quote:
Sowieso mensen die zo vol passie meedoen met de muziekquote:
Hoezoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Als je firefox opent, staat ´t tabblad gewoon open en als je op ´t tabblad ernaast klikt, zie je ook al een nieuws item erop staan die op private staat, maar die moet die moet nog even op private blijven staanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg de M.I. website niet gehackt![]()
, maar jullie kunnen wel live meeluisteren. Op dit moment op de Krullie-Stream: Saifam plaatjes knallend achter elkaar aan!
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoortquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Herkenbaar, maar toen ging ik een keer mezelf filmenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef -tape- het volgende:
Wij hebben gelukkig met elkaar afgesproken elkaar nooit te filmen tijdens het 'hard gaan'. Nu kan ik niet zien óf ze wat op heeft, maar in eerste 1e filmpje neigt het er sowieso naar.
Haha dat ben jijquote:
quote:
Hehequote:
Ik heb het niet gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe. Wel mooie close-up van je schoenen trouwens
.
Zou apart zijn als je het wel zelf had gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb het niet gefilmddeed gewoon m'n eigen ding.
Die chick is geniaal, ook dat filmpje op Euphoria.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoort![]()
Ze was mij 3 jaar geleden als 's opgevallen ... check comment![]()
Vriendin van Janine, dan weet je het welquote:
Geweldig!quote:
Zij is ook grappig altijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vriendin van Janine, dan weet je het wel.
Zal wel meevallen zeker? Zo staan wij ook te doen op een vet nummer, en ik weet toch vrij zeker dat ik nog nooit drugs heb gebruikt of alcohol nodig heb op een feestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef -tape- het volgende:
Wij hebben gelukkig met elkaar afgesproken elkaar nooit te filmen tijdens het 'hard gaan'. Nu kan ik niet zien óf ze wat op heeft, maar in eerste 1e filmpje neigt het er sowieso naar.
Gevondenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als je firefox opent, staat ´t tabblad gewoon open en als je op ´t tabblad ernaast klikt, zie je ook al een nieuws item erop staan die op private staat, maar die moet die moet nog even op private blijven staan
Hier doelde ik ook eigenlijk op ja. Ik bedoel, iederéén kan dit zien he! Ook bedrijven waar ze zou willen solliciteren, kennissen, familie, collega's, medestudenten etc. Maargoed volgens mij vind ze het zelf niet erg, geloof dat ze zelf ook heeft gereageerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef -tape- het volgende:
whehe, dat is de vriendin van een kameraad van mijquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vriendin van Janine, dan weet je het wel.
ah, dat is dus duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft weinig met hardstyle te maken zoals jullie kunnen zien, maar dit is toch wel genieten. Heb hem zojuist binnengehaald via de gebruikelijke bron voor livesets. Straks maar eens even beginnen met luisteren maar met de mixskills van Vince en zulke vette tracks gaat dit helemaal goed komen.
Ontopic:
Weer voor komende zaterdag (voor de Emporiumgangers) verschilt nog per dag maar lijkt erop dat een groot gedeelte van de dag het bewolkt blijft met zo'n 18 graden. Regen zal meevallen.
deze; http://partyflock.nl/user/462833:JANINE.htmlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
Janine, als in dat meisje dat op ELK feest reageert op Partyflock?
Goed punt...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Utca het volgende:
En als er wel dopjes worden meegegeven breek je je enkel over de lege flesjes met dop erop.
Nog nooit over nagedacht inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Utca het volgende:
En als er wel dopjes worden meegegeven breek je je enkel over de lege flesjes met dop erop.
Welke track is die ook alweer afgeleid vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
KrullieWullie en Levitas gespot!!!
Een keer een trance nummer van een hardstyle nummer afgeleid voor de verandering![]()
Yessss. Blijft een lekkere plaat. Daarna een beetje downhill gegaan met onze Frontlijnert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
"The first cut on this record has been cross-format-focused for airplay success"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |