abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:06 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97521079
Yeaaah weer geZumbaat! *) Na anderhalve week niet sporten, oeioeioei :') Het was best wel zwaar, maar ik heb weer goed m'n best gedaan en het was weer fijn O+

Niet-zo'n-goed-lijstje om de week maar weer eens te beginnen:

O: halve afbakpistolet met shoarmarollade
L: waldkornbol met rosbief en rucola
T: kleine caramel frappuccino :@ :')
T: bosvruchten-fruitbiscuit met yoghurtlaagje oO<
D: soort tjap tjoy met broccoli en paprika en kipfilet, met klein beetje rijst
S: Zumba!
T: bakje vla met aardbeien :9

Yay = sport, broccoli, fruit *O*
Nay = obviously de frapp en het koekie :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:33 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97521103
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaan :') maar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.

In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.

Info:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, maar niet helemaal voor mij. Succes met de verkoop!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 30 mei 2011 @ 23:18:16 #143
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97521157
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knap hoor ^O^ ! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.
Bij aanvang vul je je gewicht, lengte etc. in en krijg je x aantal punten om te eten op een dag om af te vallen, de zogenaamde propoints. Daarnaast heb je een berg punten die 1 week meegaan die je naast je dagaantal mag besteden aan eten (voor een feestje, of een pizza bijvoorbeeld :P ). Die punten zijn zogenaamde vrije propoints. En dan heb je nog je active points, die je kan verdienen door te bewegen. Het begint al met simpelweg lopen en fietsen. Ook die punten kun je gebruiken om op te eten, alhoewel ik dat nooit gedaan heb. Elke week moet je je gewicht invullen. Als je dan je streefgewicht bereikt krijg je een nieuw dagaantal toegewezen en kies je een nieuw steefgewicht. Als je helemaal op je streefgewicht bent, ga je de stabiliseer fase in, waarin je leert op gewicht te blijven en balans te vinden :)

Afhankelijk van hoeveel vrije propoints en active points je naast je dagelijkse propoints gebruikt, val je ongeveer 0,5 tot 1,5 kilo af. Dat verschilt sterk per persoon. Ik hoefde niet mijn active points ook nog weg te gaan eten, dan viel ik niet af. Als ik ook nog eens geen vrije propoints gebruik val ik iets meer dan een kilo per week af.

Ik volg het online programma, dus geen meetings voor mij. Dat kun je zelf kiezen. Online is goedkoper dan ook meetings doen. Dat hangt sterk af van wat je zelf wilt: er zijn mensen die die meetings geweldig vinden, ik heb er niks mee.
Je kan het overal invullen via de website met je gebruikersnaam en wachtwoord :) En je kan zelf producten toevoegen om daar een propoint aantal aan te geven en dingen opzoeken die er al instaan (heel veel staat er al in). Ook kun je favorieten maken zodat je alles snel kan invullen en niet telkens hoeft op te zoeken, recepten opzoeken, hele tabellen bijhouden van je gewicht en omvangverlies.

Zo heb ik geleerd wat wel en niet kan, en heb ik beter inzicht gekregen in hoeveel je van dingen kunt eten. Het is ook het doel van het programma je doen inzien dat je echt kunt minderen in je hoeveelheden, en je laten doen uitzoeken hoe je dingen kunt aanpassen naar gezondere varianten.

Wel een kritisch puntje: hoewel ze sporten toejuichen is dit een programma waarin je makkelijk vergeet dit te doen. Je kan ook op je luie reet zitten en afvallen. Dan verlies je wel gewicht maar echt fit wordt je niet. Daar moet je dus echt goed zelf op letten :)
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 30 mei 2011 @ 23:29:01 #144
344469 Amsel
zonder t
pi_97521796
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 23:31:17 #145
70532 loveli
N
pi_97521916
Het schijnt wel bij veel mensen te werken. Een vakantiedinges van me van vroeger was er ook flink mee afgevallen.
En nog steeds woog 'ie toen anderhalf keer zoveel als ik oO<
crap in = crap out
pi_97528657
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
Ik denk dat veel mensen het lastig vinden om het zelf te doen. Met WW heb je een stok achter de deur en alle noodzakelijke informatie op 1 punt. In ieder geval is het niet echt een dieet en je word dus wel geacht zelf over je eetpatroon na te denken. Hoewel 1,5 kg per week afvallen wel wat aan de hoge kant is. Liever tussen de 0,5 en 1 kg blijven.

Goedemorgen ook!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97528658
mogge! :z :W
Ja doei.
pi_97528673
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:35:26 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97528818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:19 schreef Ml-etje het volgende:
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Eensch.

Mogge! Het regent ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97528822
Goeiemorgen!
3? Vrijdag moet ik gewoon weer aan de bak :P

Weight watchers lijkt me niet een slecht dieet, en hoeveel je extra mag eten met sporten of feestjes bv is voorgepland, kan me voorstellen dat dat werkt.
pi_97528831
Het regent ja, en moest 10 minuten op de metro wachten, dus nu ben ik laat.
pi_97528853
Mogge.

Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97528867
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
Voor de mannen dan ja! :P
pi_97528919
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eensch.

Mogge! Het regent ;(
Dat laatste stimuleert dan wel weer ;)
Vrijdagmorgen zit ik te werken ben ik bang :{
pi_97528924
quote:
Mogge.

Eigen toilet FTW :@
pi_97528963
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie *) :o :%
Ja doei.
pi_97528994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie *) :o :%
W00t!
Perfect op tijd hoor!

De slapende tramman is er weer :')
pi_97528996
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor de mannen dan ja! :P
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97529004
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

W00t!
Perfect op tijd hoor!
meteen even afspraken maken voor de inspecties en dergelijken.. *)

en daarna naar de uni, stoediern! :o
Ja doei.
pi_97529008
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
pi_97529010
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Eens! Ondanks het feit dat ook die toiletten op de een of andere manier wel eens ranzig worden (hoe en vooral WAAROM?? vraag ik me dan af) vind ik die Franse toiletten prima :Y
Ja doei.
pi_97529027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef sigme het volgende:
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
Dat hadden wij bij mijn stage ook :X mijn eerste ontslaggesprek :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:03:32 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97529064
Ik heb jarenlang kantoren schoongemaakt bij een staalbedrijf. Helaas hoorden daar ook toiletten bij die vlakbij de kantine lagen. Ik heb toen hele wonderlijke dingen gezien ;( en een paar keer geweigerd om ze te doen. Moest eerst maar eens iemand in overall met hogedrukreiniger langskomen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97529111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat hadden wij bij mijn stage ook :X mijn eerste ontslaggesprek :')
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.

Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
pi_97529122
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.

Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
verdacht...
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:13:11 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_97529149
*O* Belastinggeld binnen *O*
pi_97529174
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Amsel het volgende:
nice! O+
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:15:38 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529177
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoor ;( hemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday) *)
pi_97529187
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Amsel het volgende:
*O* lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes }:| :P
pi_97529196
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoor ;( hemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday) *)
ah, in Engeland hadden ze deze maandag een bank holiday :+

straks de makelaar maar mailen dat we de 29e onze sleutels komen halen! *)
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:19:39 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97529219
quote:
Mogge.

Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:23:57 #172
344469 Amsel
zonder t
pi_97529277
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes }:| :P
Heb het direct op de spaarrekening gezet! Maar het mag er straks weer af voor de vakantie :)
pi_97529283
nice Amstel!

Ik vind dat Engelse systeem wel handig met vrije dagen. Je hebt iedere keer een lang weekend O+

En ik wil ook mijn belastinggeld :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:31:17 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529361
O hai. Volgens M komen de besmette komkommers en tomaten uit spanje, maar daar lees ik verder niets over? Geloof wel dat ik dat soort eten nu ff vermijd, goed gewassen en geschild of niet :X
Niet meer actief op Fok!
pi_97529378
ik lust toch al geen komkommer O+ :P

zo, op naar de woningcorporatie en daarna naar de uni :W
Ja doei.
pi_97529493
:W mogguh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:44:10 #177
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97529520
Morning!
Alles weer bijgelegd met lief O+

O: 2x brood met avocado, yoghurt-mayo en kipfilet :9~
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:50:04 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529604
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97529610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen :').
Als je gewoon volledig door je hurken gaat, heb je echt geen last van trilbenen en nog minder kans op knoeien ook :+ . Heel soms hangt het onderste randje van mijn broekspijp in iets 'nats', maar als het een schoon gat is (waar doortrekken gewoon normaal werkt) kan ik me daar wel overheen zetten.

@Vik: in Peru en Iran nog volop, in Frankrijk volgens mij steeds minder.

Lekkere praat zo op de vroege ochtend :D .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:50:20 #180
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529613
Planning:

T: beschuit met hagelslag, koffie
O: vruchtenyoghurt met allbran
L: restje gebakken aardappels en wat wortels
T: appel
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: 5 km. hardlopen, wedstrijd.
D: we krijgen een picknick na de wedstrijd, zal wel niet veel voorstellen.
pi_97529627
Mogge!
Moeheid alom!
Bredeheupensmalletaillemeldt* altijd broeken strak om de billen maar te wijd om de taille, zeker nu weer, maar gelukkig draag ik toch liever jurkjes en rokken :)

Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli en een stuk ananas.
T: beschuitje 20+ kaas, cappuccino
L: broodje met weetiknogniet, rauwkost, karnemelk
T: ananas die op moet (zo vervelend *) )
T: worteltjes en komkommer
D: ik denk iets met broccoli paprika en champignons uit de wok en wat koe, in elk geval iets met veel groente like usual.
T: yoghurt met verse aardbeitjes, er waren al wat rood uit de tuin :D
pi_97529631
Goedemorgen!

Mijn lijstje van gisteren en wat er nog is bijgekomen:

O: Biogarde, frambozen, volvezelcruesli
T: bitterkoekje collega gooide het mijn kant op en ik at het op. Waarom? Tweede keer heb ik het koekje terug gegooid :P
L: 4 2 volkoren boterhammen kaas/gember, broodje gegrilde kip, beker optimel
T: banaan1 volkoren boterham kaas/gember
D: pastasalade met paprika, tomaat, komkommer, olijven, mozzerella, sla en casselerib
B: anderhalf uur wandelen
T: half raketje ( :') ) en een inieminieglaasje limoncello :9

Planning voor vandaag:
O: volvezel cruesli met biogarde, klein beetje caramelstroop om het lekker te maken maar dat was het nog steeds niet, ik zoek nog steeds het goede spul om door mijn cruesli te doen
L: stukje gehaktbrood en stronk broccoli
T: banaan
D: geen idee, promotiefeestje van een vriend van me, dus waarschijnlijk wel een paar biertjes of wijntjes. En waarschijnlijk buffet-eten. Eigenlijk moet een plan hebben voor vanavond, misschien dat dat helpt.

Nog genoeg te verbeteren dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 31-05-2011 09:41:09 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:52:34 #183
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529649
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:53:46 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529667
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
Eens :@. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.

Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:54:48 #185
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97529691
In Marokko zat ik met m'n ex een keer bijna in een riad met zo'n Frans toilet. Op het allerlaatste moment hebben we er toch voor gekozen om ergens anders te slapen die nacht en dat was maar goed ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:54:52 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529693
En waarom een half raketje? :'). In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:55:22 #187
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529703
door m'n yoghurt met muesli doe ik eventueel wat fruit, maar geen suiker ofzo meer....zoet genoeg!
pi_97529712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.
pi_97529722
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
pi_97529730
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom een half raketje? :'). In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld? :).
Ik was hem aan het eten maar vond hem eigenlijk alleen maar zoet en niet zo lekker. Dus toen heeft mijn vriend hem opgegeten.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:05 #191
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529734
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens :@. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.

Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:12 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529737
Of je eet yoghurt met cruesli?
Niet meer actief op Fok!
pi_97529741
Morning!

Cali O+

Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)

Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag :P
pi_97529747
Yoghurt zonder suiker went vanzelf, althans, da's mijn ervaring ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:57:59 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529750
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien :P
*denkt aan d'r eigen opmerking over aardbeien met choco* :').

De aardbeitjes zijn nog steeds erg lekker hoor :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97529754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
Het is niet zozeer de muesli/cruesli/fruit maar die biogarde kwark die zo vies is. Geen geslaagd experiment dus, maar de bak ik nu ook leeg. Zal voor morgen inderdaad maar weer een yoghurt halen, hoewel dat weer wat minder goed vult, heb ik het idee.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:59:08 #197
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Cali O+

Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)

Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag :P
beetje weinig, Perruche!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:59:12 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97529764
het is echt gewoon wennen hoor, niet meer alles zoetmaken.. En dan proef je ook nog eens hoe alles echt smaakt ipv alleen zoet!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:01:06 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97529793
Wb meloen ben ik het wel met je eens (mijn ouders doen ook suiker over meloen), maar de zuurheid van de yoghurt heft de zoetheid van de aardbeien op ofzo.

Iig ga ik nu eerst maar even twee eitjes koken for breakfast :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97529825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

beetje weinig, Perruche!
Vind je? Ik ga straks wel even een eetmetert rondje doen :)
pi_97529826
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/

Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is :P. Bedankt voor de tips iig.

Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
pi_97529836
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloen :9 lekker!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:03:45 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97529838
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Bestaan Franse toiletten nog steeds? Ik herinner me dat ik ze vroeger vaak tegenkwam, maar de laatste keren heb ik alleen maar keurige zittoiletten gespot. Behalve op Cimetičre du Montmartre in Parijs. Maar miss kom ik op de verkeerde plekken ;).
In Moldavië en de Oekraīne iig wel. Ook zonder stromend water. :') *denkt terug aan enorm smerig toilet op een camping in Iasi. Hou het erop dat het natuurlijke toilet in de omgeving aantrekkelijker was. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:04:26 #204
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97529851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/
http://www.quakercruesli.nl/producten/quaker-cruesli-rozijn/

Het scheelt wel 20 gram suiker per 100 gram trouwens, die minder zoete vol vezel cruesli. Maar het gaat me dus niet om het zoete eigenlijk, maar gewoon dat de biogarde vies is :P. Bedankt voor de tips iig.

Iemand nog promotiereceptie om half 6/buffet vanaf half 8 tips?
wat voor tips zoek je?
pi_97529923
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat voor tips zoek je?
Uhm.. ik kan wel invullen hoe het zou kunnen lopen: half 6 promotie afgelopen, dan begin ik al trek te krijgen. Op de receptie neem ik wat nootjes, misschien een bitterbal, een biertje, nog een biertje, heb honger, dan maakt het me niet meer zoveel uit allemaal en neem ik nog een paar biertjes en tijdens het feest te veel eten. Ik overdrijf nu, en ik zie het aankomen, dus daarom de hele stronk broccoli + stukje gehaktbrood als lunch en nog een banaan net voor de verdediging. Maar als iemand nog gouden tips heeft houd ik me aanbevolen. Ik ben niet zo goed in niet 'gezellig meedrinken' met mijn mannelijke collega's.
Ik ga in ieder geval bier afwisselen met spa rood, of misschien moet ik gewoon wijn nemen zodat ik niet mee doe als er weer een blad bier is gehaald. Dat is eigenlijk misschien wel een best goed idee van mijzelf :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 31-05-2011 09:40:43 ]
pi_97529929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Oh en aardbeien moeten wel heel lang aan de tak hebben kunnen rijpen voor ik ze zoet vind... meloen :9 lekker!
Dit jaar zijn de aardbeiden heel zoet :9 mijn Mr vindt ze zelfs té :N
pi_97529933
zucht, quote ipv edit :P
pi_97529936
Ik heb idd ook de volvezel cruesli. Die deed ik altijd door de Griekse yoghurt :Y) Nu heb ik gewone yoghurt en nu valt me ineens de kartonsmaak van de cruesli heel erg op :@ (ik doe er wel altijd wat zoetstof in).

Mijn vader heeft altijd de foute muesli van de Lidl :9 (bomvol suiker en het liefst nog die met chocolade erdoor :+ ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97529998
Lijstje:

O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout :9
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.

Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos :@
pi_97530074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: boterham filet Am, boterham aspergeham
T: Mixnootjes met amandelen en zeezout :9
L: Griekse yoghurt met aardbeien, Tonijn salade met advocado, sjalotje en appel.
T: ? heb nog perziken
D: Wraps met maīs, linzen wellicht kidneybonen, paprika, ui, courgette.
T: ? moet boodschappen doen dus dat komt wel goed.

Iemand inspiratie voor eten de komende week? Inspiratieloos :@
Kabeljouw met venkel
Couscous salade
Geroosterde groenten met aardappeltjes ui de oven
Linzensoep
Spaghetti marinara

:') jaja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')