quote:
Sowieso mensen die zo vol passie meedoen met de muziekquote:
Hoezoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Als je firefox opent, staat ´t tabblad gewoon open en als je op ´t tabblad ernaast klikt, zie je ook al een nieuws item erop staan die op private staat, maar die moet die moet nog even op private blijven staanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg de M.I. website niet gehackt![]()
, maar jullie kunnen wel live meeluisteren. Op dit moment op de Krullie-Stream: Saifam plaatjes knallend achter elkaar aan!
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoortquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Herkenbaar, maar toen ging ik een keer mezelf filmenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef -tape- het volgende:
Wij hebben gelukkig met elkaar afgesproken elkaar nooit te filmen tijdens het 'hard gaan'. Nu kan ik niet zien óf ze wat op heeft, maar in eerste 1e filmpje neigt het er sowieso naar.
Haha dat ben jijquote:
quote:
Hehequote:
Ik heb het niet gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe. Wel mooie close-up van je schoenen trouwens
.
Zou apart zijn als je het wel zelf had gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb het niet gefilmddeed gewoon m'n eigen ding.
Die chick is geniaal, ook dat filmpje op Euphoria.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoort![]()
Ze was mij 3 jaar geleden als 's opgevallen ... check comment![]()
Vriendin van Janine, dan weet je het welquote:
Geweldig!quote:
Zij is ook grappig altijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vriendin van Janine, dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |