Nee, Dennis... niet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik spaar fotows en filmpjuhs van miesjuhs :$:$:$:;4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef 16meter het volgende:
laat me lekker fappen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n
Alhoewel het zeker leuk is om er naar te kijken en er af en toe gewoon eentje keihard anaal te vernederen
The Outside Agency
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Haakon, misschien gaan ik en een kameraad wel mee, als dat goed is.
watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n [ afbeelding ]
Alhoewel het zeker leuk is om er naar te kijken en er af en toe gewoon eentje keihard anaal te vernederen
Okee, top!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef haakon het volgende:
[..]
TuurlijkIk PM je wel als we weten
hoe we gaan. En dan moet jij ff laten weten wat je van plan bent
I'm down
2.00
@16m - gefixtquote:this is why gingers have no souls - they create music so dark and demonic
[off topic] Vorige week naar zijn laatste show geweest. Ge-Wel-Dig!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een update van de nieuw gevonden leuke dingen bij M.I. thuis:
- Bert Visscher en andere leuke cabaret dvd's![]()
Jongens, jullie zouden hier ook allemaal wel willen zitten, geloof mij maar
Aanspreken? Nooit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
dat kan die Davide als geen anderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:58 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat blijft sarabande ook een heerlijke plaatIk hoor de laatste tijd nouwelijks meer wat van David Sonar , wat doet die tegenwoordig ?
aangezien ik ze goed ken, praat ik ook gewoon met zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
knopje indrukken, dan gaat er een klep open en komt een plateau met kliko’s naar boven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
- Bert Visscher en andere leuke cabaret dvd's![]()
- Waar de kliko verstopt is (blijkbaar onder de grond)![]()
whehehe, nu klink je echt precies als m’n kameraadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
denkt aan Decibel 2008 2009 met Natural + lasers
Ik ga het zometeen eens uitproberenquote:knopje indrukken, dan gaat er een klep open en komt een plateau met kliko’s naar boven?
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond hadquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het zometeen eens uitproberen
Niet gewoon een beerput?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond had
[ afbeelding ]
Haha, en je blijft het stereotype Tukker maar bevestigen. Heerlijkquote:
Tja, kan weinig anders als je bij een boer werkt he..quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha, en je blijft het stereotype Tukker maar bevestigen. Heerlijk
DE vriendin of EEN vriendin?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
vriendin gaat misschien mee naar Defqon.1 (wil ze altijd nog een keer heen), ff kijken of het qua financiën ook kan... zou het echt tof vinden als ze meegaat
Eens met beide zinsdelen. Ik vind anthems (de laatste jaren tenminste) nooit zo veel aan, Fusion is de laatste maanden ook veel van hetzelfde, MAAR ik denk dat Duizend en Één Nachten op een zaterdagavond na een hele dag feesten, op een goed geluidsysteem, wel heel hard kan gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef NLS04 het volgende:
Feest wordt bokkevet, anthem is 13 in een dozijn b-front-track.
Goed gedaan hoor, de zin zit er hier wel in!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef 16meter het volgende:
TT is dan ook meer bedoeld om wat aandacht op het feest te vestigen.. beetje ophypen naar zaterdag toe he
Veel nieuwe radioshows/podcasts de laatste tijd.quote:Headhunterz presents: Hard With Style
After years of playing at clubs and events all over the world, worlds #1 Hardstyle DJ thought it was time to add a little extra flavour. Headhunterz presents Hard With Style a new monthly podcast for 2011.
Compiled to keep you updated about the freshest banging beats from around the globe, Hard with Style will give you a very personal approach to presenting Headhunterz' favorite tracks of the moment via podcast (iTunes) and direct download.
Headhunterz is known world-wide for his passion and energy for hard music both on an off the stage, representing his unique style at every major event including Defqon.1, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol and Decibel. Hard With Style is no exception, with each show containing the upmost quality and the freshest tunes.
The highly anticipated debut edition of this new monthly podcast is due to drop on May 27th and will initially be available via iTunes, and direct download from Headhunterz.com and Hardwithstyle.nl .
Hard With Style - Bringing you the music that comes from within!
For the latest info visit: www.headhunterz.com, follow Headhunterz on Twitter: www.twitter.com/headhunterz and Facebook: www.facebook.com/djheadhunterz
Heb je ze nóg? Pm me maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
2 regular kaarten voor Defqon.1 te koop.
Moeten weg, want financiele redenen en ik krijg geen vrij
85,- per kaartje helaas omdat de tickets niet origineel gekocht zijn door mij en ik ook 85,- per kaartje heb moeten betalen. 160 als je ze beide neemt.
Weet dat dit niet aantrekkelijk klinkt, maar ik wil het hier toch aanbieden... liever hier dan op partyflock.
HAHAHAquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The highly anticipated debut edition
Nooit, heldenplaatquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Behalve A² & WS - Breathe, die mocht wel weggelaten worden
Jepquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Veel nieuwe radioshows/podcasts de laatste tijd.
Ben wel benieuwd naar die HHZ podcast hoor, sinds die goede set op Beat The Bridgequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef Sethje het volgende:
Jepvind het wel een leuke ontwikkeling, denk/hoop dat de makers op deze manier willen laten zien dat ze breder zijn dan de fans vermoeden
hoe tof!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Booomer het volgende:
Lekker nummer! Op Riverdance Festival echt los gegaan hierop!
alias van The R3bels zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme zeg, hoor deze plaat net in een "oud" livesetje
Kippenvel overal![]()
Daar was ik vanmiddag nog aan het denken, dat ik die ook moest posten.quote:
Mjah en die Bass , lekker trilllen hier <3quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag nog aan het denken, dat ik die ook moest posten.
Heerlijk vernieuwend nummer qua sound, geen breaks van 2 min, geen stilvallen, geen cheesy vocals. Gewoon lekker knallen. Top
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah en die Bass , lekker trilllen hier <3
Ik dacht dat dat het origineel was, maar nou ben ik eens gaan zoeken, en kan ik geen origineel vinden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme zeg, hoor deze plaat net in een "oud" livesetje
Kippenvel overal![]()
Ik vind die sound juist niet-mooi... dat gezoem overstemt alles. Kon zoveel beter. Maar misschien dat het aan YouTube ligt...quote:
Hard Bass 2010quote:
owja, die liveset toenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hard Bass 2010Ik keek echt mijn ogen uit tijdens die set (letterlijk)
![]()
Prima primaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zwaait terug![]()
Hoe maakt u het, m'n beste?![]()
Het blijkt iets anders te zijn, steekt wel in de grond, maar je vuilniszak wordt naar beneden gedropt met een hendel. Ook nieuw voor mij (jahaa, want ik kom ook van het platteland!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond had
[ afbeelding ]
Ik weet et wel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind die sound juist niet-mooi... dat gezoem overstemt alles. Kon zoveel beter. Maar misschien dat het aan YouTube ligt...
Als je die speakers die je daar hebt staan alles tot de max zet... dondert 't hele appartementencomplex in elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Het blijkt iets anders te zijn, steekt wel in de grond, maar je vuilniszak wordt naar beneden gedropt met een hendel. Ook nieuw voor mij (jahaa, want ik kom ook van het platteland!!![]()
Voordeel is wel dat je op het platteland meer herrie kan maken.. zoals met de Decibel-after gaat gebeuren
![]()
)
Ziet er weer goed uit !quote:
Sowieso gaat het veels te hard met de rauwe hardstyle. Misschien is 'overhyped' niet helemaal het woord wat ik zoek, maar het komt het het meest in de buurt. Alle nummers worden de hemel ingeprezen terwijl het nummer saai en simpel is (het is een mening, dus val me daar niet volledig op aan). Er is meer kwantiteit nu dan kwaliteit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Volgens die vriend van me komt dat dan weer door een bepaalde manier van masteren, maar daar heb ik dan weer geen verstand vanIets met dat het volume in de climax even hoog is als in de break, maar dat kan eigenlijk niet omdat er een bas in komt bij de climax en als je dat volume laag houdt gaan andere tonen verloren. Het klinkt wel hard, omdat er veel kick/bas komt, maar dat was het dan ook. Voor -tegenstanders van deze theorie??
x2!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder geen verstand van mastering etc. dus kan niet echt wat zeggen op je stelling...
Midlaag.. Het midden van de lage frequenties? Dus ~ 50Hz?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Er moet gewoon diversiteit zijn, dat houdt t leuk. Verder is een mastering ook weer enigszins verschillend per label. Wij houden bijvoorbeeld erg veel van een erg harde midlaag punch en de sub maakt wat minder uit. Sub = windige kick midlaag punch = klap in je buik kick
Doe mij die laatste maar in ieder geval hehe! Enige nadeel daarvan is dat t over t algemeen alleen maar live ECHT goed overkomt
Lekker een rondje lopen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze hem zaterdag. Zal sowieso wel veel van het A2 album langskomen verwacht ik zo. Alpha Twins vs Ran-D sowieso.
Ik verwacht nog steeds dat TNT album erg gevarieerd zal zijn en mij daardoor het beste zal bevallen. Las ergens dat hij 6 juni uitkomt dus ben benieuwdquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tracklist:
A1. First Match 2011
B1. Scared
las dit zojuist op partyflock:quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Er moet gewoon diversiteit zijn, dat houdt t leuk. Verder is een mastering ook weer enigszins verschillend per label. Wij houden bijvoorbeeld erg veel van een erg harde midlaag punch en de sub maakt wat minder uit. Sub = windige kick midlaag punch = klap in je buik kick
Doen jullie hier ook aan? Ik ben geen muziektechnicus maar volgens mij is dit ook wel een beetje wat krullie namelijk bedoelde.quote:Ja en nee. Het is allemaal heel knap gemaakt, maar (en dat is weer een kwestie van smaak) ik heb een hekel aan de manier van afmixen die ze hanteren: ze proberen met allerlei kunstgrepen (bass onder 30hz afkappen, hard limiting etc.) traxx zo luid mogelijk laten klinken zonder ze te oversturen. Daar houd ik niet van, geef de voorkeur aan dynamiek boven loudness.
Als ik 't goed begrijpquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Doe mij die laatste maar in ieder geval hehe! Enige nadeel daarvan is dat t over t algemeen alleen maar live ECHT goed overkomt
Ja echt PRECIES wat ik bedoelde, thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij is dit ook wel een beetje wat krullie namelijk bedoelde.![]()
Een liefhebber/kenner van de oude stempel in het hardstyle dag top 5 topic op pf. Het specifieke voorbeeld ging over wildstylez maar volgens mij bedoeld hij het in algemene termen over vrijwel alle hardstyle anno 2011.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft dat laatste gepost en over wie heeft die persoon het?
ff nieuwsgierig; welke PF-gebruiker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Een liefhebber/kenner van de oude stempel in het hardstyle dag top 5 topic op pf. Het specifieke voorbeeld ging over wildstylez maar volgens mij bedoeld hij het in algemene termen over vrijwel alle hardstyle anno 2011.
Kun je gewoon zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff nieuwsgierig; welke PF-gebruiker?
Is limiting, gebeurd bij ELKE track tegenwoord, niet alleen bij die van B-front, hoewel het wel zo is dan fusion tracks wat minder dynamiek (dus meer limiting hebben) dan die van andere labels naar mijn idee, maar noot specifiek op gelet. Misschien leuk om even op "Loudness war" te googelenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Volgens die vriend van me komt dat dan weer door een bepaalde manier van masteren, maar daar heb ik dan weer geen verstand vanIets met dat het volume in de climax even hoog is als in de break, maar dat kan eigenlijk niet omdat er een bas in komt bij de climax en als je dat volume laag houdt gaan andere tonen verloren. Het klinkt wel hard, omdat er veel kick/bas komt, maar dat was het dan ook. Voor -tegenstanders van deze theorie??
nice, thanks!! gebruiker in kwestie is "Zintuig nummer 6" dus, zeg me zo niksquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Kun je gewoon zoeken![]()
Even naar forums gaan --> zoeken --> zoeken op bericht --> stukje typen uit de tekst
Nice! Dat album gaat echt dik wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Label: Titanic
Catalog Number: TTC 067
Release Date: 20-06-2011
Format: Vinyl 12", Digital
Source: http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Tracklist:
A1. First Match 2011
B1. Scared
Bartman Likes this [ afbeelding ]
Is dat die track die onder de trailer van Decibel zit? Dan.. JAA!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe versie van de 'oude' First Match als A-kant? is die plaat de moeite waard?
ff check via Google, dat is inderdaad de track onder de Decibel-trailerquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat die track die onder de trailer van Decibel zit? Dan.. JAA!!!
alleen komt maar 0,2% van de oude first match terug in die nieuwe, dus een ander titel had me meer geschikt gelekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe versie van de 'oude' First Match als A-kant? is die plaat de moeite waard?
Geck-O's Remixquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen komt maar 0,2% van de oude first match terug in die nieuwe, dus een ander titel had me meer geschikt geleken
niks bijzonders; sub voel je niet, midlaag punch welquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef T-Force het volgende:
En ik snap werkelijk niks van die discussie over midlaag-diep-Loudness-punch-injebuik-kick
quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zie net dit langskomen op LSDB:
2-Sidez @ Ground Zero 2010:
01. 2-Sidez – Xperimental
02. 2-Sidez – Nomansland
03. 2-Sidez – Imagination
04. 2-Sidez – God
05. 2-Sidez – Noise (Sound Is Not Just Noise)
06. B-Front – Confuse (2-Sidez Remix)
07. 2-Sidez – ID
08. 2-Sidez – ID
09. 2-Sidez – Magic Spell
10. 2-Sidez - Enemies
11. 2-Sidez – Fuck It (Hard Edit)
Maar snel even binnenhalen
Ja kwaliteit is prima, 320kbpsquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Is de kwaliteit nog een beetje te pruimen? Wil Nomansland wel een keer in goede kwaliteit horen, moest het altijd doen met brakke Youtube kwaliteit.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
02. 2-Sidez – Nomansland
04. 2-Sidez – God
dan ga ik hem ook maar even binnenhalenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zie net dit langskomen op LSDB:
2-Sidez @ Ground Zero 2010:
01. 2-Sidez – Xperimental
02. 2-Sidez – Nomansland
03. 2-Sidez – Imagination
04. 2-Sidez – God
07. 2-Sidez – ID
08. 2-Sidez – ID
09. 2-Sidez – Magic Spell
10. 2-Sidez - Enemies
Maar snel even binnenhalen
[..]
![]()
![]()
ligt eraan wat jij als 'goed' kwalificeertquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef micth5005 het volgende:
Ik heb nu een melodie gemaakt maar ik weet niet of hij goed.... hoe weet ik of hij goed is ?
maar het publiek moet het toch ook goed vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij als 'goed' kwalificeert
het begin lijkt me dat jij het goed vindt; daarna kun je het aan het publiek laten horenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef micth5005 het volgende:
[..]
maar het publiek moet het toch ook goed vinden?
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het begin lijkt me dat jij het goed vindt; daarna kun je het aan het publiek laten horen
dat is je hier al eens gebeurd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt worden
je hebt om een mening gevraagd en die kreeg je... als je bang bent om afgekraakt te worden, kun je nooit wat laten horen aan iemand. zoiets gaat met vallen en opstaan, iets kan toch ook positieve/opbouwende kritiek zijn?quote:
Ja misschien wel ik maak dit nummer wel af en dan zet ik hem wel weer hier opquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt om een mening gevraagd en die kreeg je... als je bang bent om afgekraakt te worden, kun je nooit wat laten horen aan iemand. zoiets gaat met vallen en opstaan, iets kan toch ook positieve/opbouwende kritiek zijn?
dat is dus aan jezelf, wachten tot het helemaal klaar is of hier alvast een mening vragen over de melodiequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Ja misschien wel ik maak dit nummer wel af en dan zet ik hem wel weer hier op
Ik denk dat je met een beetje gezond verstand zelf wel kan beoordelen of je melodie vet is of niet. Wat bij mij heel vaak zo is, als iets heb gemaakt en je hoort het 200 keer achter elkaar, dan klinkt het anders. Pak een bakje koffie, rook een sigaretje of whatever en luister het daarna nog eens. Vaak kom ik dan op dingen waarvan ik denk "hey.. dat hoort er helemaal niet, of dát is juist vet".quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt worden
Hier heb ik veel aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een beetje gezond verstand zelf wel kan beoordelen of je melodie vet is of niet. Wat bij mij heel vaak zo is, als iets heb gemaakt en je hoort het 200 keer achter elkaar, dan klinkt het anders. Pak een bakje koffie, rook een sigaretje of whatever en luister het daarna nog eens. Vaak kom ik dan op dingen waarvan ik denk "hey.. dat hoort er helemaal niet, of dát is juist vet".
Gooi m even op soundcloud en stuur me desnoods een PM, dan wil ik je wel prive wat feedback geven, dat is misschien wat minder erg dan openbaar..
Was erg benieuwd naar Acti's nieuwe stijl en bevalt me zo op het eerste gehoor best goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Acti's nieuwe stijl..
Ik ben nog aan het luisteren, maar ik vind het begin best fijn
Supervetquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Acti's nieuwe stijl..
Ik weet niet hoe leuk dit is voor een hele set, maar op zich kan ik het ergens wel waarderen.
Harde electro met Hard Dance invloeden.. Leuk! Beetje Kamui meets Organ Donors! Lekker om mee te openen op een festival!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Acti's nieuwe stijl..
Ik weet niet hoe leuk dit is voor een hele set, maar op zich kan ik het ergens wel waarderen.
Ik denk dat ik er een hele set vol niet mee zal trekken.. Vind het eigenlijk te eentonig. Nee, het heeft me niet overtuigd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Harde electro met Hard Dance invloeden.. Leuk! Beetje Kamui meets Organ Donors! Lekker om mee te openen op een festival!
Smoesjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:02 schreef Baronpilsener het volgende:
Jullie tips tegen kaakspierpijn?... Heb niet lopen snoepen maar heb er nu wel last van :/
Dat laatste is zeker waar, thuis klinken Theracords platen minder fijn dan op het feest, simpel weg vanwege de mindere speakers ( of wanneer je wel de speakers heb, dat je de volume niet vol open ken gooien ). Thuis is melo hardstyle toch fijner om aan te luisteren dan rawstyle en buurstylen, zeker als ik mijn moeder/buren mag gelovenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Wat versta jij onder Industrial? In het genre hardstyle of core?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat mensen Rawstyle eentoniger vinden is best logisch, hoe harder d emuziek hoe minder melo er in zit, kijk maar naar genres als Industrial, ik vind het echt heerlijke muziek maar om nou te kunnen zeggen dat ik hoor dat er meerdere tracks in de set zitten moet ik echt nee zeggen
Amen!quote:Meezingen vind ik leuk, maar na een half uur heb ik dat wel gehad, ik wil gas geven , ogen dicht en losch! Daarom is voor mij Rawstyle leuker op een feest, ook omdat hier veel 'dagjes volk' word geweerd.Ik zie bijv 'meneer kijk mij' niet los gaan op Thera of Alphaverb.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef micth5005 het volgende:
ok ik was dus bezig met een nummer ik hoop dat jullie het wat vinden
http://soundcloud.com/mitchellbrox-1/djss-present/s-pHFc4
Check mijn nummer gek!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef micth5005 het volgende:
[..]
maak jij dan een melo voor me tsss
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kende Mitch al voor ie bekend was
Wat doen al die stemmen er doorheen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Check mijn nummer gek!
Al 3 jaar oud ofzoKeer gemaakt met klasgenoot in een nogal melige bui.
Hahaha toen was net die 'mastermovie-hype', vandaar Clown dit en Clown datquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Wat doen al die stemmen er doorheen?Wat een chaos.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef micth5005 het volgende:
Vertel dan ook ff meteen waarom niet. Daar heeft die jongen veel meer aan. Hij zegt vantevoren dat 'ie het liever niet plaatst vanwege dit soort reacties, en dan gaan jullie nog zo reageren. Is het zo`n kleine moeite om ff te zeggen wat er niet goed aan is, als je zo volmondig neem kan zeggen?quote:
Ja dat is mijn grote probleem ik heb nog geen midi Keyboard en ik kan gewoon geen Melo's makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vertel dan ook ff meteen waarom niet. Daar heeft die jongen veel meer aan. Hij zegt vantevoren dat 'ie het liever niet plaatst vanwege dit soort reacties, en dan gaan jullie nog zo reageren. Is het zo`n kleine moeite om ff te zeggen wat er niet goed aan is, als je zo volmondig neem kan zeggen?
Edit: Geldt ook voor MDMA
Edit2: Die melo in je intro vind ik ook niet echt zo.. Kan eigenlijk niet zo goed verwoorden waarom, het past er niet echt lekker tussen. Ik vind de melodie later opsich niet heel erg slecht, maar vind het niet echt een hardstyle melodie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Gebruik je FL?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn grote probleem ik heb nog geen midi Keyboard en ik kan gewoon geen Melo's maken
ik heb FL studio met Pro 53 en Nexus als main plug-in voor mijn melo'squote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Gebruik je FL?
Want daar kan je genoeg voor downloaden kopen en er staan echt heel veel tutorials op internet die je goed op weg kunnen helpen
Had Zany niet een jaar terug één of andere tutorial gemaakt?
Ik ga pilsen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Sc0tTy het volgende:
I love this songSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doet me nog niet zo veel, mss op Emporium wel (zal ook wel veel van het TNT album voorbij gaan komen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Label: Titanic
Catalog Number: TTC 067
Release Date: 20-06-2011
Format: Vinyl 12", Digital
Source: http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Tracklist:
A1. First Match 2011
B1. Scared
Bartman Likes this [ afbeelding ]
Ja heerlijk losgaan op een plaat met een goede melodie! Kan zeker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef Levitas het volgende:
Wat mij betreft kun je ook prima helemaal los gaan op melodieuzere hardstyle. Vind het, zeker de laatste tijd, heerlijk om mijn energie uit de break te halen om deze in de climax vervolgens helemaal aan gort te helpen.
Heerlijk, om van een track kippenvel te krijgen en het is, zoals je zelf al zegt, wat afwisselender, waardoor het -wat mij betreft- langer aantrekkelijk blijft.
Maar ach.. Dit is allemaal een kwestie van smaak, en bij mij ook vooral hoe ik me voel
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kende Mitch al voor ie bekend was
Die plaat blijft met toch een potje bazig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. Heb hem vorig jaar een keer op n feest gehoord (qbase meen ik?) Heerlijk
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
BTW Thnx voor het posteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Áls ze komen... IJsland vulkaan aswolk dit dat? Hoop het wel, ben wel benieuwd naar dat album.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef T_Killer het volgende:
Doet me nog niet zo veel, mss op Emporium wel (zal ook wel veel van het TNT album voorbij gaan komen).
Die aswolk is alweer weg hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Áls ze komen... IJsland vulkaan aswolk dit dat? Hoop het wel, ben wel benieuwd naar dat album.
ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dit soort platen,blij, kutmelodie, er i niets hard aan, allemaal lekker meezinguuuuh!
dit soort platen is de reden dat ik het steeds meer beu ben gaan raken!Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Aswolk kan naar Nederland komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die aswolk is alweer weg hoor.
Geen IQ 2010 praktijken met gratis Alphaverb.
Between Worldsquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Sc0tTy het volgende:
zo lekker dat je er bijna van gaat![]()
aaaaaah vandaag echt een top humeuralvast miijn excuses
Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ikop dit soort platen,blij, kutmelodie, er i niets hard aan, allemaal lekker meezinguuuuh!
dit soort platen is de reden dat ik het steeds meer beu ben gaan raken!
ik hoor toch echt 2quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ran-D kan echt hard mixen.
34:55
Gewoon 3 platen door elkaar ofzo.
Nou ik vind van niet ik vind dit een tof nummerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ikop dit soort platen,blij, kutmelodie, er i niets hard aan, allemaal lekker meezinguuuuh!
dit soort platen is de reden dat ik het steeds meer beu ben gaan raken!
Ik heb bij dat setje van hem, dat het állemaal nummers zijn die ik al helemaal uit me kop ken. Het commercieelst van het commercieelst. Lekker om te luisteren, maar wel erg makkelijk scoren vind ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ran-D kan echt hard mixen.
34:55
Gewoon 3 platen door elkaar ofzo.
Het ging over het mixen he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:27 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb bij dat setje van hem, dat het állemaal nummers zijn die ik al helemaal uit me kop ken. Het commercieelst van het commercieelst. Lekker om te luisteren, maar wel erg makkelijk scoren vind ik.
Anti-klacht: Dit nummer;
nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef micth5005 het volgende:
Niet om te af te kraken, maar ik vind het niks. Te blij melodietje wat me doet denken aan een Gameboy spelletje ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef micth5005 het volgende:
Nou je het zegtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Booomer het volgende:
[..]
Niet om te af te kraken, maar ik vind het niks. Te blij melodietje wat me doet denken aan een Gameboy spelletje ofzo.
Break van meer dan een minuut is wel wat lang, maar vind de 2e helft erg tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 1equote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Sc0tTy het volgende:
zo lekker dat je er bijna van gaat![]()
aaaaaah vandaag echt een top humeuralvast miijn excuses
![]()
quote:Upcoming release on Sys-X: High Voltage & B-Front - Everything Starts / Everything Changes! Releasedate: May 27th!
Hij mixed gewoon de nummers live hoor? Een Dj doet dit altijd hoor?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
het was een liveset van Ran-d, dan is het thuis onder elkaar gezet met de comp en dus niet zo heel moeilijk om 3 nrs tegelijk te mixen..
@koepert ik geef je groot gelijk, ik luister zelf ook voornamelijk andere dingen tegenwoordig. Ik ben op decibel ook wer van de partij!
Live meestal gewoon een pc mixje, ik weet me nog een filmpje te herinneren van de Donkey Rollers waar Pollen & Zany in de studio al alles achter elkaar plakten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hij mixed gewoon de nummers live hoor? Een Dj doet dit altijd hoor?
Hij pakt toch CD's en stopt die in zijn CDJ's?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Live meestal gewoon een pc mixje, ik weet me nog een filmpje te herinneren van de Donkey Rollers waar Pollen & Zany in de studio al alles achter elkaar plakten...
hihihi gniffel gniffelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nu Krullie en T-Force op Beverwijk-radio, draait lekker. Kan hun de laatste tijd steeds beter waarderenKan komen omdat ze helden zijn
Ik vind het niet zo'n lekkere drop in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, ik ben net een paar dagen bezig met mixen / DJ-en
Hoe vinden jullie dit gemixt?
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-tonight-we-speak
Slecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, ik ben net een paar dagen bezig met mixen / DJ-en
Hoe vinden jullie dit gemixt?
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-tonight-we-speak
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n lekkere drop in.
Ik had gewoon de melo laten lopen. En dan bij de outro langzaam de intro van de volgende erin faden. Low wegdraaien bij de een en dan een keer de crossfader overgooien.
Nja ik heb gehoord dat het het makkelijkst is om te beginnen met oefenen door te droppen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Slecht.
Bij een climax moet je sowieso zeer zelden tracks gaan overmixen. Bovendien komt We Speak Music uit het niets en de timing is niet ideaal.
En hoezo komt hij uit het niets, je hoort 2x een stuk vocal van We speak music door de melodie van Tonight heen lopen, voordat ik hem drop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Slecht.
Bij een climax moet je sowieso zeer zelden tracks gaan overmixen. Bovendien komt We Speak Music uit het niets en de timing is niet ideaal.
Ja, daarover sprekende. Je moet niet 2 keer zo kort achter elkaar een sample afspelen. Meestal doe je alleen een sample van het volgende nummer bij de laatste 32 (of 16) beats.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En hoezo komt hij uit het niets, je hoort 2x een stuk vocal van We speak music door de melodie van Tonight heen lopen, voordat ik hem drop.![]()
Ik snap hier niks van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Krulliewullie het volgende:
Hoppaaaaaaa! T-Force gooit er hier gewoon D-Block & S-Te-Fan's Ride With Uz! in.
'Cause you know it's hardstyle babyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
Wa un dijk is het ok
Edit: Dit is dus echt een kutplaat maar T-Force zit op mijn account
Gelukkig gooi ik er nu Damned in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm dus de beat van de outro van liedje 1 gelijk laten lopen met de intro van liedje 2.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, daarover sprekende. Je moet niet 2 keer zo kort achter elkaar een sample afspelen. Meestal doe je alleen een sample van het volgende nummer bij de laatste 32 (of 16) beats.
En ik zou gewoon beginnen door nummers rustig over te laten lopen. Met maar een cue punt van de intro van de volgende plaat en dan op het juiste moment op play drukken bij de outro van de vorige plaat en dan langzaamaan crossfaden.
[..]
Ik snap hier niks van.
Ja, dat zei ik als het goed is ook al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dus de beat van de outro van liedje 1 gelijk laten lopen met de intro van liedje 2.
En dan (terwijl je beide nummers hoort) over faden naar liedje 2 ?
Ja. Als je op play drukt bij track 2, staat de crossfader nog helemaal bij track 1, maar dan kan je met je koptelefoon de beats matchen. Die moet je dan vrij snel gelijk krijgen en dan langzaamaan de crossfader overhalen naar het midden. En dan als de intro bij track 2 stopt en (bij de meeste tracks) de premidintro-break (heet dat zo?) erin komt de crossfader in 1 keer overzetten naar track 2. Je moet alleen wel zorgen dat dat punt ook lekker klinkt bij track 1, en dat is meestal puur platenkennis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dus de beat van de outro van liedje 1 gelijk laten lopen met de intro van liedje 2.
En dan (terwijl je beide nummers hoort) over faden naar liedje 2 ?
Hele matige line-up vind ik het, eigenlijk alleen Tatanka en Activator echt interessant. Kan je beter in augustus naar Outdoor Stereo gaan in jouw stadjequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja a.s. zaterdag naar Obsession Outdoor, hier om de hoek
http://partyflock.nl/part(...)r_Festival_2011.html
Wel gruwelijk veel hardstyle in de line up
Ja mitch, kijk hier eens:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef Sc0tTy het volgende:
@ micth , kan je als je blieft je vragen over 'hoe word ik een lauwe dj/producer' ergens anders stellen, ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van....
Ikke! Heb er echt super veel zin inquote:
ikke ikke ikkequote:
In je aussie?quote:
Ken je talenquote:
T-Force en ik, maar we zullen misschien niet heel veel bij de Hardstyle staanquote:
Zeker een gezellig feest. Misschien dit jaar nog meer ruimte bij de hardstyle door het wat mindere weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ikke! Heb er echt super veel zin invind het altijd 1 van de leukere feestjes van de zomer. Ook omdat de hardstyle stage vaak niet redelijk kleinschalig is en daardoor erg gezellig!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker een gezellig feest. Misschien dit jaar nog meer ruimte bij de hardstyle door het wat mindere weer.
Wat is de standaard locatie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef T_Killer het volgende:
Ben ook van de partij morgen. Fok-meet op de standaard locatie neem ik aan?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef robuust89 het volgende:
(of je bedoelt gewoon linksvoor @ hardstyle stage)
Blij dat je er weer bij bent!quote:
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bij bent!
Hele line-up Hardtraxx.nl
Bioweapon
Chris One
Davide Sonar
Mind.Illusion
San Miquel
Wasted Penguinz
MC: Apster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oelala![]()
x2quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef haakon het volgende:
Menschen.. HEEEEUUUUL VEEUUUL PLEZIER @ EMPORIUM morgen!
quote:Tuneboy @djTuneboy retweeted to 2099 followers:
DailymomentsNL Boy
@djtechnoboy @djTuneboy Request 4 #Emporium2011 - Naked - Utta Wanka - First Match 2011 remix - Tritolo #EpicTracks!
May 27, 9:09 PM via web
TNT - Countdown had ik daar ook graag bij gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]als het nog uitvoeren dan ben ik al blij
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside rmx)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu ik er toch over begin, wat vinden jullie nu echt platen waarbij je compleet uit je bol kunt gaan? platen die zo'n sfeer met zich meebrengen, dat je gewoon weet dat de hele zaal/tent/wat dan ook plat gaat en volledig los zal gaan
voor mij zijn dat platen als;
en (wat ouder)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:14 schreef T-Force het volgende:
Hatseeee! 2 uur Early Hardstyle met Devon K. Zou zomaar kunnen dat dit de beste 2 uur van Emporium gaat wordenPlaten zoals Wreck the rmx, Disco Hypno, Sexbusters!
Hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Dalton_ het volgende:
lockdown draaide die bij beat the bridge ook al, blijft een vette plaat met zo veel vette herineringen..
hele tijd niet gehoord en toen op hardbass 2011 en beat the bridge opeens weer!
stiekem heel blij dat ik emporium skip, ben behoorlijk brak van de seizoensafsluiting met het team gisteren en wordt net wakker
Thanks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Sc0tTy het volgende:
Heerlijk setje Rike ! Alleen Breathe vond ik een beetje raar ingemixed
Thunderstyle![]()
Confucious
Substream
Enuhm Rebirth 2011 Anthem ik vind em toch best chill
Is ook mogelijk, dat is het risico van improvisatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Denk eerder dat die 2 tracks niet zo goed door elkaar gemixed kunnen worden.
Dat is zoiezo waar, alleen als ik om kwart over 2 wakker wordt en dan nog moet douchen en die kant op zou moeten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaarMaar als je daar staat ga je toch wel helemaal los
Brak zijn doe je de zondag maar!
en daarna:quote:Ik weet niet wie #Martine is, maar ze is een hoer volgens #Neophyte. #FockMartine
quote:En met #hoer bedoel ik #hoerrrrrrrrrrrrr
quote:
Valt 't weer daar nog een beetje meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Live vanuit emporium.. ziek feest en wat heb ik een energieBAM
Have fun in Spanje!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:57 schreef ElDani het volgende:
Vanaf hier zeg ik jullie 4 weken vaarwel. Kom 26 juni terug van Spanje, keihard practium doen/zuipen.
Veel plezier met Defqon, intents, Ground Zero en andree festijnen.
Thanks! Voor de liefhebber een nieuwe set van mij over de mail gegooid. Hopelijk vinden jullie het wat.quote:
mwah, regen enzo maar het drukte de sfeer niet, ging echt goed los! En wat een show op t eindequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt 't weer daar nog een beetje mee? Veel plezier nog
!
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ookquote:
Robuustquote:
Is die al uitquote:
Nice! Dacht dat t een week was uitgesteld. Zodra ik thuis ben maar even kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:29 schreef InGebruik het volgende:
[..]
iTunes en de gebruikelijke andere plekken.
Eensch, Bij Naked en DDD 2013 ging ik helemaal uit mijn stekkerquote:Op zondag 29 mei 2011 12:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te luisteren.
Countdown
Gisteren was TNT ook heel erg vet.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat album![]()
Heerlijk, Helder, Hardstyle
QFT.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ook![]()
Alleen het geluid bij de Hardstyle-stage was slecht, enige minpuntje
Toneshifterz - Electroshockquote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
QFT.
Willekeurige pareltjes die gisteren langskwamen:
Dj Isaac - Impressed
Scope DJ - Lockdown
TNT - Qountdown![]()
B-Front & Ran-D - Rebirth (sethje held)
TNT - Utta Wanka
Ivan Carsten - You try to play me
The Pitcher - I just cant stop
Wildstylez - Single sound
Ran-D - Under attack
Ow en Rip die een 2-mans sitdown hield met MC flo
Fuck! Ik heb jou zien losgaan ja!quote:
* robuust89 download aanzetten doetquote:Op zondag 29 mei 2011 12:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te luisteren.
Countdown
Gisteren was TNT ook heel erg vet.
Haha, nee was ik niet. Was een vriend van mij. Heb 3 shirtjes van mij gister zien lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuck! Ik heb jou zien losgaan ja!Weet nu dat jij dat was
[..]
* robuust89 download aanzetten doet
Heb inderdaad dat Heerlijk Hard Hardstyle en het Zatox shirtje voorbij zien komen. Emporium was weer heel vet! Heb zelf eigenlijk niks meegekregen van het 'slechte' geluid in de hardstyle. Heb continu m`n oordoppen ingehad en dat vond ik eigenlijk wel fijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, nee was ik niet. Was een vriend van mij. Heb 3 shirtjes van mij gister zien lopen.
had zelf gister niks aan van mijn ontwerpen
Wat deze man zegtquote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef eQuaL het volgende:
Wat een lekkere nummers op dat TNT album
Kan al niet wachten op de WEB-releases
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxxquote:Je video met de naam 'Emporium aftermovie 2011 (Flying Fakir)' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door Scantraxx Records.
thnxquote:
Geen kater hierquote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef haakon het volgende:
Zo te zien hebben de mensen een mooi feest gehad, das altijd goed om te horen!
Maximale kater, ik kruip mn bed weer in.
Vet!!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxx![]()
Vooraan dreunde het wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ook![]()
Alleen het geluid bij de Hardstyle-stage was slecht, enige minpuntje
Vette AMquote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxx![]()
[..]
thnx
Hmm, eerder op de dag/avond ook een flinke vechtpartij in de hardcore tent.. Heb ze alletwee weten te vermijden door in precies de andere area te staanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helaas moest er rond half 10 een ruzie uitbreken bij de HS... kutvolk ook altijd
Er stond een of andere krankzinnige doorgesnoven debiel te trippen, maar werd door een paar anderen tegengehouden.. toen de beveiliging hem meenam was ie nog dom aan het doen...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, eerder op de dag/avond ook een flinke vechtpartij in de hardcore tent.. Heb ze alletwee weten te vermijden door in precies de andere area te staan
Stond daar toen net wat te eten. Uiteindelijk werd het toch een flinke matpartij van een mannetje of 30. Stonden eigenlijk direct een aantal security lui bij maar die mochten nog niet ingrijpen tot dat er genoeg waren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er stond een of andere krankzinnige doorgesnoven debiel te trippen, maar werd door een paar anderen tegengehouden.. toen de beveiliging hem meenam was ie nog dom aan het doen...
Jammer dat zulke dingen me toch zo kwaad maken. Van mij part ff nokkie slaan, identificeren en op de een of andere manier ervoor zorgen dat zo'n wappie geen feesten meer kan bezoeken.
Waren toch wel wat mensen betrokken. Best schrikken als je er 5 meter vanaf staat en iemand wordt behoorlijk aangepakt
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, m'n vriendin gaat 100% zeker mee naar Defqon.1
Doe je helaas niets tegenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Stond daar toen net wat te eten. Uiteindelijk werd het toch een flinke matpartij van een mannetje of 30. Stonden eigenlijk direct een aantal security lui bij maar die mochten nog niet ingrijpen tot dat er genoeg waren.
Ik loop ook nog een beetje stijfquote:Mijn benen zijn nog steeds niet hersteld trouwens.
Jup, dat is Krulliequote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Sqoudson het volgende:
Heb krulliewullie aardig zien losgaan dacht ik (als mevrouw een blauw hemdje aanhad)
Iemand trouwens die klaplul van een Flo ook gezien, helemaal voor aan het hek![]()
Emporium was wel vetjes trouwens, op naar Intents Festival.
Moi slaap zequote:Op zondag 29 mei 2011 22:23 schreef haakon het volgende:
Nog steeds beetje vaag in de kop hier, ondanks best veel slaap enzo. Dus ik ga maar pitten
Pfoe hier ook niet. Heb een partij spierpijn in m`n bovenbenen, en begin nu de enkel waar ik gisteren doorheen ben gegaan ook best goed te voelen. Kennelijk hebben die spieren daar toch best een opdonder gehad. Had ik vantevoren ook wel kunnen verwachten natuurlijk, hinkelend naar de EHBO gelopen, en met een zwachtel om en wat pilsjes gewoon weer verder gegaan, dat breekt nu een beetje opquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef InGebruik het volgende:
Mijn benen zijn nog steeds niet hersteld trouwens.
Goed dat je het woord verslag aanhaalt. Ik heb er vanavond ook even voor gezeten: http://partyreviews.nl/kq . Ik vind het eigenlijk hartstikke leuk om te doen (is het belangrijkste), maar moet wel echt wennen om wat kritischer naar feesten te kijken. Ben iig blij met de notities die ik gisteren tijdens Emporium in m`n telefoon heb opgeslagen, want vandaag.. Pff..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef T-Force het volgende:
Ga zo even een verslagje typen voor Emporium en dan schlafen
Wat ik gefilmd heb, was er geen sfeer. Als je kijkt hoe weinig mensen los gingen..... dan kan ik zeggen dat het een leuk feest was, maar er was geen sfeer op de HS stage.quote:Nee. Gezelligheid maak je zelf, maar geen sfeer.
Sfeer is er of sfeer is er niet. Sfeer is voor mij een totaalplaatje, een samenloop van verschillende factoren. Op een feest wordt de sfeer gewoon door zoveel dingen bepaald dat je dat zelf niet in de hand hebt. Weer, geluid, sets, de gezelligheid onderling of met anderen, of er veel mensen los gaan of niet.
T is heel simpel: als 80% stil staat met een grafmuil, kan je zelf nog zo hard los gaan en glimlachen... maar sfeer is er dan gewoon niet.
Oke, en nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Toch nog een mooie tekst over sfeer op PF
[..]
Wat ik gefilmd heb, was er geen sfeer. Als je kijkt hoe weinig mensen los gingen..... dan kan ik zeggen dat het een leuk feest was, maar er was geen sfeer op de HS stage.
QFT. Het kan opsich m`n eigen enthousiasme wel beïnvloeden, als ook daadwerkelijk IEDEREEN om me heen met een gezicht op half 11 staat. Dat is alleen nooit, want vrienden van me gaan hoe dan ook los. En tja, als zij niet losgaan, dan ga ik toch wel los. #carequote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Lekker boeiend man, zolang je het toch zelf naar je zin hebt...
Waarom altijd die afhankelijkheid van anderen die los MOETEN gaan?
Dat is correctquote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Sqoudson het volgende:
Volgende keer toch maar eens een fokmeet bijwonen
Heb krulliewullie aardig zien losgaan dacht ik (als mevrouw een blauw hemdje aanhad)
Ik heb precies hetzelfde! De diversiteit op Emporium maakte het echt geweldig, Dominator zal idd een stuk eentoniger worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is correct
Emporium was zooon heerlijk feest. Dat stage-hoppen beviel me zoo goed! Early Hardstyle, Trance, Dubstep, Electro, Industrial en weer terug naar Hardstyle en weer die trance en..![]()
![]()
Ik vond het ook echt supergezellig! Die on-afgesproken meet @ Crypsis was echt geweldig leukEn toen ook heen en weer staan springen als een malle
Door al die verschillende genres wel veel verschillende dansjes gedaan, heb nu ook nog steeds spierpijn in de beentjes
![]()
Oja en @ Robuust: leuk om je verslagje zo terug te lezen! Het was weer echt super![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen, heb nu wat minder zin in Intents qua line-up, wat eentoniger en commerciëler feest natuurlijk dan Emporium. Maar er komen veel bekenden dus ik denk dat het weer een topfeestje gaat wordenMaar nog heel veel gruwelijk meer zin heb ik in Grooouuund Zeerooooo
![]()
Wat zijn feestjes toch leuk![]()
Oja, en Fausto en Artento Divini waren de echte ware afsluitingshelden van Emporium!! Ik wil ze nog steeds knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen, maar als je verdomme constant stil wil staan ga dan lekker achteraan staan. Hier heb ik me wel aan geërgerd afgelopen zaterdag. Maar verder vond ik het wel een fijn feest. Crypsis-meet was idd super vet. Devon K draaide lekker (was toen ook lekker rustig nog). En Wilstylez die Single sound draaide was echt een held. Jammer dat juist weer bij hem en juist bij dat nummer de cd speler weer haperde.quote:
- @ NLS04: Heb onze verdwaalde vriend en Hein nog gezien bij de bussen op het eind. Dus zij hebben het ook overleefdquote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef 16meter het volgende:
feel enge druks mensee gesien :$:$ vont ik nie leuwk
ja man, zo werkt het helemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Laat ik voorop stellen dat ik niet afhankelijk ben, maar het kan je dus wel beïnvloeden. Genoeg vrienden die echt wel weten wat los gaan is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
En dus wat T-Killer zegt. Je kan je eraan ergeren, maar het was desalniettemin was het gewoon een leuk feestquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen, maar als je verdomme constant stil wil staan ga dan lekker achteraan staan. Hier heb ik me wel aan geërgerd afgelopen zaterdag. Maar verder vond ik het wel een fijn feest.
Yeah!! Wordt best een grote groep Fok-mevrouwen zo!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, m'n vriendin gaat 100% zeker mee naar Defqon.1
Graag gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wij zijn ook weer thuis. Hopelijk heeft iedereen hier goeie feesies gehad! Wij in ieder geval een super vakantie
Krul en ook Tom.... Thnx voor alles en de bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |