abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 18:49:45 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506017
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik ook nog een pc heb O+ (laptopkabel is doorgebeten door het kleine monster)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:50:41 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97506053
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang :')
:o.
Niet meer actief op Fok!
pi_97506072
Nu m'n hoogculinaire maaltijd van fusilli met spinazie a la creme, champignons en ei eten :9
pi_97506776
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en op de afdeling is een vrouw van 80+ die nooit een man had en nu aan de haal is met de don juan van de afdeling :D Ze heeft vast de tijd van haar leven _O-
Inclusief tongzoenen met de hand in elkaars broek op de gang :')
Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 19:10:31 #30
70532 loveli
N
pi_97506904
Mobiele post. Las over bruin worden, niet iedereen kan dat. Ook niet onder de zonnebank. 'We' worden hooguit minder wit.

Tandartsverdoving: Billy, google eens op ultracaine. Wordt veel gebruikt ondanks de link maar ernstige problemen, omdat het snel werkt en ze het al jaren voorschrijven. Volgende keer vooraf om een ander verdovingsmiddel vragen, zodat ze Het kunnen klaarleggen/bestellen.
crap in = crap out
pi_97506968
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dementerend toevallig? (op zo'n afdeling gewerkt, gaf soms bijzondere situaties) En een heel lief vrouwtje dat de hele dag vroeg wanneer ze naar dr man kon, die op een andere afdeling woonde O+.
Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
pi_97507044
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 19:16:13 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97507153
Wij eten soort tjap tjoy roerbak met kipfilet, broccoli en paprika! *O* Een van de eerste keren dat ik het vriendje aan de broccoli krijg, ben benieuwd :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97507414
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet toevallig ;) Je moet wel bepaalde remmingen kwijtraken wil je je zo gedragen als je 80 bent (denk ik). Of het erg is, is weer een ander verhaal.
Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
pi_97507586
zo, en na 3 seconden kijken op de website van de blokker hebben we ook een nieuwe pannenset zo goed als gekocht! Kan lekker in een doos mee, kunnen de oude pannen eindelijk weg O+
Ja doei.
pi_97507736
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het wordt vervelend als je ze samen op een afdeling zet en de een is 'verder' in dat proces dan de ander. Dan kunnen ze zich gaan ergeren aan de andere bewoners, die in hun ogen walgelijk gedrag vertonen. Maar verder, wat ik gezien heb van de afdeling in een verzorgingstehuis, waren die mensen gelukkig en kregen ze heel veel liefde van de verpleegsters.
Ligt inderdaad vooral aan het niveau. Hoe vergevorderder, hoe moeilijker.

Heb zo een gevonden, wordt opgestuurd :) Ben benieuwd of het nou leuker is dan m'n pa z'n oude analoge :)
pi_97507789
wat leuk Puff! O+
Ja doei.
pi_97507881
Vik wat leuk van die baan *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97507905
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Puff! O+
Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hè? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
pi_97507939
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag net volgens mij de pop-up voor een PM tevoorschijn komen, maar toen ik later in m'n inbox ging kijken stond er geen nieuwe :? . Dus als iemand mij het afgelopen uur iets heeft gestuurd: ergens ging het mis :') .
Dat was ik!! En bij mijn verzonden items stond het ook niet meer. Damn, waar is Fok mee bezig! Was een best lange PM. :')
Later op de avond zal ik het nog eens typen. Ben nu even aan het koken.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:42:55 #41
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97508318
hi :W
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97508446
Wat een bullshit test op msn.nl over 'dikmakers'. Beweren serieus dat je alleen dik wordt van vet en niet van suiker. Dan zou ik ondertussen graatmager moeten zijn }:|.

Tof Puff :D. Laat weten wat je ervan vindt, ik ben ook nog steeds nieuwsgierig naar lomografie :P.
pi_97508692
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja :s)

Je hebt toch niet het 'ik ga op kamers' pakket van blokker hè? Die kreeg ik en ik zit nu met een hoop pannen met kapotte deksels, één handvat etc :P
Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Ja doei.
pi_97508744
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, een RVS pannenset van 50 euro :+
Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
pi_97509002
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat zijn in elk geval geen (plastic? Bakeliet?) handgrepen en deksels die kapot kunnen :)
Nope :) dat was inderdaad ook de bedoeling ;) :P we hebben nu een set die van ellende uit elkaar pleurt na 7 jaar gebruik :+
Ja doei.
pi_97509370
*O* voor maria en :* voor XM

Hele dag buiten gezeten/legen, af en toe wat ingedut, ben doodmoe!
Gelukkig kan de jongste morgen en overmorgen met een klasgenootje meelopen naar school, kan ik in mn pyjama met haar ontbijten en dan snel mijn bed weer in duiken.
Gister lag ik al om 9 uur in bed :')
  maandag 30 mei 2011 @ 20:25:02 #47
344469 Amsel
zonder t
pi_97510216
Ik zag een baan voor Mini *O* En een baan voor Vik! *O*

Mijn lijstje voor vandaag:
S - 2,5 km hardlopen
O - volle bosvruchtenyoghurt
L - kippensoep, bruine bth met boter en rookvlees, bruine bth met eiersalade, bakje sla met dressing, beker melk
T - beker optimel
D - kip jalfrezi kant en klaar van de AH, was pas na 20h thuis en had écht geen zin meer om te koken
pi_97510498
Oh ook nog banen!!! *O* tofheid dames, gefeliciteerd!
  maandag 30 mei 2011 @ 20:36:11 #49
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_97510792
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_97511245
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Sjaapje het volgende:
Oech ik ben pompaf!

Ik ben ook een bleekscheet, en gebruik ook wel een beetje bruinen zonder zon op mijn gezicht. Ik was de vragen van 'Ga je nu flauw vallen?' beu... Maar geef me een zuiderse zon en ik ben bruin. Heb niet genoeg geduld om hier thuis in de zon te liggen + ik ben altijd aan het werk geweest tijdens de zonnige dagen... En lang leve de zelf bruinende lotion voor mijn melkflessen.

Progje wat een zalige foto's, jaloers! Mini, gefeliciteerd! En Vik ook!

Lijstje:
O: appel
T: 2 boterhammen choco (het was dit of flauwvallen...)
L: 2 boterhammen kruidenkaas, rest'je' pastasaus van gisteren (courgette, paprika, tomaat met geitenkaas)
T: 1 praline, aardbeien
D: 1 stronk broccoli, paprika, kip en noodles
T: appelsien of platte kaas of ...
S: als ik niet straks in coma val ga ik wel nog een half uurtje rustig lopen
Hee! Een logisch opgebouwd lijstje! Ben je uit de nachtdienst?

Ik zit te wachten op mijn spinazie, powerrrrrvoedsel. Mien kearl en ik hebben de hele avond lopen klussen in ons tuinhuisje. Het grootste gedeelte van de gipsplaten zit erop en het lijkt al heel wat O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')