Dat komt sporadisch voor als ik laat ben 's ochtends en ff snel wat moet happen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
XM ik vind je lijstje ook goed maar eventueel nog wel weinig gezien je ook RPM doetMaar goed dat je weer fatsoenlijk eet ipv een banaan voor je O
Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind je planning voor vandaag goed, XM!
Die ga ik nu maar weer eens proberen inderdaad..quote:
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, want het is zegge en schrijve één boterham meer dan mijn andere/reguliere lijstjes. Ik weet niet hoor, die vond iedereen te mager/weinig en nu is het goed. Kan me niet voorstellen dat één boterham nou zo'n big difference is, maar hey, ik ben blij met de approval!
dat ja. Je hebt in ieder geval fatsoenlijk ontbijt, en een redelijke lunch. En ook je D is niet extreem mager..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagmaar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter
Maar ik eet echt niet dagelijks een salade als D. Vaker niet zelfs. En wat ik zei, banaan komt alleen voor bij haast. En dat zal ook wel zo blijven. Heb geen tijd voor kwark als ik te sloom ben 's ochtends en dus moet haasten voor de trein.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik zou er nog steeds niet op kunnen werken een hele dagmaar vergeleken met banaan, 2 grapefruits en 2 boterhammen en een salade als D vind ik dit wel beter
Bij WW tellen de meeste verse fruit en groentes niet mee. Voor ik aan WW begon heb ik zelf inderdaad kcal geteld, maar werd diep ongelukkig van het feit dat echt alles kcal bevat (duh!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Amsel het volgende:
Wat ik niet helemaal snap aan WW: wat is het voordeel ten opzichte van zelf kcal tellen? Want dan kan ik ook bedenken hoe veel ik extra mag eten omdat ik gesport heb of dat ik een paar dagen wat minder eet zodat ik ruimte over heb voor iets lekkersOp zich zie ik weinig mis aan WW hoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet echt. Of zit dat 'm ook in het community-gevoel en het leuk lijstjes en grafiekjes bijhouden enzo?
Maakt niet uit, toch een kans van 50%!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Nou ja laatste 2, we zijn de enige 2Vorige keer was ik de enige
Dat komt omdat de vacature eerst intern is uitgezet (en dan ook nog alleen binnen ons organisatiedeel ipv binnen de school). Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan voorbereiden
(ik doe bv niks aan onze website, maar dat zou wel moeten, nu leer ik dat wel heel snel, maar toch....)
De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's juist voor de vrouwen een stuk hygiënischer. En zeker als de toiletten gedeeld worden - al dan niet reglementair.
Aye, vrouwen zijn nastyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
De praktijk heeft deze stelling helaas ontkracht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
weet je wat nasty is?
Een Dixi binnenlopen met de instelling dat het 'vast heel ranzig zal zijn na een paar uur XXX aantallen studenten tijdens de batavierenrace' die vol en al omgeflikkerd bleek te zijn en daarna weer overeind gezet![]()
Huuuuuuuuuuu
Oh, lol.quote:
boh, fijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Nog 1 dagje werken morgen en dan 4 dagen vrijwhoow.
Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!quote:
Ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Nog 1 dagje werken morgen en dan 4 dagen vrijwhoow.
Ik had juist het tegenovergestelde, heb soms nog nachtmerries van wat ik op de vrouwentoilet heb aangetroffen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
In de horecagelegenheden waar ik in mijn jonge jaren *kuch* gewerkt heb, waren de mannentoiletten altijd smeriger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |