Beide dezelfde uitstraling, moet wel zeggen dat het geluid van Loudness '10 @ Factory 010 (serieus?? was dat vorig jaarquote:
Het geluid van Loudness '11 was op het begin redelijk matig, de kicks kwamen slecht door. Alhoewel op het laatst was het weer helemaal dik in orde hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Hi @ de drugsgebruikende lurkers
[..]
Beide dezelfde uitstraling, moet wel zeggen dat het geluid van Loudness '10 @ Factory 010 (serieus?? was dat vorig jaar--- heldenfeest
) beter was dan dan Loudness '11 @ Maassilo.
Betalen voor plassen is sowiesomaar is standaard voor die locatie, me dunkt uit ervaring.
Volgens mij heeft dat in Factory 10 veel te maken met de plek waarop je staat, zat nogal verschil in inderdaad. Mid-vooraan was het iig keihard doorbeukenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef -tape- het volgende:
Het geluid van Loudness '11 was op het begin redelijk matig, de kicks kwamen slecht door.
Dan hebben we elkaar sowieso gezien, daar stond ik ook. Was denk ik de enige met een pet op daar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat in Factory 10 veel te maken met de plek waarop je staat, zat nogal verschil in inderdaad. Mid-vooraan was het iig keihard doorbeuken
Klopt, als ik m'n lege flesje weggooi doe ik daarom eerst altijd dat flesje klein maken (en als er een dop op zat) de dop erafquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Utca het volgende:
En als er wel dopjes worden meegegeven breek je je enkel over de lege flesjes met dop erop.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Klopt, als ik m'n lege flesje weggooi doe ik daarom eerst altijd dat flesje klein maken (en als er een dop op zat) de dop erafWel zo veilig
Ja, ja & jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@Da_Ripper Nog een vriendinnetje overgehouden aan vorige Loudness zie ik op Partyflock?(Of heb ik wat gemist en was dit al oud nieuws?)
Niet puur pep / X verschil, op feesten is het meer keihard losgaan en dan zit je wat minder te wachten op lange breaks lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Dit hoort misschien in een ander subforumpje maar ik denk dat het hier ook wel tot zijn recht komt. Ik gebruik zelf geen X op feesten vanwege het hoge risico van te hard gaan (hier zijn de meningen over verdeeld, weet ik) maar nu ben ik wel een thuisgebruiker. Dit houdt bij mij in dat ik het op gelegenheid doe als iemand alleen thuis is o.i.d. Nu luister ik normaal de wat rauwere hardstyle onder invloed van pep, maar als ik dan thuis op de bank zit met van X dan vind ik het euphorische weer helemaal geweldig met lange breaks en veel euphorische vocals. Zal dit puur liggen aan de pep/x?
Als deze op een feest langskomt begin ik gelijk te janken, maar als ik dan thuis zit vind ik het helemaal het einde. Hebben jullie dit ook, die wisselende smaak van hardstyle?
Ik ben véél te hard gegaan op Hard Bass '11 door 1(2x een halve) pilletje. Daar had doseren niks meer mee te maken. Dag goed feest, hallo tribune.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet puur pep / X verschil, op feesten is het meer keihard losgaan en dan zit je wat minder te wachten op lange breaks lijkt meIs wel herkenbaar verder, met X heb je wat meer geduld en kan je meer genieten van die breaks imo.
Risico van te hard gaan valt hartstikke mee, je doseert ten slotte zelf, gewoon een halve per keer en dan gaat er weinig fout.
Briljant iddquote:
Apartquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik ben véél te hard gegaan op Hard Bass '11 door 1(2x een halve) pilletje. Daar had doseren niks meer mee te maken. Dag goed feest, hallo tribune.Team Green? Niet gehoord.
Helaas ben ik nét die ene uitzondering blijkbaar.
Dat bedacht ik me laatst ook, niet perse downhill, maar gewoon geen releases meer. Kan me dat aan de ene kant wel voorstellen als je ziet hoe hoog het tempo met releasen lag vorig jaar bij hem. Op een gegeven moment is de koek creatief gezien op lijkt me.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Yessss. Blijft een lekkere plaat. Daarna een beetje downhill gegaan met onze Frontlijnert.
Levitas = achter Krullie in hetzelfde shot?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
KrullieWullie en Levitas gespot!!!
Ja duidelijk!quote:
Met de GTP-bus of trein, nog niet besprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Haakon hoe ga jij naar free festival?
Alcohol is ook een drugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef T_Killer het volgende:
Ja je kunt ook gewoon zonder drugs naar feesten gaan.
Tsssssssss, jezus. Je bent Discorecord vergeten manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef T_Killer het volgende:
Dat bedacht ik me laatst ook, niet perse downhill, maar gewoon geen releases meer. Kan me dat aan de ene kant wel voorstellen als je ziet hoe hoog het tempo met releasen lag vorig jaar bij hem. Op een gegeven moment is de koek creatief gezien op lijkt me.
Jup, dat is Levitas ja. En het nummer wat toen gedraaid werd was niet super (weet niet meer precies welk nummer, maar het was niet echt heel vet ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef T_Killer het volgende:
Levitas = achter Krullie in hetzelfde shot?
Vind dat jullie er nogal rustig op staancamera shy?
Vond ik ook!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef T-Force het volgende:
Was eigenlijk ook wel fijn, een feestje helemaal nuchter
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drugWerd trouwens helemaal niet lekker van dat bier op Remember, waardoor ik rond 2u weer helemaal nuchter was. Was eigenlijk ook wel fijn, een feestje helemaal nuchter
[..]
Tsssssssss, jezus. Je bent Discorecord vergeten man![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh, ik weet nog goed. Hard Bass '11, ik kom Robuust89 net tegen toen Team Red begon. Openen ze met Discorecord en later op die avond nog een keer en toen ontplofte Robuust89 bijna van geluk volgens mij![]()
[..]
Jup, dat is Levitas ja. En het nummer wat toen gedraaid werd was niet super (weet niet meer precies welk nummer, maar het was niet echt heel vet ofzo)
Ik kon nog steeds lekker gek doen, dus dan is alles goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vond ik ook!Zeker als je al die hele dag hebt gewerkt. Anders ben je dubbel zo kapot als het allemaal is uitgewerkt.
Ja maar ik bedoel dat het NU stil is rond hem. Vorig jaar was voor hem goud met idd Discorecord, Become the sky, Magic, Godz Power, Rebirth of the Sun, Toxxic etc etc etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tsssssssss, jezus. Je bent Discorecord vergeten man![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zeker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik kon nog steeds lekker gek doen, dus dan is alles goed![]()
![]()
Man wat had ik een energie zeg
Ow kijk, dat wist ik niet. Verklaart een hoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hij is bezig met een album he... wat wel pas eind dit jaar uit komt? Wat niet erg is, zolang het maar goed is
[..]
Zaterdag fietste ik 's ochtends om 7uur naar mijn werkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vond ik ook!Zeker als je al die hele dag hebt gewerkt. Anders ben je dubbel zo kapot als het allemaal is uitgewerkt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef T_Killer het volgende:
Vind dat jullie er nogal rustig op staancamera shy?
Ditte dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef T-Force het volgende: En het nummer wat toen gedraaid werd was niet super (weet niet meer precies welk nummer, maar het was niet echt heel vet ofzo
)
Welke minuut kan ik jullie vinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Ditte dus. Iedereen die ooit met me op een feestje heeft gestaan weet dat ik eigenlijk altijd wel los ga
, tenzij een kutnummer/rustignummer/ziek/vol glas in mijn hand/smsen/knuffelen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |