abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97518335
Lijstje tussen de vieze verhalen door:

O: smoothie
T: gekookt ei, 4 walnoten, mineola
L: bruine pistolet mozarella/tomaat, tomatensoep
T: 200 gr rauwkost, mineola, 150 kcal notenreep
B: 20 minuten fietsen, wasmachine fixen
D: stuk kabeljouw, venkel, sla met beetje dressing
T: rijstepap met wat suiker en veel kaneel

Prrrrrima!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:32:11 #127
344469 Amsel
zonder t
pi_97518369
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet :(
pi_97518373
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tof! Vooral de boot :Y
Ja! Vind ik ook. Nu nog een in Brugge zoeken en dan klaar!
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:32:16 #129
70532 loveli
N
pi_97518376
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Eeeeh, even de ARBO bellen? want dat is gewoon smerig.
Wil er niet te veel over schrijven, want te herkenbaar. Ze hebben na het muur-akkefietje het geprobeerd op te lossen, maar niet goed en nu willen ze het nog slechter oplossen.
crap in = crap out
pi_97518433
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet :(
Al leuke nieuwe bikini gescoord?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 mei 2011 @ 22:34:06 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_97518479
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Al leuke nieuwe bikini gescoord?
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
pi_97518568
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
:+
pi_97518726
Korte update:

*1* eetlust is weer aanwezig, nu nog goed & gezond gaan eten
*2* van de 10 dagen dat ik mijn hometrainer heb, heb ik er 7 gefietst (iedere keer een half uur, kleine versnelling, +/- 22 km/u)

*1* = booo! }:|
*2* = yay! *O*

En nu ga ik naar bed :)
pi_97519130
Hoezo is een teruggekeerde eetlust }:| boo }:| ? Dat is toch *O* yay *O*!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:54:44 #135
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97519840
Ik ben nu 10 maand bezig met afvallen. Ik ben nu 15 kilo kwijt mbv Weight Watchers :s) Nu heb ik het programma niet eens meer nodig, kan het volledig zelf. Ik heb er ook geen moeite mee mijn nieuwe eetpatroon te volgen en me eraan te houden, het gaat vanzelf eigenlijk. Ben er niet continu mee bezig, alhoewel ik natuurlijk wel altijd bewust de juiste keuzes maak bij verleiding zoals feestjes of met honger in de supermarkt na een lange dag werken etc. Het is echt een way of life geworden om het zo te zeggen :) Ook het feit dat dit programma je behoorlijk veel vrijheid en ruimte geeft zelf te kiezen hoe je het gaat doen heeft bijgedragen dat ik het zonder moeite volhoud.

Ik probeer geen reclame maken, en ik weet dat er FOK!ers zijn die sceptisch zijn over WW, maar na vele pogingen het zelf te doen en zelfs de overtuiging 'het gaat me toch nooit lukken' is het me toch gelukt en dat is wel dankzij dit programma. Mochten er dus mensen lurken die dit topic aankijken met hetzelfde gevoel als ik ooit had, probeer het eens zou ik zeggen :)
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 22:57:45 #136
70532 loveli
N
pi_97520024
Kudo's voor het resultaat. Is WW iets wat je als patroon kunt aanhouden voor de rest van je leven? Geen idee wat het inhoudt eiks. Hoop dat je er ook bij sport.
crap in = crap out
pi_97520062
Knap hoor ^O^ ! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 22:58:29 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 22:59:55 #138
344469 Amsel
zonder t
pi_97520156
Weight Watchers is toch met punten? Dacht dat Mini ook ooit zoiets gedaan had, of vergis ik me?
  maandag 30 mei 2011 @ 23:02:12 #139
344469 Amsel
zonder t
pi_97520278
Anyway, bedtijd hier :W
pi_97520383
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Amsel het volgende:
Anyway, bedtijd hier :W, Truste!
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:06 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97521079
Yeaaah weer geZumbaat! *) Na anderhalve week niet sporten, oeioeioei :') Het was best wel zwaar, maar ik heb weer goed m'n best gedaan en het was weer fijn O+

Niet-zo'n-goed-lijstje om de week maar weer eens te beginnen:

O: halve afbakpistolet met shoarmarollade
L: waldkornbol met rosbief en rucola
T: kleine caramel frappuccino :@ :')
T: bosvruchten-fruitbiscuit met yoghurtlaagje oO<
D: soort tjap tjoy met broccoli en paprika en kipfilet, met klein beetje rijst
S: Zumba!
T: bakje vla met aardbeien :9

Yay = sport, broccoli, fruit *O*
Nay = obviously de frapp en het koekie :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 mei 2011 @ 23:17:33 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97521103
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had een topic op FOK! geopend met een veel te hoge vraagprijs om de biedingen van 250 euro tegen te gaan :') maar die is alweer gesloten omdat ik daar niet zo'n zin in had.

In mijn Fobo staat de auto bij een van de trouwfoto's, betere foto's moeten er nog komen.

Info:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, maar niet helemaal voor mij. Succes met de verkoop!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 30 mei 2011 @ 23:18:16 #143
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97521157
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knap hoor ^O^ ! Hoe werkt dat eigenlijk dan, Weight Watchers? Ik bedoel - krijg je een eetschema o.i.d.? Sporten? Heb er eigenlijk helemaal geen beeld bij.
Bij aanvang vul je je gewicht, lengte etc. in en krijg je x aantal punten om te eten op een dag om af te vallen, de zogenaamde propoints. Daarnaast heb je een berg punten die 1 week meegaan die je naast je dagaantal mag besteden aan eten (voor een feestje, of een pizza bijvoorbeeld :P ). Die punten zijn zogenaamde vrije propoints. En dan heb je nog je active points, die je kan verdienen door te bewegen. Het begint al met simpelweg lopen en fietsen. Ook die punten kun je gebruiken om op te eten, alhoewel ik dat nooit gedaan heb. Elke week moet je je gewicht invullen. Als je dan je streefgewicht bereikt krijg je een nieuw dagaantal toegewezen en kies je een nieuw steefgewicht. Als je helemaal op je streefgewicht bent, ga je de stabiliseer fase in, waarin je leert op gewicht te blijven en balans te vinden :)

Afhankelijk van hoeveel vrije propoints en active points je naast je dagelijkse propoints gebruikt, val je ongeveer 0,5 tot 1,5 kilo af. Dat verschilt sterk per persoon. Ik hoefde niet mijn active points ook nog weg te gaan eten, dan viel ik niet af. Als ik ook nog eens geen vrije propoints gebruik val ik iets meer dan een kilo per week af.

Ik volg het online programma, dus geen meetings voor mij. Dat kun je zelf kiezen. Online is goedkoper dan ook meetings doen. Dat hangt sterk af van wat je zelf wilt: er zijn mensen die die meetings geweldig vinden, ik heb er niks mee.
Je kan het overal invullen via de website met je gebruikersnaam en wachtwoord :) En je kan zelf producten toevoegen om daar een propoint aantal aan te geven en dingen opzoeken die er al instaan (heel veel staat er al in). Ook kun je favorieten maken zodat je alles snel kan invullen en niet telkens hoeft op te zoeken, recepten opzoeken, hele tabellen bijhouden van je gewicht en omvangverlies.

Zo heb ik geleerd wat wel en niet kan, en heb ik beter inzicht gekregen in hoeveel je van dingen kunt eten. Het is ook het doel van het programma je doen inzien dat je echt kunt minderen in je hoeveelheden, en je laten doen uitzoeken hoe je dingen kunt aanpassen naar gezondere varianten.

Wel een kritisch puntje: hoewel ze sporten toejuichen is dit een programma waarin je makkelijk vergeet dit te doen. Je kan ook op je luie reet zitten en afvallen. Dan verlies je wel gewicht maar echt fit wordt je niet. Daar moet je dus echt goed zelf op letten :)
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 30 mei 2011 @ 23:29:01 #144
344469 Amsel
zonder t
pi_97521796
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
  Vis een optie? maandag 30 mei 2011 @ 23:31:17 #145
70532 loveli
N
pi_97521916
Het schijnt wel bij veel mensen te werken. Een vakantiedinges van me van vroeger was er ook flink mee afgevallen.
En nog steeds woog 'ie toen anderhalf keer zoveel als ik oO<
crap in = crap out
pi_97528657
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkers :9 Op zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo? :)
Ik denk dat veel mensen het lastig vinden om het zelf te doen. Met WW heb je een stok achter de deur en alle noodzakelijke informatie op 1 punt. In ieder geval is het niet echt een dieet en je word dus wel geacht zelf over je eetpatroon na te denken. Hoewel 1,5 kg per week afvallen wel wat aan de hoge kant is. Liever tussen de 0,5 en 1 kg blijven.

Goedemorgen ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97528658
mogge! :z :W
Ja doei.
pi_97528673
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:35:26 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97528818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:19 schreef Ml-etje het volgende:
:W mogge, 3 werkdagen is leuk&lastig tegelijk..
Eensch.

Mogge! Het regent ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97528822
Goeiemorgen!
3? Vrijdag moet ik gewoon weer aan de bak :P

Weight watchers lijkt me niet een slecht dieet, en hoeveel je extra mag eten met sporten of feestjes bv is voorgepland, kan me voorstellen dat dat werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')