Als je gewoon volledig door je hurken gaat, heb je echt geen last van trilbenen en nog minder kans op knoeien ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het zo onhandig, waar moet je je spijkerbroek laten zonder dat ie in de pot hangt? En ik krijg trilbenen.
Eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
De cruesli zeker wel (hoewel de volvezel aanzienlijk minder zoet is dan gewone, die vind ik echt te zoet), maar die biogarde maakt het vies. Ik at eerst altijd volle kwark, maar daar zitten dan weer zoveel calorieen in en magere kwark is zo zuur /zeur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Blurred86 het volgende:
cruesli zonder iets extra's erbij nog niet zoet genoeg?!
Ik was hem aan het eten maar vond hem eigenlijk alleen maar zoet en niet zo lekker. Dus toen heeft mijn vriend hem opgegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom een half raketje?. In die dingen zit al zo weinig? Of was het de laatste en heb je hem daarom gedeeld?
.
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou er nog zoetstof doorheen doen. Doe ik ook door m'n yoghurt met aardbeien.
Vandaag is een stomme dag trouwens, kan ik hem skippen tot een uur of 23? Hoop wel op sollicitatienieuws!
*denkt aan d'r eigen opmerking over aardbeien met choco*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
seriously? Ik vind dat spul zo zoet dat het niet meer lekker is! En zoetstof door je yoghurt met aardbeien vind ik zonde van je yoghurt en aardbeien
Het is niet zozeer de muesli/cruesli/fruit maar die biogarde kwark die zo vies is. Geen geslaagd experiment dus, maar de bak ik nu ook leeg. Zal voor morgen inderdaad maar weer een yoghurt halen, hoewel dat weer wat minder goed vult, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon muesli geen optie dan? als je het toch zoet met fruit..
beetje weinig, Perruche!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Cali![]()
Planning:
O: dubbele v. boterham boter/kaas
T: mineola, banaan
L: bruine pistolet met iets, kopje soep
T: 200 gr rauwkost, gekookt ei
S: spinning
D: couscous salade (komkommer - geschild!, tomaat, bonen, feta, olijf)
Sequence van S en D kan nog worden omgewisseld afhankelijk van of ik vriendje wil zien vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |