Eind september pas! Dus alle kans om een bijbaantje te vinden, te settelen en ook nog even op vakantie te gaan als het meezitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik was er op tijd bij om de vrije dagen optimaal te benutten. Volgende week ook een dagje exxtra vrijgenomen. Heb er echt superveel zin in, lekker naar het Belgische!
En jij ook bijna weg, echt supersnel al. Wanneer beginnen je lessen eigenlijk in hull?
Gaaf hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4
http://www.lossesintranslation.com/stages-of-immigration.php
Nog 2 daagjes werken, en dan 4 dagen naar Noord-Zweden/Noorwegen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Nog 1 dagje werken morgen en dan 4 dagen vrijwhoow.
ik zit in fase 4. Heel soms 5.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Wow. ik lees (via Mo's topic) een item over emigratie en cultuurschok. En de "fases" die worden beschreven zijn echt precies de fases waar mijn vriendje doorgaat. Hij zit nu in fase 3. Bizar! Hopelijk komt hij snel in fase 4
http://www.lossesintranslation.com/stages-of-immigration.php
Maten zijn relatiefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
M'n nieuwe spijkerbroek staat me goed! Vind ik zelfOndanks maat 42. Liever een goed zittende grotere dan een te kleine met een gigantische muffintop!
Pfff, toen ik op de uni zat, hebben er om mij heen genoeg studenten een diploma gekregen waarvan ik dacht WTF??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mas-controleren.htmlgelukkig heb ik uni gedaan. Van mijn diploma blijven ze af
.
Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een blaar in het midden van m'n voet. Loopt superirritant.
niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals verbrand je met hinkelen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet denken in problemen maar in oplossingen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar waren niet al m'n collega's blij mee
De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.quote:
Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De snelheid waarmee je door de stages heen gaat, is trouwens afhankelijk van heel veel factoren.
Denk aan de verschillen tussen de 'eigen' en de 'nieuwe' cultuur (wat nogal voor de hand ligt). Maar ook opleidingsniveau (alhoewel ik 'opleiding' niet goed gekozen vind, het is meer je werk- en denkniveau) --> in principe geldt: hoe hoger, hoe sneller.
Leeftijd: hoe jonger, hoe makkelijker je je aanpast. Zo zijn er heel veel factoren die daar invloed op hebben.
En, uiteraard heel belangrijk, je persoonlijkheid. Ben je erg introvert, dan ga je het een stuk lastiger krijgen dan iemand met een extraverte persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb het best heel moeilijk gehad, in m'n tweede jaar hier. Had niet alleen met cultuur te maken, maar ook met hormonen en toekomstplannen. De laatste paar maanden hier zie ik eht steeds meer zitten, blij met m'n baan, redelijk tevreden met het leven in het algemeen, etc. etc.
Lets see how it goes when winter comes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |