Kiek dan! XM at vis en broccoli op één dag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister:
O: kom kwark met aardbeien
T: grapefruit
L: 3 bth: 2x appelstroop, 1x graskaas
T: appel
T: ice-tea, witbiertje
D: brood met smeerseltjes en een stuk gepocheerde zalm met asperges, krieltjes, één sneu stukje broccoli en bearneaisieaueeiase-saus
Planning vandaag:
O: kom kwark met aardbeien
T: grapefruit
L: 3 bth: 2x appelstroop, 1x graskaas
T: appel
S: RPM
D: vegakaasschnitzel, aardappelrösti's, rode kool
Zou 'ie normaal gesproken al op het werk zijn? en reageert 'ie normaal wel snel?quote:
Dat is een anderequote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd op je FB bericht, of was hij toen nog thuis?
Magere Franse kwark van AH!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:55 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.
Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.quote:
Echt? Ik vind die magere ook al best wel machtig, maar ik heb de volle nooit. Ook een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Volle!! Veel lekkerder!! En je zit daar veel sneller van vol, dus per saldo eet je er minder van en zit je weer op hetzelfde aantal kcals. Dat zijn in ieder geval mijn beweegreden om volle te eten ipv magere.
Wel goed dat je op gesprek mag, en bij de laatste 2! Jammer dat je "tegen" een leuke collega moet, maar je wilt het toch? Gewoon je best doen en dan mogen zij beslissen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Syrena het volgende:
21 juni solligesprekIk heb maar 1 concurrente, en dat is toevallig de leuke collega waar ik mijn opleiding mee gedaan heb
en zij werkt er al 1 dag. Meh. Had liever gehad dat het een stomme collega van hier was, dat motiveert meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |