quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw van Pijnenburg: ontbijtkoek, voor wie wel eens fatsoenlijk wil ontbijten
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een slechte prijspretverhouding Li!
Oh, eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.quote:
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoeveel calorieën Spareribs met bot oplevert.
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Ik ook. Want ik heb gewoon 1 stuk sparerib gegeten. Geen idee hoeveel gram dat is. En hoeveel kcal. Volgens de eetmeter zou het samen iets van 600 kcal zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
W00T! Wat is het verhaal erachter?
/jaloers
Als iemand er met heup 100quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De originele prijs was 95, ik heb 'em in de uitverkoop voor veel minder gehaald! Tientje voor 1 keer dragen, vind ik ok.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou. Als je nou ergens nog zo'n broek op de kop kan tikken, heb je er toch nog 2!
Hij heeft onderaan de pijpen touwtjes om te strikken en 2 naadjes bij de knie, geen broek die ik bij een sollicitatie zou dragen. Voor steekzakken, verder achterzakken met klep en een extra koordje rond de taille.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, eens.
Is ie netjes? Denk je dat erin pas?
Als je in de buurt van R'dam woont, ze hingen er in meer maten. Heb de xs en s gepast, de s paste en heb de xs genomen want linnen. 1 kniebuiging en hij was flink wijder.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een linnen broek, maar maat XS is slechts genoeg stof voor 1 bil
Dat bestaat vast alquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML! Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
Ik snap werkelijk niet dat jijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als iemand er met heup 100en taille 70 in past (dus of een tailletouwtje of elastiek of gewoon perfect voor mij
) dan hou ik me na Puff aanbevolen
Wij hebben er op kantoor maar 1. Voor 7 man en 5 vrouw. Bah.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben hier geen aparte toiletten. Heb meelij met mij
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ik ging vandaag zoals gewoonlijk naar het herentoilet exact naast mijn kantoortje.
Baggerviesmaar dat wist ik al wel, vervolgens door naar het damestoilet een verdieping verder en dat was ook
.
Wat blijkt...ze gebruiken beiden en ik ben 1 van de 2 vrouwen.. dus ik ben ontploft.
Heb ze liefjes medegedeeld dat zij tenminste nog kunnen staan en dat het smeerlappen zijn
Overigens ben ik vervolgens naar huis gegaan (was toch al wel mijn tijd) en is het opgelost door een lieve leidinggevende (de mijne) die er een mail aan wijdt en dan hebben wij (de dames) een toilet dat we zelf netjes mogen houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beter, ML!
Een wcbril met pedaal, waarom bestaat dat nog niet?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons hebben ze dat anders opgelost
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat jijdoet. Je hebt potverdorie perfecte verhoudingen.
Ja, maar we moeten naar een andere afdeling en in arbo staat alleen dat er gescheiden toiletten moeten zijn, niets over de afstand naar het toilet ('redelijke afstand').quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenwettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sla ze eens met het bouwbesluit om de orenwettelijk geregeld dat ze er beide moeten zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Tot mijn zwangerschappen had ik een vergelijkbaar figuur. Ja, lastig broeken kopen, maar verder prachtigquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij mee een keer 1 broek voor mij kopen?
Dan wel zonder naaister in de buurt en luisteren naar mijn gemopper
Niks te klagen hoor maar onhandig is het wel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
oh, dat lijkt me echt viesZeker als niet iedereen dezelfde hygiene standaarden heeft.
Onder de 15 man mag het m/v zijn ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet. Op mijn zolderetage is er een wc voor 2 dames en 1 heer. Middenetage 1 toilet voor 3 heren en 3 dames en beneden 1 toilet voor 10 dames en 1 heer.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Franse studenten?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Blurred86 het volgende:
bij ons op de uni waren er schijnbaar buitenlandse studenten die op de bril gingen staan en dan hurkten om te plassenop een gegeven moment hadden we overal bordjes dat dat niet toegestaan was
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?
nee schijnbaar afrikaanse volgens mij, of misschien aziatische ik weet het eerlijk gezegd niet meer.. iig niet fransequote:
Misschien omdat 'ie anders in het water hing?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag die bij mij dan altijd bovenkomt is: Waarom?
Eens. En dat kan ook als het regent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Boksen/gewichtjes lijkt me het meest effectief.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar werk jij Li? Want dit is gewoon bizar
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zal ik mijn Mr vragen waar het exact staat? Dat scheelt je lezenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
Toilet op werk is een issue waar ik me flink druk om kan maken
Bouwbesluit is een goeie, want ik had alleen naar Arbo gekeken en daar werden geen harde eisen gesteld.
*inleest*
tof! Vooral de bootquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Perruche het volgende:
Bah toilet verhalen
Hotel voor Belgie geboekt (1x groot massahotel, 1x op een boot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Wil er niet te veel over schrijven, want te herkenbaar. Ze hebben na het muur-akkefietje het geprobeerd op te lossen, maar niet goed en nu willen ze het nog slechter oplossen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Eeeeh, even de ARBO bellen? want dat is gewoon smerig.
Al leuke nieuwe bikini gescoord?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
Ik heb zooooo'n trek in iets lekkers maar het mag niet
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige bikini! Alleen m'n buik is niet geweldig dus ik mag niks lekkers *op handen zit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |