Ik heb hem nog niet binnenquote:
quote:
Ik wel (uiteraard niet gekochtquote:
Al die Ran-d en adaro platen beginnen steeds meer op elkaar te lijken, elke keer dezelfde geluiden en anticlimax begint na zo'n album toch te vervelen.quote:future shock -> irritante vocal, melodie voor de anti-climax, anticlimax -> standaard.
Breathe -> fijne plaat, niets op aan te merken.
Blacklight -> Ok. Niet super, maar ook niet slecht.
Hit you with that bang shit -> ik mis echt een drive in dit nummer.
Atrocious-> fijne plaat, niets op aan te merken.
Let it go -> Gewoon fijn.
Feel my fire -> lekker.
Remote -> ik zou willen dat ik en remote had zodat ik gewoon direct kon doorskippen naar de volgende. Kutmelodie, geen drive, te blij.
Rebirth -> op zich wel goed te doen voor een melodieus plaatje.
Liberate -> erg fijne plaat, die melodie is fijn. hij mag wel ietsje opgepitched worden van mij.
Evolved -> Kan er mee door.
Gangsta's don't dance -> Degelijk, maar niet bijzonder.
Unleashed (PP remix)-> Op zich wel lekker, maar mijn voorkeur gaat uit naar het origineel.
Yellow minute (remix)-> zo hoor ik ze graag.
Kick back -> lekker hoor tot aan de melodie, daarna vind ik het een beetje een standaard plaat.
Brutality -> Ok.
Indoctrination -> lekker.
The New shit -> irritante vocal, dubstyle stukje voegt niets toe, daarna is het wel ok.
Son of torture -> Die vocalik haat zangvocals
, de rest is goed te doen.
Haunter of the Dark -> Gewoon fijn
Ik zal hem eens aanspreken erop, maar hij is nu niet op zijn kamer dus hij zla er pas later iets aan kunnen doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[off topic] Kan iemand Huig bellen en zeggen dat zijn Twitter account is gehacked...!
Hij spamt over Osama
Open voor de gein die link eens...quote:Op maandag 23 mei 2011 11:39 schreef ThomasKuiper het volgende:
[..]
Welk nummer wordt hier gedraaid na 1 min ofzo???
Nu je dat zo zegt: Heeft iemand Haakon en DJ Luna ooit op dezelfde tijd op dezelfde plek gezien? *Alu hoedje opzetten doet*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Haakon lijkt eigenlijk best wel op Dj Luna.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef micth5005 het volgende:
Ik heb mijn eigen Hardstyle nummer geprobeerd te maken... ik zou graag willen weten wat jullie vinden.
ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef micth5005 het volgende:
ik begin echt haat aan em-dee-em-aa te krijgen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt zeggen wat je wilt over die Belgen, maar aftermovies maken kunne ze als de beste.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die effecten wil ik ook kunnen. Kijken of het gaat lukken met mijn Emporium aftermovie
Verder vind ik het wel raar dat het rustig was op Remember, had verwacht dat early feesten wel meer in trek zouden zijn geweest. Volgens mij vond de meerderheid van de bezoekers van de Feestfabriek het uurtje Qlubtempo het fijnste van de avond dus er moet opzich wel animo zijn voor early HS op feesten.Fijne vakantie, maar waarom moeten Krullie en T-kracht op je huis passen? heb je dieren of ben je bang dat er mensen je DJ gear meenemen?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
De ballen allemaal... Tot over 8 dagen![]()
Krullie doe je voorzichtig met 't huispm?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[...]
Ik wel (uiteraard niet gekocht)
[...]"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
nou vooruit dan maar..quote:
* ReMcOrE is trotsquote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef T_Killer het volgende:
* T_Killer gaat poging tot Remcore-post doen![]()
quote:[..]
Nu je dat zo zegt: Heeft iemand Haakon en DJ Luna ooit op dezelfde tijd op dezelfde plek gezien? *Alu hoedje opzetten doet*
En, al donaties gehad van gulle mensen?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Open voor de gein die link eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ja, ik krijg af en toe ook random spamberichten van hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[off topic] Kan iemand Huig bellen en zeggen dat zijn Twitter account is gehacked...!
Hij spamt over Osama
nee ik denk ik echt dat obsama nog leeftquote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij spamt over Osama
Dit ook niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef de_huig het volgende:
[..]
nee ik denk ik echt dat obsama nog leeftniks spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
En, al donaties gehad van gulle mensen?Had niet meer ge-inter-net-bank-ierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft mail, tot zaterdag
![]()
Deeltjesversnellerquote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Had niet meer ge-inter-net-bank-ierdU heeft mail, tot zaterdag
Die posterquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Wel grappig, tegen die tijd even kijken.
Welke periode wordt er met early hardcore bedoeld? Zal wel tot 1998 zijn ofzo?
De Matrixx weet me altijd te verbazen in uitersten. Of erg goed en creatief of totaal de plank misslaan zoals hier het geval is.quote:
Goed zoeken en je vind een helemaal hoop leuke dingen!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Morgenavond al meer luisteraars dus?![]()
Echt de hardstyle-hemel hier
Ik heb al onder je bed gezocht, maar al die Linda's en L'Homo's vind ik niks aan. Heb je ergens anders nog leuke boekjes?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Goed zoeken en je vind een helemaal hoop leuke dingen!
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb al onder je bed gezocht, maar al die Linda's en L'Homo's vind ik niks aan. Heb je ergens anders nog leuke boekjes?
MC Flo is te grappig voor woorden, is ook altijd vaste MC hier in de buurtquote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Was vrijdag op een kleinschalig feestje waar Paul Elstak en Ran-D draaide (in die volgorde)
PE was voorspelbaar, Ran-D daarentegen niet![]()
Geen Rebirth begin, geen hitjengs het eerste half uur, veel onbekende gehoord.
Bij zowel "The New Shit" en "Haunter Of The Dark", die hij dus wel draaide, heb ik een beetje hetzelfde gevoel. Het zijn allebei best uitgebreide tracks met iedere keer een 'refrein' en 'couplet' wat lichtelijk veranderd. Best apart om die tussen de andere HS-tracks te horen.
Ze duren dus wat langer dan merk je snel genoeg wie er luistert en wie er 'aanwezig' is
OHjah; MC daar was FLO![]()
![]()
![]()
<--- nuff said
In negatieve zin dan, kan hem niet uitstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ga altijd helemaal stuk als die gast weer voorbij komt op een feest.![]()
Het is maar goed dat ik gisterochtend/middag niet op FOK! zatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haakon, jij kraamt vandaag echt grootse onzin uit hier op het forumWat heb je op?
Je ziet hem ook echt OVERALquote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Echt.. wat een figuur.
Inmiddels weer helemaal op aardequote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef haakon het volgende:
Het is maar goed dat ik gisterochtend/middag niet op FOK! zat
True! In onze groep wordt hij ook meteen aangewezen en dan lachen we hem gezamenlijk uitgebreid uitquote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef 16meter het volgende:
Echt.. wat een figuur.
Klopt, het ligt hier vol met wuppiesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Goed zoeken en je vind een helemaal hoop leuke dingen!
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Krulliewullie het volgende:
Had er net al per ongeluk één opgezogen met de stofzuiger
Dit was pas dag 1 2, bereid je voor op het ergste M.Iquote:Op zondag 22 mei 2011 10:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
Krullie doe je voorzichtig met 't huis
Hij is smooth boii zemmel ik pak jou samen met mc floquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef mstx het volgende:
[..]
In negatieve zin dan, kan hem niet uitstaan.
Hell yeah!!! Meet you there!!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef haakon het volgende:
Geen Hardclassics voor mij omdat http://partyflock.nl/party/197199:Dominator.html
Ja DJ Krullie waar blijft de nieuwe WYFYB...?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef Beach het volgende:
Waar is die nieuwe WYFYB dan? Ik las afgelopen dagen dat Krullie die ging maken, maar ik zie nog niks staan.
Hahaha, ik krijg de M.I. website niet gehacktquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ja DJ Krullie waar blijft de nieuwe WYFYB...?
Hoe?quote:
Via msn/skype kan je meeluisteren, doe dan zo'n kabel in de microfoon-ingangquote:
Ah op die fiets, wellicht tune ik wel keertje in maar gebruik beiden echt nooitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Via msn/skype kan je meeluisteren, doe dan zo'n kabel in de microfoon-ingang
quote:
Sowieso mensen die zo vol passie meedoen met de muziekquote:
Hoezoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Als je firefox opent, staat ´t tabblad gewoon open en als je op ´t tabblad ernaast klikt, zie je ook al een nieuws item erop staan die op private staat, maar die moet die moet nog even op private blijven staanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg de M.I. website niet gehackt![]()
, maar jullie kunnen wel live meeluisteren. Op dit moment op de Krullie-Stream: Saifam plaatjes knallend achter elkaar aan!
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoortquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar erg sneu voor dat meisje dat ze nu zo op Youtube staat eigenlijk..
Herkenbaar, maar toen ging ik een keer mezelf filmenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef -tape- het volgende:
Wij hebben gelukkig met elkaar afgesproken elkaar nooit te filmen tijdens het 'hard gaan'. Nu kan ik niet zien óf ze wat op heeft, maar in eerste 1e filmpje neigt het er sowieso naar.
Haha dat ben jijquote:
quote:
Hehequote:
Ik heb het niet gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe. Wel mooie close-up van je schoenen trouwens
.
Zou apart zijn als je het wel zelf had gefilmdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb het niet gefilmddeed gewoon m'n eigen ding.
Die chick is geniaal, ook dat filmpje op Euphoria.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'Dat meisje' is 'n ekte ... aan haar dansstijl kun je zien bij welk groepje ze hoort![]()
Ze was mij 3 jaar geleden als 's opgevallen ... check comment![]()
Vriendin van Janine, dan weet je het welquote:
Geweldig!quote:
Zij is ook grappig altijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vriendin van Janine, dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |