Ah okquote:Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had je berichtje gestuurd! Er zit geen 'open nieuw deel'-knopje in de mobiele layout!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
een heel telefoontje verder en nog geen nieuw topic.
Wat is er zo apart aan die dames?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het
.
Dat ook nog inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger was het ook helemaal niet hip om bruin te willen zijn. Bruin was voor landarbeiders en wit was voor de rijken. Hoe bruiner, hoe armer. Nou ja, voor zover klopt het
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik vind het grappig dat je in het westen bruin moet wezen en bijv. India liever zo blank mogelijk. Allemaal aanpassing van wat je zelf bent en dus eigenlijk niet nodig. En de meeste blanke mensen zijn niet wit maar roze.
Ennn terug uit Utreggg voor thesis lab (nuttige dingen gehoord maar moet nog wachten op feedback van begeleider) en diploma-aanvraag (1 formulier wat ik nodig had zou klaarliggen voor me maar was er nog niet, maar gelukkig mocht dat later. De aanvraag met de deadline van morgen is iig gedaan
).
Yeehaa.
Iddquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad!![]()
En ik vind die blanke huid bij bijvoorbeeld XMert juist heel mooi staan. Inclusief met de donkere lippen en het zwarte haar zorgt dat echt voor zo'n classy retro-uitstraling
Echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:39 schreef Syrena het volgende:
Groooooot nadeel van baliewerk & dan alleen moeten zitten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan best toch?
Ik vrees dat dan binnen de korste keren alle niet uitleenbare spullen meegebietst wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis! Ik las witte mensen-discriminatie.Gelukkig heb ik nog sproetjes als bewijs dat ik wèl buiten kom.
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan best toch?
Ik vind het wel wat hebben, though, liefde op die leeftijd!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
![]()
Heb uitgelegd dat ze dat soort dingen beter op de kamer kunnen doen
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdelingZe heeft vast de tijd van haar leven
![]()
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang![]()
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woondequote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdelingZe heeft vast de tijd van haar leven
![]()
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang![]()
Niet toevalligquote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde.
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet toevalligJe moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
Ligt inderdaad vooral aan het niveau. Hoe vergevorderder, hoe moeilijker.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
Jaquote:
Dat was ik!! En bij mijn verzonden items stond het ook niet meer. Damn, waar is Fok mee bezig! Was een best lange PM.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe. Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis
.
Nee, een RVS pannenset van 50 euroquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja![]()
Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hè? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een RVS pannenset van 50 euro
Nopequote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen
Hee! Een logisch opgebouwd lijstje! Ben je uit de nachtdienst?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Sjaapje het volgende:
Oech ik ben pompaf!
Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.
Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!
Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |