Hihi vol in beeld ook gewoon. Ik vind dat sowieso niet fijn hoor, zo'n camera in je gezicht.quote:
Ze zijn meestal te vinden in de gele minuutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Damn ben er nog niet helemaal bij, had niet door dat je de minuut uit de aftermovie bedoelde
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ze zijn meestal te vinden in de gele minuutTim... Dit moet je niet willen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
hier heb ik er nog een, hahahaaquote:
Ben 't album ook net aan het luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef -tape- het volgende:
'We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine'
Bam bam bam
Was dat vorig jaar dat hij echt als een debiel stond te mixen? Klonk nergens naar...verderop in de zomer ging het hem duidelijk (en gelukkig) beter afquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat het NU stil is rond hem. Vorig jaar was voor hem goud met idd Discorecord, Become the sky, Magic, Godz Power, Rebirth of the Sun, Toxxic etc etc etc.
Emporium vorig jaar draaide hij veel van deze platen al wat echt![]()
![]()
was (je was er zelf bij). Maar dat is nu al een jaar geleden en het is dus t.o.v. vorig jaar stil rondom hem.
Dat wat je zegt van Hardbass was idd echt een heerlijk moment dat ze begonnen met Discorecord. Echt een moment van 'de warmup mix is voorbij, de avond gaat beginnen en we kunnen losgaan'. Vooral als er daarna nog It's what we are, Autumn green en Keep it coming wordt gedraaid
Herken je jezelf?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
stop maar met de stoere internetpraat die er niet toe doet. hahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
Heerlijk toch, om iemand zó los te zien gaan.. Denk dat er ik a.s zaterdag ook zo bijsta, Emporiuuuuuuuuumquote:
Vorig jaar viel vooral chain reaction qua mixxen tegen kan ik me herinneren. En showtek ook maar dat was vooral omdat ze doodleuk een flink aantal bpm lager gingen draaien dan de act voor hen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef Sethje het volgende:
Was dat vorig jaar dat hij echt als een debiel stond te mixen? Klonk nergens naar...verderop in de zomer ging het hem duidelijk (en gelukkig) beter af
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
Nou nee maar ik vind het wel apart dat jullie die filmpjes zo uit een doos vissenquote:
Ik ben duidelijk iemand van de internetpraat dat klopt, ik verstop me altijd op feesten bang voor represaillesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Muta het volgende:
[..]
stop maar met de stoere internetpraat die er niet toe doet. hahahaha
define aanbeden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou nee maar ik vind het wel apart dat jullie die filmpjes zo uit een doos vissen
[..]
Ik ben duidelijk iemand van de internetpraat dat klopt, ik verstop me altijd op feesten bang voor represailles![]()
nee maar aangezien ik de dames in kwestie regelmatig tegenkom op stap vond ik het apart ze hier 2 paginas lang aanbeden te zien worden terwijl ze geen bekenden in het topic zijn
Je hebt gelijk, het was 2008, toen moest die al vroeg op de middag en mixte die overal naast.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Vorig jaar viel vooral chain reaction qua mixxen tegen kan ik me herinneren. En showtek ook maar dat was vooral omdat ze doodleuk een flink aantal bpm lager gingen draaien dan de act voor hen.
Hehe was ook geen aanval. Maar 1 klik en je ziet de meeste van bovenstaande filmpjes zelf op YT.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou nee maar ik vind het wel apart dat jullie die filmpjes zo uit een doos vissen
En vorig jaar draaide hij samen met B-voorkantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was 2008, toen moest die al vroeg op de middag en mixte die overal naast.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een update van de nieuw gevonden leuke dingen bij M.I. thuis:
- Hele collectie drank![]()
- Bert Visscher en andere leuke cabaret dvd's![]()
- Heleboel leuke cd's en dvd's van feesten![]()
- Nog veel meer leuke plaatjes om te draaien![]()
Jongens, jullie zouden hier ook allemaal wel willen zitten, geloof mij maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |