quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaanmaar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.
In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.
Info:Bedankt, maar niet helemaal voor mij. Succes met de verkoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bij aanvang vul je je gewicht, lengte etc. in en krijg je x aantal punten om te eten op een dag om af te vallen, de zogenaamde propoints. Daarnaast heb je een berg punten die 1 week meegaan die je naast je dagaantal mag besteden aan eten (voor een feestje, of een pizza bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knap hoor! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.
Ik denk dat veel mensen het lastig vinden om het zelf te doen. Met WW heb je een stok achter de deur en alle noodzakelijke informatie op 1 punt. In ieder geval is het niet echt een dieet en je word dus wel geacht zelf over je eetpatroon na te denken. Hoewel 1,5 kg per week afvallen wel wat aan de hoge kant is. Liever tussen de 0,5 en 1 kg blijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkersOp zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo?
Eensch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:19 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Voor de mannen dan ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
Dat laatste stimuleert dan wel weerquote:
Eigen toilet FTWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
W00t!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie![]()
![]()
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.quote:
meteen even afspraken maken voor de inspecties en dergelijken..quote:
Eens! Ondanks het feit dat ook die toiletten op de een of andere manier wel eens ranzig worden (hoe en vooral WAAROM?? vraag ik me dan af) vind ik die Franse toiletten primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Dat hadden wij bij mijn stage ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef sigme het volgende:
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij mijn stage ookmijn eerste ontslaggesprek
verdacht...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.
Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
quote:
ah, in Engeland hadden ze deze maandag een bank holidayquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoorhemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday)
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Heb het direct op de spaarrekening gezet! Maar het mag er straks weer af voor de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes![]()
Als je gewoon volledig door je hurken gaat, heb je echt geen last van trilbenen en nog minder kans op knoeien ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen.
Eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
Ik was hem aan het eten maar vond hem eigenlijk alleen maar zoet en niet zo lekker. Dus toen heeft mijn vriend hem opgegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom een half raketje?. In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld?
.
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.
Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
*denkt aan d'r eigen opmerking over aardbeien met choco*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien
Het is niet zozeer de muesli/cruesli/fruit maar die biogarde kwark die zo vies is. Geen geslaagd experiment dus, maar de bak ik nu ook leeg. Zal voor morgen inderdaad maar weer een yoghurt halen, hoewel dat weer wat minder goed vult, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
beetje weinig, Perruche!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Cali![]()
Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)
Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag
In Moldavië en de Oekraīne iig wel. Ook zonder stromend water.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken.
wat voor tips zoek je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/
Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is. Bedankt voor de tips iig.
Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
Uhm.. ik kan wel invullen hoe het zou kunnen lopen: half 6 promotie afgelopen, dan begin ik al trek te krijgen. Op de receptie neem ik wat nootjes, misschien een bitterbal, een biertje, nog een biertje, heb honger, dan maakt het me niet meer zoveel uit allemaal en neem ik nog een paar biertjes en tijdens het feest te veel eten. Ik overdrijf nu, en ik zie het aankomen, dus daarom de hele stronk broccoli + stukje gehaktbrood als lunch en nog een banaan net voor de verdediging. Maar als iemand nog gouden tips heeft houd ik me aanbevolen. Ik ben niet zo goed in niet 'gezellig meedrinken' met mijn mannelijke collega's.quote:
Dit jaar zijn de aardbeiden heel zoetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloenlekker!
Kabeljouw met venkelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.
Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |