Voor de mannen dan ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
Dat laatste stimuleert dan wel weerquote:
Eigen toilet FTWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Misschien kunnen we in NL op werkplaatsen beter overstappen op Franse toiletten (die ze in Frankrijk trouwens heel anders noemen). Dat is een stuk hygiënischer.
W00t!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk de huur van ons huis opzeggen bij de corporatie![]()
![]()
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.quote:
meteen even afspraken maken voor de inspecties en dergelijken..quote:
Eens! Ondanks het feit dat ook die toiletten op de een of andere manier wel eens ranzig worden (hoe en vooral WAAROM?? vraag ik me dan af) vind ik die Franse toiletten primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Dat hadden wij bij mijn stage ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef sigme het volgende:
Op een van mijn vorige kantoorbanen hadden we een gestoorde wc-poepsmeerder. Afgezien daarvan zijn mijn kantoortoiletervaringen niet noemenswaardig.
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij mijn stage ookmijn eerste ontslaggesprek
verdacht...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons heeft uiteindelijk de hoogste lokale leidinggevende een zeer begripvolle mail aan het hele personeel gestuurd, gericht aan de anonieme poepsmeerder, dat dit voor de betrokken poepsmeerder vast ook niet leuk was. Dat 'ie hulp moest zoeken bij huisarts of vertrouwenspersoon en op moest houden en als ze 'm na dit schrijven betrapten dat het dan een minder prettig gesprek ging worden.
Ik weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen, ik vertrok iets daarna.
quote:
ah, in Engeland hadden ze deze maandag een bank holidayquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
mogge! Ik moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoorhemelvaart shmemelvaart, daar doen ze hier dus niet aan.. Wel maandag vrij (bank holiday)
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Heb het direct op de spaarrekening gezet! Maar het mag er straks weer af voor de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker!!
En nou niet gaan cheeren met leuke jurkjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |