommers kan ik dat weer bijstellen... tot die tijd was ik ze nu wel, maar laat ik me niet gek maken heur...

ik ben ook lekker wit, en ik heb cellulite, en ik draag in de zomer lekker korte broeken *O* wie t lelijk vindt kijkt maar een andere kant op

vikje, fijn dat je een klus hebt!

ik wacht op de Mr, die is vertraagd met de trein, net nu ik t eten al een poosje klaar had :') en we om 19 uur weer op de fiets moeten zitten :')

en een :* voor Cali. de eerste trouble met Mr the one is scary, maar het kan ook de boel nog een stukje intenser en beter maken :Y
Kwak
  maandag 30 mei 2011 @ 18:32:55 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97505318
Klopt aurum..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97505597
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....
SPOILER
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97505752
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie. }:| Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wèl buiten kom. :{
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:39 schreef Syrena het volgende:
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....
SPOILER

Dit kan best toch?
pi_97505803
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang :')
pi_97505878
Is de Don Juan in kwestie ook 80+?
pi_97505928
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:45 schreef conleche het volgende:
Is de Don Juan in kwestie ook 80+?
:Y
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen :P
pi_97505962
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie. }:| Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wèl buiten kom. :{

[..]

[ afbeelding ]
Dit kan best toch?
Ik vrees dat dan binnen de korste keren alle niet uitleenbare spullen meegebietst worden :+ er zitten nog tamelijk wat studenten.

En LOL @ de oma met Don Juan _O-
pi_97505966
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:Y
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen :P
Ik vind het wel wat hebben, though, liefde op die leeftijd! :D Wel beter binnenskamers ja. :+
  maandag 30 mei 2011 @ 18:49:45 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506017
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik ook nog een pc heb O+ (laptopkabel is doorgebeten door het kleine monster)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:50:41 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506053
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
:o.
Niet meer actief op Fok!
pi_97506072
Nu m'n hoogculinaire maaltijd van fusilli met spinazie a la creme, champignons en ei eten :9
pi_97506776
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 19:10:31 #30
70532 loveli
N
pi_97506904
Mobiele post. Las over bruin worden, niet iedereen kan dat. Ook niet onder de zonnebank. 'We' worden hooguit minder wit.

Tandartsverdoving: Billy, google eens op ultracaine. Wordt veel gebruikt ondanks de link maar ernstige problemen, omdat het snel werkt en ze het al jaren voorschrijven. Volgende keer vooraf om een ander verdovingsmiddel vragen, zodat ze Het kunnen klaarleggen/bestellen.
crap in = crap out
pi_97506968
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
pi_97507044
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 19:16:13 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97507153
Wij eten soort tjap tjoy roerbak met kipfilet, broccoli en paprika! *O* Een van de eerste keren dat ik het vriendje aan de broccoli krijg, ben benieuwd :+
pi_97507414
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
pi_97507586
zo, en na 3 seconden kijken op de website van de blokker hebben we ook een nieuwe pannenset zo goed als gekocht! Kan lekker in een doos mee, kunnen de oude pannen eindelijk weg O+
Ja doei.
pi_97507736
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
Ligt inderdaad vooral aan het niveau. Hoe vergevorderder, hoe moeilijker.

Heb zo een gevonden, wordt opgestuurd :) Ben benieuwd of het nou leuker is dan m'n pa z'n oude analoge :)
pi_97507789
wat leuk Puff! O+
Ja doei.
pi_97507881
Vik wat leuk van die baan *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97507905
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Puff! O+
Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hè? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
pi_97507939
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Dat was ik!! En bij mijn verzonden items stond het ook niet meer. Damn, waar is Fok mee bezig! Was een best lange PM. :')
Later op de avond zal ik het nog eens typen. Ben nu even aan het koken.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:42:55 #41
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97508318
hi :W
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97508446
Wat een bullshit test op msn.nl over 'dikmakers'. Beweren serieus dat je alleen dik wordt van vet en niet van suiker. Dan zou ik ondertussen graatmager moeten zijn }:|.

Tof Puff :D. Laat weten wat je ervan vindt, ik ben ook nog steeds nieuwsgierig naar lomografie :P.
pi_97508692
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hè? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Ja doei.
pi_97508744
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
pi_97509002
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
Nope :) dat was inderdaad ook de bedoeling ;) :P we hebben nu een set die van ellende uit elkaar pleurt na 7 jaar gebruik :+
Ja doei.
pi_97509370
*O* voor maria en :* voor XM

Hele dag buiten gezeten/legen, af en toe wat ingedut, ben doodmoe!
Gelukkig kan de jongste morgen en overmorgen met een klasgenootje meelopen naar school, kan ik in mn pyjama met haar ontbijten en dan snel mijn bed weer in duiken.
Gister lag ik al om 9 uur in bed :')
  maandag 30 mei 2011 @ 20:25:02 #47
344469 Amsel
zonder t
pi_97510216
Ik zag een baan voor Mini *O* En een baan voor Vik! *O*

Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
pi_97510498
Oh ook nog banen!!! *O* tofheid dames, gefeliciteerd!
  maandag 30 mei 2011 @ 20:36:11 #49
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_97510792
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_97511245
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Sjaapje het volgende:
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Hee! Een logisch opgebouwd lijstje! Ben je uit de nachtdienst?

Ik zit te wachten op mijn spinazie, powerrrrrvoedsel. Mien kearl en ik hebben de hele avond lopen klussen in ons tuinhuisje. Het grootste gedeelte van de gipsplaten zit erop en het lijkt al heel wat O+
  maandag 30 mei 2011 @ 20:44:54 #51
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97511251
Hoi. Ik doe dit nooit weer. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97511266
En gefeliciteerd met je baantje Vik, wat tof van Henk! ^O^
  maandag 30 mei 2011 @ 20:50:33 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97511579
Niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97511617
Oh Vik en Mini nog gefeli!! *O* En jeej voor HKPW

Ik ben nog even wezen trainen en ik heb bijna geen last van mijn mond. Nu lekker uitbuiken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 30 mei 2011 @ 20:53:15 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97511749
Uniek :*
  maandag 30 mei 2011 @ 20:55:09 #56
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97511860
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
pi_97511870
:W gevolleybald!

Ik ben inspiratie voor de Duutser om een theepot te kopen. Ik snap het niet, maar toch. O+
pi_97511948
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet
:*
*aai* :s)
pi_97512303
What's up uniekje? :*

Net heerlijk hardgelopen en voor de buien binnen! 4 km. in 30 min. Helaas heeft runkeeper de laatste minuten niet goed geregistreerd, dus jammer genoeg heb ik geen exacte gegevens. Ik dacht namelijk verder gerend te hebben dan de vorige keer dat ik 30 min. had gelopen, maar omdat de route nét anders was, weet ik het niet zeker :') . Het ging wel lekkerder dan de vorige keer :Y .

De batterij van de rookmelder is leeg, maar ik kan er zelf niet bij (en ladder is geen optie omdat de zware bank ervoor staat). Hopelijk komt de meneer snel thuis.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97512428
Lijstje!
O: brinta
T: 2x koffie met melk, vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen gerookte kipfilet
T: chocolademelk uit automaat
T: aardbeien, gele kiwi
D: lamsgehakttaartje met aubergine
S: 4 km. hardlopen
T: vruchtenkwark
T: perenijsje

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 30-05-2011 21:11:43 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97512599
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt aurum..
hebben je ouders het dan ook?
  maandag 30 mei 2011 @ 21:13:25 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97512990
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hebben je ouders het dan ook?
Vreemd genoeg niet. Maar mijn moeder heeft fibromyalgie en waarschijnlijk ben ik een gezellige mutatie :').
pi_97513509
Definitief lijstje:

O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen

Ik ben tevreden, geloof ik!
  maandag 30 mei 2011 @ 21:24:04 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97513560
Wat is er met uniekje?
Niet meer actief op Fok!
pi_97513820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er met uniekje?
dat weet ik ook niet...
pi_97514168
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef Blurred86 het volgende:
he Mo, heb je misschien al ergens een advertentie voor jullie auto gemaakt (met info en vraagprijs ed)? ik heb misschien wel interesse!
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaan :') maar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.

In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.

Info:

SPOILER
Ja doei.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:35:24 #67
344469 Amsel
zonder t
pi_97514307
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Amsel het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
En een glaasje drambuie :9
pi_97514544
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:

O: yoghurt met allbran
T: 3 blokjes chocola
L: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette, peultjes, komkommer, rucola en feta en couscous
T: blokje chocola
T: appel
D: wortels met gebakken aardappelen met wat spekjes, worstje
S: uur en 45 minuten beachvolleyballen

Ik ben tevreden, geloof ik!
en een halve koude biefstuk. Wel gebakken, eerst. :9
pi_97515038
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten ^O^
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:46:45 #70
70532 loveli
N
pi_97515172
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:

SPOILER
W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 21:47:10 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97515215
Aardbeien 250 gram
Sperziebonen... 3 opscheplepel (40gr)
Water 2 groot glas (250ml)
Appel (met schil) 1 stuks (135gr)
Zoetzure saus 1 sauslepel (25ml)
Plantaardige margarine... 1 voor 1 snee (5gr)
Chocoladehagelslag, puur 1 voor 1 snee (15gr)
40+ Kaas 1 voor 1 snee (20gr)
Cracker 5 groot (10gr)
20+ smeerkaas 1 voor 1 snee (15gr)
20+ smeerkaas 1 voor 1 snee (15gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Magere kwark 250 gram/milliliter
Omelet 1 van 1 ei (50gr)
Krabsalade 1 voor 1 snee (30gr)
Verse geitenkaas 1 voor 1 toastje (10gr)
Ontbijtspek, gegrild 1 voor 1 snee (15gr)
Pure chocolade 15 gram
Oude jenever 1 borrelglas (35gr)
Aardappelsalade met... 60 gram
Witte kool, rauw 4 opscheplepel (25gr)
Spareribs zonder bot,... 6 stuks (25gr)
Zoute drop 5 stuks (5gr)
Achterham, gegrild 2 voor 1 snee (20gr)
Spareribs zonder bot,... 2 stuks (25gr)
Halfvolle melk 1 beker (250ml)
Augurken, zoetzuur 4 kleine (10ml)

Totaal 2243

*huil
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:47:18 #72
214942 norich
delicate
pi_97515229
o. boterham honing, 2 beschuiten, beker melk
t. 2 cappuccino
l. 2 boterhammen pindakaas
t. volkoren cracker, grapefruit
d. volkoren macaroni met zo'n groentepakket
s. body attack, body step
t. kop thee, bak yoghurt, handje walnoten
Turn the world into your dance floor.
pi_97515264
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten ^O^
;(
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:48:34 #74
70532 loveli
N
pi_97515327
Iemand nog interesse in een donkerblauwe linnen broek, maat xs (volgens label, maar linnen, dus na 1 keer dragen 36/38)?

Ik had er eentje voor weinig gekocht, heeft z'n doel gediend (1x gedragen) en mag nu weer weg. Originele prijs 95 euro, mag weg voor 15 en foto's komen vandaag niet.
crap in = crap out
pi_97515454
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 21:53:06 #76
70532 loveli
N
pi_97515612
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
crap in = crap out
pi_97515904
Hoi :)
  maandag 30 mei 2011 @ 21:57:54 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97515961
pi_97516001
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]

De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
pi_97516220
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

Spareribs zonder bot,... 6 stuks (25gr)
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.

Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil :')
  maandag 30 mei 2011 @ 22:02:16 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516298
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil :')
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:03:19 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516386
quote:

[..]

Ik ook. Want ik heb gewoon 1 stuk sparerib gegeten. Geen idee hoeveel gram dat is. En hoeveel kcal. Volgens de eetmeter zou het samen iets van 600 kcal zijn.
pi_97516449
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggervies :X maar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook :X.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn :')

Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
pi_97516565
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Als iemand er met heup 100 :') en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij :P ) dan hou ik me na Puff aanbevolen ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:06:17 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97516620
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_97516633
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:07:09 #87
70532 loveli
N
pi_97516685
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
Hij heeft onderaan de pijpen touwtjes om te strikken en 2 naadjes bij de knie, geen broek die ik bij een sollicitatie zou dragen. Voor steekzakken, verder achterzakken met klep en een extra koordje rond de taille.
Ik heb op het moment een taille van 66 cm, op basis daarvan gok ik dat hij jou niet zal passen.
Lijkt een beetje hierop (alleen de knienaadjes, want de rest van de details is niet te zien), is van hetzelfde merk 0039italy:

quote:

[..]

Als je in de buurt van R'dam woont, ze hingen er in meer maten. Heb de xs en s gepast, de s paste en heb de xs genomen want linnen. 1 kniebuiging en hij was flink wijder.
crap in = crap out
pi_97516688
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML! Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
Dat bestaat vast al :P.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:07:15 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97516693
Wij hebben hier geen aparte toiletten ;(. Heb meelij met mij ;(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:07:20 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516700
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als iemand er met heup 100 :') en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij :P ) dan hou ik me na Puff aanbevolen ;)
Ik snap werkelijk niet dat jij :') doet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:08:33 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516784
Ik ga met mijn 103 heupen en 80 taille m'n nest in :') :W.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:08:58 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97516812
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben hier geen aparte toiletten ;(. Heb meelij met mij ;(.
Wij hebben er op kantoor maar 1. Voor 7 man en 5 vrouw. Bah.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:09:07 #93
70532 loveli
N
pi_97516820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggervies :X maar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook :X.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn :')

Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
^O^ ^O^ ^O^ Bij ons hebben ze dat anders opgelost ;(
SPOILER
crap in = crap out
pi_97516838
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
:D dan nog niet..de vloer is gewoon nat :r
pi_97516884
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef loveli het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^ Bij ons hebben ze dat anders opgelost ;(
SPOILER
Sla ze eens met het bouwbesluit om de oren ;) wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:10:09 #96
70532 loveli
N
pi_97516901
SPOILER
crap in = crap out
pi_97516935
Nee dat lukt me Idd niet.
Welke winkel?
pi_97516960
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet dat jij :') doet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?
Dan wel zonder naaister in de buurt en luisteren naar mijn gemopper :P

Niks te klagen hoor maar onhandig is het wel.
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:11:09 #99
70532 loveli
N
pi_97516975
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sla ze eens met het bouwbesluit om de oren ;) wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Ja, maar we moeten naar een andere afdeling en in arbo staat alleen dat er gescheiden toiletten moeten zijn, niets over de afstand naar het toilet ('redelijke afstand').
crap in = crap out
  maandag 30 mei 2011 @ 22:11:21 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97516988
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')